יום חמישי 16.6 בשעה 10:30
האמזונים מארחים את דניאל ליי מ Scale Insights
כללים מנצחים ואטומציות PPC של המוכרים הגדולים
מוכרי אמזון המעוניינים לקחת את מסעות הפרסום שלהם ל-PPC לשלב הבא על ידי
צמצום הוצאות פרסום מיותרות והגדלת מסעות הפרסום שלהם בצורה רווחית,
מוזמנים לוובינר מרתק שבו תגלו כיצד:
- לקחת שליטה עצמאית על קמפייני PPC באמצעות אוטומציה
- להגדיל רווחים על ידי שימוש כלי ניהול ל Bulk Campaign
- להגדיל את מסע הפרסום שלכם בדרך של מוכרי ה 8 ספרות!
Daniel Lai, Scale Insights
המרצה האורח שלנו הפעם הוא דניאל ליי, שותף בהקמת מותגי מסחר אלקטרוני רבים שהניבו
בעקביות מכירות שנתיות של מיליון דולר.
בשנת 2021, הם מכרו בהצלחה את מותג הצעצועים והמשחקים שלהם תמורת סכום של 7
ספרות.
כיום הוא מנהל השיווק של טכנולוגיות האיקומרס של Scale
Insights שמפתחים כלים אוטומטיים להגדלת עסקי אמזון ואיקומרס
בכלל.
אולי יעניין אותך גם...
הגדרות חופשה – מדריך סוחרים לשנת 2021
הקיץ התחיל, הקורונה כמעט מאחורינו וזה הזמן לקחת קצת זמן לעצמכם ולמשפחה ולצאת לחופשה! חופשות
1.11.21 שינוי במדיניות ההנחות, הקופונים ויוזמות השיווק של הסוחרים
מדיניות השיווק החדשה פורסמה לאחרונה בפורום המרכזי של אמזון לסוחרים. להפתעתם של סוחרים רבים, ב-2
דוחות ניהול של אמזון – חלק ב
נתחיל עם דוחות לקמפיינים ממומנים: דוח תנאי חיפוש הדוח עוקב אחר מונחי החיפוש שהלקוחות משתמשים
7 מהלכים עיקריים שהשפיעו על סוחרי אמזון בשנת 2021
בדיוק עכשיו שאפשר להגיד ששנת 2021 הסתיימה, הגיע הזמן לחקור את מה שהשתנה בנוף המסחר