ClickCease

PPC Scaleinsights – שיטה חדשנית לניהול קמפיינים באמזון ???

עולם ניהול הקמפיינים PPC באמזון – 

עולם השקת המוצרים, קיבל טוויסט רציני לאחרונה, עם הטלת הווטו של אמזון בנוגע למהלכים רבים בהם נקטו עד כה הסוחרים. עקב כך, עולם ניהול הקמפיינים PPC באמזון, הפך להיות דומיננטי וחלק בלתי נפרד אם לא העיקרי בתהליכי השיווק במהלך ההשקה. 

למול המותגים שלנו בחברה, אנחנו מתכננים, יוצרים וגם מנהלים בשוטף את הקמפיינים שלנו, לרוב, ידנית….מדובר בתהליך שהוא Time consuming די משמעותי, ולכן אנחנו כל הזמן מחפשים דרכים להתייעל, במהלך החיפושים נתקלנו בחברה Scale Insights. 

וכמו שאומרים תמונה אחת שווה אלף מילים, קבלו דוגמא לדסבורד המערכת של אחד המותגים שלנו, ניתן לראות כיצד המערכת עצמה מאתרת לנו ביטויים שלמעשה מבזבזים לנו כסף, וחבל: 

שיטה חדשנית לניהול קמפיינים PPC באמזון

במערכת מאפשרת לכם לסנן תאריכים, וגם ליצור כללים ייחודיים אותם תרצו שהיא תציג ותציף לכם בדסבורד המותג, מידי יום ביומו, לבחירתכם. 

ועכשיו קצת על החברה עצמה: Scale Insights

מדובר בחברה צעירה יחסית המציעה תוכנה ייעודית לסוחרים אמזון לניהול PPC וכבר קיבלה את התואר: המובילה בתעשייה!

בחברה טוענים שהם מאפשרים לסוחרי אמזון FBA להרחיב את עסקיהם באמזון באמצעות טכנולוגיית AI קניינית מתקדמת Scale-matic, המשולבת עם ניתוח נתונים מורכב.

קצת על הצוות הניהולי של החברה: 

Scale Insights הוקמה במשותף על ידי 5 סוחרי באמזון FBA, מותיקים בתחום, והניבה עד היום יותר מ-80 מיליון דולר בהכנסות ממכירות. החברה הוקמה במטרה לבנות מנוע בינה מלאכותית חזק שמעצים בעלי מותגים ומסייע להם להפוך את אסטרטגיות הפרסום שלהם לאוטומטיות (כן כן – חלום רטוב!), ומאפשר להם להניב רווחים בטווח קצר ובכך גם להצמיח את העסק שלהם באופן אורגני. 

כלי ה-PPC החזק ביותר של אמזון

החברה גאה לספר שהכלי תוכנן ונבנה על ידי סוחרים באמזון עבור סוחרים באמזון ומכאן הייחודיות שלו, Scale-matic Tech הבלתי מנוצח שלהם מאפשר לעסקי אמזון FBA לנתח, לבצע אוטומציה ולהרחיב את מסעות הפרסום שלהם Amazon PPC בביטחון. המקימים מזמינים אתכם להגדיל את עסקי ה-FBA שלכם עם נתונים ו-Scale-matic AI שאין שני להם, לטענתם. 

באתר שלהם הם מציעים להרשם בחינם! בתהליך זריז ומהיר שלוקח כמה דקות בלבד, ולקבל 30 ימי ניסיון חינם, ללא צורך בעדכון כרטיס אשראי! 

קצת על הכלים שהם משווקים: 

AIKey – מסעות פרסום ניתנים להרחבה בדקה אחת

הכוח המוצר הזה הוא שניתן ליצור מסעות פרסום מרובים במהירות עם אוטומציות מונעות בינה מלאכותית הניתנות להתאמה אישית שתוכננה על ידי הצוות שלהם שאנו מזכירים – בן 8 ספרות.

עוד דבר שהם מתגאים בו הוא שהקמפיינים מנוהלים עצמאית, במלואם. 

ניתן ליצור מסעות פרסום אוטומטיים, מיקוד מוצר, גילוי וקונים, עם אוטומציה הניתנת להתאמה אישית.

מסעות פרסום אוטומטיים בכמות גדולה

סוחרים יכולים דרך התוכנה ליצור מסעות פרסום אוטומטיים מרובים עם הצעות ברירת מחדל משתנות כדי להגיע לרמות תנועה מרובות. הכלי מגיע עם אוטומציה למיטוב ביצועים.

מסעות פרסום של מילות מפתח

פיצול מהיר של מונחי חיפוש בעלי ביצועים למסעות פרסום משלהם, באופן גמיש לשליטה מפורטת.

קמפיין סוף יום

הסוחר יכול ליצור 24 קבוצות מודעות עם אוטומציה כדי לחשוף ביצועים לפי שעה, בהתאם לתובנות מרווחים באמצעות אלגוריתם הנפרד בקמפיינים אחרים.

אלגוריתמים הקיימים במסגרת המערכת: 

11 אלגוריתמים בעלי קנה מידה-מאטי

Scale-matic Tech הניתנת להתאמה אישית מאפשרת אוטומציה של פרסום בהתאם לכל צורך.

אלגוריתם דינמי למתן הצעות מחיר

ניתן להקצות באופן דינמי הצעות מחיר ומיקוד ACOS בהתבסס על ביצועי מילות מפתח או יעדי מוצר.

אלגוריתם ייבוא

המערכת מאפשרת לצבור נתונים סטטיסטיים בין מסעות פרסום וליצור באופן דינמי מונחי חיפוש בעלי ביצועים במודעות.

אלגוריתם שלילי

צבירת נתונים סטטיסטיים בין מסעות פרסום מאפשרת לשלול אוטומטית מונחי חיפוש גרועים במודעות. 

אלגוריתם מילים שליליות

ניתן לצבור כל מילה במונחי החיפוש ולשלול מילים לא רלוונטית.

סוף יום

ניתן להשהות את מודעות במהלך שעות מכירות נמוכות כדי למנוע קליקים מיותרים.

להחיות את האלגוריתם

מיקוד והגדלת הצעות מחיר למילות מפתח מתות עם ביצועים היסטוריים גבוהים.

אלגוריתם רשימה שחורה

ניתן להגדיר מילות מפתח ברשימה שחורה ולשלול אותן במודעות.

אלגוריתם סטטוס

ניתן להחליט מראש על השהייה או הפעלה של המודעות על סמך הביצועים שלהן.

אלגוריתם מיקום

התאמה דימנית  של % "ראשי חיפוש" או "דפי מוצר" על סמך ביצועי מסע הפרסום.

אלגוריתם תקציב יומי

התאימו את התקציבים היומיים על סמך ימי השבוע או ביצועי מסע הפרסום.

אלגוריתם ברירת מחדל להצעות מחיר

בצעו אופטימיזציה של הצעות ברירת מחדל עבור מסעות פרסום אוטומטיים.

קצת על הממשק: 

שליטה מלאה באוטומציה

דרך המערכת אתם יכולים להתנהל ברמה האסטרטגית! בתור Ppc campaign management יש לכם שליטה מלאה על התנהגות אוטומציה עד לפרטים מפורטים מאוד.

יעד אסטרטגי

צרו והקצו אסטרטגיות למודעות מרובות כדי להשיג יעדים שונים, כגון דירוג, ACOS נמוך, גילוי הזדמנויות. תוך כדי עבודה ניתן גם לשנות אסטרטגיה כדי לבצע שינוי בכמות גדולה.

תצוגה מקדימה של פעולות

תצוגה מקדימה של פעולות שיבוצעו על ידי אלגוריתמים מאפשרת לכם לכוון את ההתנהגות שלו כדי לעמוד ביעד שהצבתם לעצמכם.

נראות מלאה

תצוגה מקדימה של חישובים מספקת נראות מלאה בעבודה הפנימית של האלגוריתמים.

תובנות פרסום חסרות תקדים

גלו הזדמנויות לא ממומשות וזיהוי הפסדים במהירות.

דוח מודעות הניתנות להתאמה אישית

המערכת מאפשרת לסנן נתוני פרסום על סמך מדדים הניתנים להתאמה אישית וסטטיסטיקות היסטוריות עבור מילות מפתח, מונחי חיפוש, מילים ייחודיות, מסעות פרסום וקבוצות מודעות.

מונחי חיפוש מצטברים

צבירת מונחי חיפוש בכל המודעות שלכם כדי לחשוף את הביצועים הכוללים של כל מוצר.

מילות מפתח מתחרות

זיהוי מילות מפתח מתחרות בכל מסעות הפרסום, כדי שתוכלו להסיר כפילויות עם ביצועים גרועים.

אנליטיקס רב עוצמה

עקבו אחר רווחים ומגמות. קבלו תובנות כיצד המבצעים והפרסום שלכם מובילים למכירות אורגניות.

אורגני לעומת PPC

זיהוי מתאמים בין מכירות אורגניות, PPC וקידום.

טרנדים

גלו מגמות שבועיות, חודשיות וממוצעים נעים, עבור מספר מדדים כדי לזהות מתאמים של ירידה בביצועים.

ביצועי המוצר

קבלו תובנות מפורטות על הרווחים של כל מוצר, עלות הפרסום, המבצעים ופרטים נוספים.

תחזית מלאי מחדש

התאימו אישית את אלגוריתם חידוש המלאי עבור כל מוצר כדי לנהל נכון את הכמות והתאריך לחידוש המלאי.

לסיום, יש לכם אפשרות לנסות את המערכת למשך חודש חינם! אין צורך לעדכן אמצעי תשלום אפילו! המערכת מתחברת לחשבון האמזון שלכם ומשם מקבלת למעשה את כל הנתונים.

אגב, אחרי החודש חינם ניתן להתחבר לתוכנית חודשית בסכום החל מ – 29 דולר לחודש בלבד!

שורה תחתונה, העיקר המכירות! 

אהבתם? שתפו...

אולי יעניין אותך גם...

בואו נקדם אתכם - טכניקות להזנקת מכירות באמזון

בחירת שם מותג

אנו דוגלים מאוד בשיטת מכירה בפרייבט לייבל, על כל המשתמע מזה.  ניסיון אישי שלנו, ולא

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח