הכירו את: "Manage Your Customer Engagement"
לפני כמה שבועות הודיעה אמזון על הפעלת תכנית חדשה, "Manage Your Customer Engagement" שתאפשר למותגים להניע מעורבות עם לקוחות קיימים ולהגדיל את יכולת השימור. כל זאת באמצעות הכלי הנפלא הידוע לכולם ביכולותיו הלא הוא: הדואר האלקטרוני.
יתרונות התכנית החדשה, עבורכם הסוחרים:
- שיווק ישירות ללקוחות אמזון העוקבים אחר המותג שלכם
- מסייע בבניית מערכות יחסים נאמנות עם לקוחות אמזון
- מאפשר להגדיל את הנראות וחשיפה של מוצרים חדשים
כפי שכולנו יודעים, לקוחות אוהבים להיות הראשונים ללמוד על מוצרים חדשים מהמותגים שלהם. הם חשים הערכה רבה עוד יותר כאשר מותג חולק איתם מבצעים. ברגע שהם יודעים ועוקבים אחרי מותג, הם נוטים יותר להפוך ללקוחות חוזרים נאמנים ומעורבים.
תוכנית Manage Your Customer Engagement תומכת כעת בהכרזות על מוצרים חדשים, בעוד שתבניות נוספות יתווספו בעתיד הקרוב, לדברי אמזון. תכנית מעורבות הלקוחות החדשה של אמזון היא מנוף נוסף שמותגים יכולים להשתמש בו כדי לקדם מעורבות עם לקוחות קיימים וכדי לבנות מערכת יחסים ולהגדיל את הנאמנות.
מי זכאי להצטרף לתכנית Manage Your Customer Engagement?
התכנית זמינה למותגים השייכים לתכנית בראנד רג'יסטרי, שיש להם עמוד Amazon Srote עם עוקבים קיימים. אם המותג שלכם עדיין לא רשום, עכשיו זה הזמן.
מהות התכנית מסתכמת ב:
דוא"ל>אמזון>לקוח>מעורבות>נאמנות
כיצד תוכלו להגדיר ולנהל את מעורבות הלקוחות שלכם?
ברגע שיש לכם דף חנות קיים, צרו פוסט המכיל תוכן איכותי כדי להגדיל את העוקבים שלכם.
טיפ: חנויות הוא מוצר בשירות עצמי חינמי המאפשר לבעלי מותגים לעצב וליצור חנויות מרובות עמודים כדי להציג את המותגים, המוצרים וההערכה שלהם באמזון. החנויות מספקות אפשרויות יצירתיות רבות עוצמה לשיפור הביצועים שלכם.
4 שלבים פשוטים להגדרת קמפיין דוא"ל במסגרת תכנית Manage Your Customer Engagement
שלב 1
העלו את לוגו המותג שלכם: סמלי הלוגו חייבים להיות בפריסה אופקית (3: 1 או צרה יותר) ויכולים להיות בעלי רקע שחור-לבן (JPG) או רקע שקוף (PNG).
שלב 2
הוסיפו מוצר שהושק לאחרונה (חייב להיות זמין לרכישה לראשונה באמזון בחצי השנה האחרונה).
שלב 3
בחרו תמונה תומכת: בחרו או העלו תמונת לייף סטייל או תמונה המסבירה את היתרונות של המוצר. התמונה חייבת לעמוד בדרישות תמונת המוצר של אמזון.
שלב 4
תזמנו את מסע הפרסום שלכם: בחרו את טווח הזמן שבו ברצונכם לבצע את מסע הפרסום שלכם. התקופה שמתאפשרת היא של 5 ימים מיום שני עד שישי.
וכעת קמפיין הדוא"ל שלכם מוכן.
כיצד תוכלו לדעת אם (או מתי) הקמפיין שלכם אושר?
על פי אמזון, מסעות הפרסום נבדקים על ידי צוות המומחים שלהם, שיקבעו אם התוכן שלכם עומד בדרישות שלהם. הבדיקה לוקחת לפחות 72 שעות.
טיפ: בזמן שאתם מתזמנים את מסע הפרסום שלכם, הקפידו לתכנן אותו זמן רב מראש. אם מסע הפרסום שלכם לא יאושר, הסטטוס שלו ישתנה במערכת ל"לא-מאושר", ותצטרכו ליצור קמפיין חדש העומד בדרישות התוכן של אמזון, זה פשוט יקח עוד זמן ולכן היערכות מראש קריטית פה.
לסיכום,
תוכנית Manage Your Customer Engagement נותנת לכם גישה לשווק את המוצרים שלכם ישירות ללקוחות אמזון העוקבים אחר המותג שלכם. התכנית מסייעת למותג שלכם לבנות מערכות יחסים של נאמנות עם לקוחות אמזון ומסייעת בהגברת הנראות של המוצרים החדשים שלכם.
תוכנית Manage Your Customer Engagement תומכת כרגע רק בהכרזות על מוצרים חדשים, אולם תבניות נוספות יתווספו בעתיד. התכנית זמינה למותגים הרשומים לתכנית ברנד רג'יסטרי ושיש להם עמוד Amazon Stores עם עוקבים.
עוד כלי נהדר לעבות את המכירות.