ClickCease

seo amazon – תכונת סיפור המותג באמזון brand story : כל מה שצריך לדעת

בעולם של ימינו עם יותר מ-8.7 מיליון סוחרים ברחבי העולם באמזון, חייבים למצוא דרך להתבלט בין ים של מתחרים. כדי לעזור לסוחרים לעשות זאת, אמזון מעניקה למי שחבר בתוכנית הברנד רג'יסטרי, כלי מיתוג, כגון A+ Content ו- Storefronts, וכמובן Brand story, שבהם מותגים מנוסים יכולים ליצור תוכן שעוזר להניע המרות. לאחרונה, אמזון עדכנה את תכונת סיפור המותג שלה, אותה מותגים רשומים יכולים למצוא במנהל התוכן של A+. בפוסט הזה, נדון כיצד לגשת וליצור סיפור מותג באמזון. אנו גם נסקור האם כדאי לנצל את התכונה של סיפור המותג ואת השיטות המומלצות ליצירת תוכן זה. 

כיצד ליצור סיפור מותג באמזון – SEO Amazon

תכונת סיפור המותג של אמזון כוללת מספר אפשרויות של מודולים ויכולת התאמה אישית באמצעות בחירת המודולים שמתאימים למותג שלכם. התוכן הוא קרוסלה ניתנת לגלילה, מה שיוצר חווית קניה חלקה. לאורך הקרוסלה, ניתן להדגיש את הסיפור והערכים של המותג תוך הצגת חלק ניכר מקטלוג המוצרים. בנוסף, ניתן לקשר לחנות המותג ולדפי פרטי מוצר אחרים.

סיפורי מותג מופיעים מתחת לנקודות התבליטים של הרישום ומעל לתיאור המוצר ותוכן A+ בדף פרטי המוצר. כדי ליצור סיפור מותג, יש לבצע את התהליך הזה:

  1. היכנסו לסלר סנטרל של אמזון. עברו אל 'מנהל תוכן A+' בכרטיסייה פרסום>מנהל תוכן אמזון A+
  2. בחרו 'התחל ליצור תוכן A+' בצד ימין.

התחילו ליצור מנהל תוכן Content A+ Amazon

  1. אם יש לכם אפשרות ליצור סיפור מותג, יוצגו לך כאן שתי אפשרויות. לחץ על 'צור סיפור מותג'.
  2. לאחר מכן, תגיעו למסך סיפור המותג. אמזון עדכנה את תכונת סיפור המותג בסוף 2021 כדי לאפשר אפשרויות נוספות והתאמה אישית. כבר לא צריך לעקוב אחר תבנית קפדנית עם שאלות על איך התחלתם, מה מייחד את המוצרים שלכם ומדוע אתם אוהבים את מה שאתם עושים (אם כי אתם עדיין יכולים לענות על השאלות האלה אם תרצו, זה מדייק). 

מסך סיפור מותג

בדף זה, תיצרו שם תוכן. אתם יכולים גם להוסיף מודול רקע של קרוסלת מותג. זה יכול לכלול תמונת רקע, טקסט כותרת וטקסט גוף. טקסט הכותרת מכיל 30 תווים לכל היותר וגוף הטקסט מכיל 135 תווים לכל היותר. לתמונת הרקע של סיפור המותג יש את דרישות תמונה:

תמונת רקע של סיפור מותג

אנו ממליצים להוסיף תמונת רקע של קרוסלה בגלל האופן שבו התוכן מופיע בנייד. הקונים צריכים לגלול כדי לראות את המודול הראשון, מה שהם אולי לא יודעים לעשות. אז אתם צריכים רקע לא רק לאסתטיקה ולמיתוג, אלא גם כדי להדריך את הקונה לתוכן של סיפור המותג שלכם. 

  1. לאחר יצירת שם תוכן סיפור המותג שלכם ורקע קרוסלת המותג שלכם, גללו מטה כדי למצוא את הלחצן 'הוסף מודול'. לחצו עליו.

לחצן 'הוסף מודול'

לאחר לחיצה על 'הוסף מודול', תקבלו רשימה של אפשרויות מודול תוכן סיפור המותג. יש לכם 3 אפשרויות: 

אפשרויות מודול תוכן

  • מותג ASIN & Store Showcase
  • תמונת מותג פוקוס
  • לוגו ותיאור מותג

באמצעות מודולי התוכן של סיפור המותג של אמזון, אתם יכולים להגיע ללב ההיסטוריה והמטרה של המותג שלכם, בדיוק כמו בעבר, אבל עכשיו יש לכם אפשרויות נוספות להציג חזותית את המוצרים שלכם. עם עדכונים כאלה, אמזון שיפרה את תכונת סיפור המותג, והעניקה לכם דרכים נוספות להתאים אישית את התוכן ולתת למוצרים ולמותג שלכם לזרוח. זה אמור להפוך את התכונה לכלי חזק יותר להגברת המכירות. הערת שוליים: ככל הידוע לנו, אין הגבלה על מספר המודולים שאתם יכולים ליצור. מכיוון שזו קרוסלה, הקונים יכולים להמשיך לגלול ולצפות במותג ובמוצרים שלכם. עם זאת, אל תגזימו עם זה. אנו ממליצים לך ליצור 3-5 מודולים לכל קטע של סיפור מותג.

  1. בחרו מודול אמזון Brand Story. לאחר מכן, מלאו את התוכן. שימו לב שלכל תמונה תוכלו לספק מילות מפתח עם התמונה, מה שיכול לעזור לשפר את נראות החיפוש ולסייע בנגישות. לוגו ותיאור המותג ניתן להוסיף עד 450 תווים לגוף הטקסט. התמונה חייבת להיות לפחות 315 על 145 פיקסלים. היתרון העיקרי: מודול זה הוא הטוב ביותר עבור מיתוג. אם אתם רוצים להעלות את המודעות למותג שלכם, השתמשו במודול סיפור המותג הזה כדי לכלול את הלוגו שלכם וקטע אודות (או משהו דומה). אתם יכולים לתקשר את החזון והערכים של החברה שלכם, יחד עם היתרונות של המוצרים שלכם. אתם יכולים גם להשתמש במקום כמו שאלות נפוצות כדי לטפל בכל ספק ומחסומי רכישה.

כעת נפרט על כל אחד המודולים: 

מודול לוגו ותיאור מותג ASIN ותצוגה לחנויות

טקסט eHeadline יכול להכיל עד 30 תווים. אנו ממליצים להשתמש בו כמו קריאה לפעולה, לכתוב משהו כמו "ראה עוד מהאוסף שלנו". אתם יכולים לקשר לחנות המותג שלכם גם במודול זה. אתם יכולים להוסיף תמונות עבור ארבעה ASIN, והתמונות הללו יקשרו לדפי הרישום המתאימים. היתרון העיקרי: זהו מודול נהדר להדגשת מוצרים קשורים. זה יכול כמעט לתפקד כמו טבלת השוואה. זה מבטיח שאם לקוח אולי רוצה משהו קצת שונה מהמוצר שלמעלה, הוא ימצא את המוצר הזה מהחנות שלכם – לא של המתחרים. הם עשויים גם למצוא מוצרים אחרים שהם אוהבים ולבצע רכישה נוספת!

מודול ASIN & Store Showcase 

האם אתם רואים למעלה איך אתם יכולים לגלול למודול אחר? מכיוון שאתם יכולים לקבל מודולים מרובים, אתם יכולים להציג אפילו יותר מוצרים. 

סיפור מותג

טקסט Brand Focus ImageHeadline יכול להיות עד 30 תווים וטקסט גוף יכול להיות עד 135 תווים (שניהם אופציונליים). לתמונות יש 362 על 453 פיקסלים מינימום. היתרון העיקרי: מודול זה הוא בחירה טובה להצגת קו המוצרים שלכם בצורה מדהימה מבחינה ויזואלית. לחלופין, תוכלו להשתמש בשטח כדי לשפר את המודעות למותג. ניתן להשתמש בחלל הטקסט להדגשת יתרונות המוצר או הודעות מותג.

  1. לאחר הוספת המודול או המודולים שלכם, לחצו כדי להוסיף ASINs. במסך הבא, אתם יכולים להוסיף את סיפור המותג שלכם באמזון. כל שעליכם לעשות הוא להעתיק ולהדביק את כל ה-ASINs לתוך הקופסה. לאחר מכן, לחצו על 'הבא: בדוק ושלח'. זה אמור להופיע חי תוך 15-30 דקות.

האם כדאי להשתמש בסיפור המותג של אמזון?

בטח ביליתם לא מעט זמן באתר ובמדיה החברתית שלכם בבניית מותג. מחקרים מראים כי מיתוג עקבי בין פלטפורמות יכול להגדיל את ההכנסה בשיעור של עד 23%. עם תוכן רלוונטי למותג שמודיע ומשמח, אתם יכולים להגביר את ההמרות באמזון – אז האם צריך להיות לכם סיפור מותג? התשובה, כפי שהיא לגבי דברים רבים באמזון, היא: זה תלוי. 

תכונת סיפור המותג של אמזון מאפשרת לכם לבדל את עצמכם מהמתחרים. אם משתמשים בו בחוכמה, זה יכול לחזק את המיתוג שלכם, להציג את קטלוג המוצרים שלכם ולעזור להגדיל את המכירות. עם זאת, זה דוחף את קטע A+ שלכם בהמשך הדף. אם תוכן A+ שלך עובד היטב, ייתכן שיהיה הגיוני לדלג עליו כדי שהקונה יראה את התוכן הראשון. מצד שני, עדכונים אחרונים הפכו את תכונת סיפור המותג להרבה יותר מושכת מבחינה ויזואלית. קונים יכולים לגלול ולהציג מודולים במהירות ובקלות. אם אתם רוצים להציג את הקטלוג שלכם ולבסס את המותג שלכם כמותג אמין ואיכותי, הוספת תוכן של סיפור מותג עשויה להיות הגיונית. כדי לקבוע אם עליכם לנצל את התכונה של אמזון Brand Story, שקלו את היתרונות הבאים. סיפור מותג יכול לעזור לכם:

  1. האנשת את המותג שלכם

אתם רוצים להתייחס ללקוחות שלכם כאנשים. מדור סיפור המותג נהדר לספר את הסיפור של החברה שלכם, להראות את המשימה והערכים שלכם, לדבר על האנשים שמאחורי המוצרים ולהיות שקופים לגבי מה שאתם מציעים. זה מועיל במיוחד למותגים קטנים יותר שאולי אין להם מיתוג מוכר, אבל שרוצים להתחבר ברמה יותר מאדם לאדם. סטטיסטיקות שכדאי לדעת: למותגים שהלקוחות יוצרים קשר רגשי איתו יש ערך חיים גבוה יותר פי 3 מאחרים שלא. על פי מחקר שהתפרסם לא מזמן 80% מהצרכנים ישלמו יותר עבור מוצרים בהם החברה התחייבה להיות אחראית חברתית, לסביבה ו/או לשלם שכר גבוה יותר לעובדיה.

  1. הציגו את קטלוג המוצרים שלכם ומכירות נוספות

דרך מדור סיפור המותג, אתם יכולים להציג יותר מקו המוצרים שלכם. הפורמט בסגנון הקרוסלה הופך את הגלילה לחלקה עבור המשתמש. היכולת לגלול כל כך בקלות יכולה לעזור להגדיל את הזמן שקונה מקדיש להסתכל על המותג שלכם ועל המוצרים שלכם. יש לזה ארבעה יתרונות. האחת, אם לקוח מחפש משהו ספציפי וזה לא רשימת המוצר שהוא צופה בו כעת, הוא עשוי למצוא אותו במודול סיפור המותג שלכם. שנית, לקוח עשוי לזהות מוצר אחר בקטלוג שלכם שמעניין אותו. שלוש, אתם יכולים להשאיר את הלקוח בתוך החנות שלכם באמזון, מכיוון שהוא עשוי ללחוץ לאחד אחר מהרישומים או חזית החנות שלכם. ארבע, לקוחות יכולים לבצע השוואות מהירות ולבחור את המוצר המתאים ביותר לצרכיהם. נתון שצריך לדעת: זה כמו הזדמנות למכירה נוספת. מחקרי מסחר אלקטרוני הראו כי מכירה נוספת של לקוחות קיימים מגדילה את ההכנסות ב-10-30% בסך הכל, וזולה ב-68% יותר מרכישת לקוחות חדשים.

  1. הדגישו את מה שמייחד אתכם

בקטע סיפור המותג, תוכלו להראות את היתרונות התחרותיים שלכם ולהדגיש את הצעת הערך הייחודית שלכם. עסקים קטנים יותר, במיוחד יכולים להשוויץ בתחושה ה"ביתית" הזו וכיצד הם פותרים נקודות כאב של לקוחות. נתון שכדאי לדעת: 76% מהלקוחות מצפים שעסקים יבינו את הצרכים שלהם. הוכיחו מדוע אתם עונים על הצרכים שלהם טוב יותר מהאחרים.

  1. להגביר את המודעות למותג

הקונים באמזון עשויים שלא להקדיש זמן לחקור את החברה שמאחורי המוצר. עם תוכן אמזון Brand Story, אתם מציגים את החברה שלכם לתצוגה עבור הלקוח. זה מגדיל את הסבירות שהם יזכרו את המותג שלכם. 

נתון שחובה לדעת: כדי שהצרכנים יזכרו את המותג שלכם, נדרשות 5 עד 7 הופעות. אל תפספסו את ההזדמנות כאן. יש, כמובן, כמה חסרונות, יש לכם 3 אפשרויות מודול שונות, וזה הרבה הרבה יותר טוב מבעבר (כשהייתה רק אחת). עם זאת, עליכם לעבוד במסגרת המגבלות של מודולים אלה. יש גם מגבלות קפדניות על תווים כדי לשמור על חלק זה קצר, אז תצטרכו להיות תמציתיים. עבור מותגים שרגילים לשליטה יצירתית מלאה, זה עשוי להוות אתגר; עבור מותגים מתפתחים, הגבלות אלו יכולות להועיל להחליט איזה מסר להעביר.

סיפור המותג מאפשר ארגון תוכן טוב יותר באמזון ויכלות מדהימה ליצור Seo Amazon

בטח שמעתם שיש לכם רק 7 שניות לעשות רושם ראשוני. באמזון, עליכם לזכור זאת בעת יצירת תוכן A+. למרות שאתם לא רוצים להשאיר מידע חיוני על החברה, אתם גם לא רוצים למלא את החלל עם כל מה שניתן להעלות על הדעת על העסק שלכם. התוספת של תכונת סיפור המותג מאפשרת לכם לשמור על תוכן A+ ממוקד במוצר, ולשמור את המידע על ההתחלות הצנועות של החברה שלכם במדור סיפור המותג. מכיוון שכעת אתם יכולים להציג מוצרים קשורים דרך מודול ASIN & Brand Store, חלק זה יכול לעזור גם בהצגת יותר מהחנות שלכם באמזון.

דרישות ליצירת סיפור מותג של אמזון

סיפור המותג באמזון זמין רק לסוחרים שיש להם את רישום המותגים של אמזון. כדי להיות זכאי למרשם המותגים של אמזון, עליכם להיות בעלי סימן מסחרי רשום פעיל. 

קצת לפני שמסיימים, להלן 9 טיפים ליצירת תוכן של סיפור מותג:

  1. היו אותנטיים וספרו את הסיפור שלכם
  2. הדגישו מוצרים קשורים כדי לעזור ללקוחות למצוא את מה שהם רוצים
  3. הציגו את ה-ASIN הנמכרים ביותר שלכם במידת הצורך
  4. השתמשו רק בתמונות באיכות הגבוהה ביותר
  5. השתמשו בתמונת הרקע של קרוסלת המותג כדי להדריך את הקונה
  6. הסבירו את המשימה שלכם וכיצד המוצרים שלכם עוזרים לאנשים
  7. הראו מה ייחודי בחברה ובמוצרים שלכם
  8. התמקדו בחינוך הקונה לגבי המותג והמוצרים שלכם
  9. עקבו אחרי ההשפעה של מודול סיפור המותג שלכם על שיעורי ההמרה והמכירות

לא משנה באיזה מודול סיפור מותגים של אמזון תבחרו, דייקו במילים שלכם וודאו שהוויזואליות תדהים את הקונים. 

כיצד להפיק את המרב מתכונת סיפור המותג של אמזון

עבור מותגים עם אפשרות זו, לתכונת סיפור המותג עשוי להיות מקום בערכת הכלים של אמזון. זה יכול לעזור לכם לבנות את המוניטין של המותג שלכם, ליצור קשרים ארוכי טווח עם לקוחות, ובסופו של דבר להתבלט מהמתחרים. 

בנוסף, עם העדכונים האחרונים, תכונת סיפור המותג של אמזון מעניקה לכם כעת יכולת טובה יותר להציג את קו המוצרים של החברה שלכם ולהשאיר לקוחות בחנות שלכם באמזון. 

*קרדיט goamify

אהבתם? שתפו...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם...

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח