ClickCease

Google Ads לסוחרים באמזון

במאמר הזה נציג לכם Study case בנושא מאוד רלוונטי, בו כל סוחר אמזון היה רוצה להתמקצע יותר, בעיקר עכשיו שהזרמת תמונה חיצונית הפכה למשמעותית כל כך. הלא הוא:

Google Ads

חברת Ubiquitous לא הצליחה להפוך את  מסעות הפרסום הממומן שלה ב – Google Ads לרווחיים, ולכן הם בחרו להשתמש בשירותים של חברת Ampd, עליה כבר דברנו בעבר, אשר פיתחה כלים מיוחדים ומותאמים לסוחרים באמזון לניהול יעיל של קמפיינים ממומנים בגוגל.

רקע כללי על חברת Ubiquitous

חברת Ubiquitous הבינה כבר זמן מה שכדאי להם למנף את 5.6 מיליארד החיפושים המתרחשים בגוגל מדי יום ביומו לטובת הזרמת מכירות לתוך אמזון, והם ניסו במשך שנים למצוא דרך להפוך את המסעות הללו לרווחיים.

בגלל שמדובר בפלטפורמת Google Ads שהיא חיצונית לאמזון, שהוקמה בכללי במטרה לשלוח תנועה לאתרים ישירים לצרכן, ולא לאמזון, זה הביא למורכבות יתר עבורם כחברה המתמחה במסחר בפלטפורמה של אמזון.

כאשר אמזון הציגה את הכלי אמזון ייחוס ויכולת לעקוב אחר המרות מתעבורה חיצונית, קיוו בחברת Ubiquitous שזה יאפשר להם להשקיע יותר בגוגל. למרות הציפיות הגיעה אכזבה גדולה, אפילו עם מעקב ייחוס, The Ubiquitous Company עדיין לא הצליחה להפוך את מסעות הפרסום שלה ב-  Google Ads לרווחיים מכיוון שלא היו לה מספיק נתונים ברמת מילות המפתח הדרושות לאופטימיזציה של ביצועי מסע הפרסום.

כיצד מתחברת Ampd לכל הנושא

הטכנולוגיה המתקדמת של Ampd מאפשרת בדרך הטובה ביותר להשיק מסע פרסום מותאם אישית של Google Ads לאמזון ומכילה אוטומטית את הייחוס של אמזון על הקמפיין.

Ampd משתמשת בטכנולוגיה שלה כדי להשיק תחילה את המודעה הטובה ביותר עבור המוצר הספציפי של אמזון, ולאחר מכן כדי לחבר באופן ייחודי ומדויק את נתוני Google ואמזון כדי לחשוף אילו מילות מפתח של גוגל שהובילו ל"הוספה לסל" והסתיימו ב"המרות/מכירות".

תוצאות

חברת Ubiquitous בדקה מספר ASINS בתוך Ampd ובעזרת נתוני מילות המפתח וכלי מחקר מילות המפתח של Ampd, הם הצליחו לחדד מספר מילות מפתח רווחיות על מנת לשפר את ביצועי מסעי הפרסום שלהם.

ב-45 הימים הראשונים של בדיקת ה-ASIN הזה, Ubiquitous הצליחה להגיע ל – ACOS של 63% אבל חשוב לא פחות מזה, Ampd זיהתה אילו מילות מפתח לא יעילות, והפסיקה את הבזבוז שהיה קיים במסעות הפרסום של Ubiquitous.

לאחר מכן, Ampd סייעה לחברת Ubiquitous לזהות מילות מפתח חדשות להוספה למסע הפרסום ולבדיקה.

ניתוח מילות מפתח האינטליגנטי של Ampd מפגיש את נתוני אמזון וגוגל כדי להציף את מילות המפתח שהוכיחו שהן ממירות כדי להמליץ ​​על מילות מפתח דומות. המידע המסופק כולל טווח המחירים לקליק ונפח החיפוש.

עם הנתונים שסיפקה Ampd, תהליכי האופטימיזציה שבוצעו ב – Ubiquitous שיפרו את ה-ACOS בקמפיין זה מ-63% במהלך 45 הימים הראשונים, עד ל-37% במהלך 45 הימים האחרונים. פה יש לקחת בחשבון גם את בונוס הפניית המותג של אמזון 10% וולכן ה – ACOS אמיתי היה רק 27%, במקרה הזה חברת Ubiquitous עמדה בקריטריונים ליהנות את הבונוס הזה של אמזון (תבדקו אם גם אתם זכאים).

לסיכום,

תנועה חיצונית היא מרכיב מרכזי באסטרטגיית הדירוג וביכולת לשפר את איכות התנועה מגוגל. עם הנתונים ש-Ampd סיפקה, סוף סוף הצליחו ב – Ubiquitous לגרום ל-Google Ads לעבוד עבור העסק שלהם באמזון, והפכו אותם ליעילים.

*קרדיט Ampd

 

אהבתם? שתפו...

אולי יעניין אותך גם...

בואו נקדם אתכם - טכניקות להזנקת מכירות באמזון

Amazon IPI Score

למי שלא מכיר קצת היסטוריה:  אמזון יישמה את ציון מדדי ביצועי המלאי (IPI Score) בשנת

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח