יום חמישי 16.6 בשעה 10:30
האמזונים מארחים את דניאל ליי מ Scale Insights
כללים מנצחים ואטומציות PPC של המוכרים הגדולים
מוכרי אמזון המעוניינים לקחת את מסעות הפרסום שלהם ל-PPC לשלב הבא על ידי
צמצום הוצאות פרסום מיותרות והגדלת מסעות הפרסום שלהם בצורה רווחית,
מוזמנים לוובינר מרתק שבו תגלו כיצד:
- לקחת שליטה עצמאית על קמפייני PPC באמצעות אוטומציה
- להגדיל רווחים על ידי שימוש כלי ניהול ל Bulk Campaign
- להגדיל את מסע הפרסום שלכם בדרך של מוכרי ה 8 ספרות!
Daniel Lai, Scale Insights
המרצה האורח שלנו הפעם הוא דניאל ליי, שותף בהקמת מותגי מסחר אלקטרוני רבים שהניבו
בעקביות מכירות שנתיות של מיליון דולר.
בשנת 2021, הם מכרו בהצלחה את מותג הצעצועים והמשחקים שלהם תמורת סכום של 7
ספרות.
כיום הוא מנהל השיווק של טכנולוגיות האיקומרס של Scale
Insights שמפתחים כלים אוטומטיים להגדלת עסקי אמזון ואיקומרס
בכלל.
אולי יעניין אותך גם...
7 טיפים לייעול תמונות מוצרים של אמזון במטרה לייצר יותר הכנסות
עצות אופטימיזציה אלה יעזרו לשפר את המכירות שלכם באופן דרמטי. ישנם 2.4 מיליון סוחרי אמזון
GTIN כל מה שצריך לדעת
לאחרונה ממש יצאו באמזון בהודעה רשמית כי הם הולכים לבצע בדיקה רוחבית מול כלל המוצרים,
10 הכלים הקיימים רק עבור מותגים רשומים לתוכנית Brand Registry
כלים אלה יכולים לעזור למותג שלכם לשפר את ההמרה, להגביר את החשיפה ולהגן על הקניין
טבלת השוואה בין התוכנות Helium 10 , Jungle Scout , Seller Labs
לפני ההשוואה עצמה, חשוב לציין נקודה חשובה, אין הכי טוב, או יותר טוב, יש הכי