ClickCease

Quartile – בינה מלאכותית לניהול PPC

למי שלא מכיר, כסוחרים באמזון, הגיע הזמן שתכירו את Quartile – פלטפורמת פרסום חוצה-ערוצי מסחר אלקטרוני, מהגדולות בעולם. עובדת כרגע בעיקר בארצות הברית, ובקרוב גם בישראל ארצנו הקטנטונת.

Quartile היא פלטפורמת פרסום החולשת במקביל על מספר הערוצים

מהמובילות בעולם המסחר האלקטרוני. הפלטפורמה, בנויה על 6 טכנולוגיות למידת מכונה, מוגנת בפטנט, אשר מבצעת אוטומציה ואופטימיזציה של פרסום מסחר אלקטרוני בגוגל, פייסבוק, אמזון, אינסטקארט, וולמארט ועוד. Quartile משלבת טכנולוגיה עם מוחם של מומחי שיווק מובילים שיכולים ליצור אסטרטגיה המותאמת למטרות העסקיות שלכם. אלפי סוחרי אונליין ברחבי העולם סומכים על גישת האופטימיזציה המלאה של Quartile כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל של המכירה והפרסום שלהם במספר ערוצים, משולבים במלואם ובקנה מידה נכון ומסונכרנים להפליא, זוהי המיוחדות שלה.

פלטפורמת אופטימיזציית הפרסום המופעלת באמצעות A.I. של Quartile עוזרת לסוחרים ולבעלי מותגים למקסם את הפוטנציאל שלהם באמזון ובשווקים אחרים, בגוגל ובמדיה החברתית.

Quartile משתמש ב-A.I. טכנולוגיה למיטוב הרווחיות עם ממשק SaaS היברידי ורמת ייעוץ של שירותים שונים למיניהם. כפי שציינו כבר קודם ואנחנו חוזרים שוב, אלפי סוחרים ברחבי העולם סומכים על גישת האופטימיזציה המלאה של Quartile כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל של המכירה והפרסום שלהם בפלטפורמות מסחר אלקטרוני מובילות. צוות המקצוענים שלהם בשיווק עוד בשיתוף פעולה עם הלקוחות כדי להבטיח שהגישה והטכנולוגיה יישארו מותאמים לעסקים ולמטרות שלהם.

קצת על המוצרים:

Maximize Amazon Advertising

טכנולוגיית הפרסום הקניינית של החברה משתמשת בבינה מלאכותית מתקדמת ולמידת כדי לקבל החלטות על סמך נתונים אמיתיים לשיפור הביצועים ולהביא לצמיחה באופן שוטף.

Quartile 360

Quartile 360 מאפשר לכם להפעיל ולהרחיב שיווק יעיל על פני פלטפורמות מסחר אלקטרוני המופעלות על ידי בינה מלאכותית.

אז למי שעדיין לא מכיר, שווה בדיקה. כנסו לאתר:

Quartile

*קרדיט quartile

אהבתם? שתפו...

אולי יעניין אותך גם...

בואו נקדם אתכם - טכניקות להזנקת מכירות באמזון

בחירת שם מותג

אנו דוגלים מאוד בשיטת מכירה בפרייבט לייבל, על כל המשתמע מזה.  ניסיון אישי שלנו, ולא

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח