ClickCease

FeedbackFive

חברים יקרים,  היום בחרתי להציג לכם פיצ'ר שהיישום שלו הופך תהליך של אינספור שעות לביצוע בכמה דקות. FeedbackFive, משווק על ידי חברת ecomengine.com, אשר טוענת כי הפיצ'ר מחולל מהפך בקרב לקוחותיה, סוחרי אמזון. 

לדברי החברה, סוחרי אמזון חסכו מיליוני שעות על ידי הפיכת משוב לבקשות וביקורת באמצעות FeedbackFive, שתומכת ב -17 זירות אמזון בעולם.

אז אם חשבתם לאחרונה לנסות כלי אוטומציה לאיסוף ביקורות, אין זמן טוב יותר מעכשיו. תהליך הגדרת FeedbackFive הוא סופר פשוט ותוך דקות ספורות תוכלו להתחיל לשלוח בקשות אוטומטיות ללקוחות דרך הפלטפורמה של אמזון שתואמות ב –  100% את המדיניות של הענקית. 

כן כן, 2 קליקים ב – 2 דקות, זה הזמן שלוקח לסוחר להגדיר את הפיצ'ר FeedbackFive. על מנת להתחיל עליכם לבצע את השלבים הבאים: 

  • הצטרפו לתקופת הניסיון בחינם על ידי הרשמה לפיצ'ר (כל הפרטים באתר של החברה) 
  • אפשרו FeedbackFive להתחבר לחשבון הסוחר שלכם באמזון
  • לאחר החיבור, FeedbackFive מאפשר לכם לייבא את הזמנות אמזון שהיו לכם בעבר
  • בחרו בקמפיין בקשת משוב וביקורת, הגדירו את העדפות השליחה שלכם (כולל אי ​​הכללות) ולחצו על שמור.
  • שבו, הרגעו, וצפו ב- FeedbackFive עושה את העבודה הקשה בשבילכם. 

אם בנוסף, אתם מחפשים את הדרך המהירה ביותר לשלוח בקשות לקבלת ביקורות ללא סיכון להפר את מדיניות הבדיקה של אמזון, בהחלט תרצו לבחור בקמפיין ובקשת ביקורת ב – FeedbackFive.

קמפיין זה מאפשר לכם להפוך את הודעת בקשת הביקורת של אמזון לאוטומטית עם פרמטרי התזמון וההחרגה שאתם קובעים.

ההודעה נשלחת ישירות מאמזון מטעמכם ולא ניתן להתאים אותה, ולכן אין סיכון להפרת המדיניות בטעות. המסר מתורגם באופן מיידי לשפה המועדפת על הלקוח. הוא כולל בקשה לבדיקת מוצר, תמונה של המוצר שלכם ובקשה למשוב סוחר.

לאחר השלמת ההתקנה הראשונית, אתם תופתעו מכמה זמן הצלחתם לחסוך, המוצרים למעשה מתחילים לקבל יותר ביקורות בפחות זמן וזאת מבלי שאתם השקעתם שעות בלחיצה על "בקש בדיקה" או שליחת בקשות דרך הסלר סנטר. 

נתון מעניין הוא שכמעט 80% מהביקורות ניתנות לאחר שהלקוחות מקבלים בקשת דוא"ל להשארת ביקורת, אך שליחת בקשות באופן ידני דורשת מכם הסוחרים השקעה רצינית בזמן. על ידי אוטומציה של משוב ובקשות ביקורת תוכלו להגיע ללקוחות שרכשו, בצורה יעילה יותר.

FeedbackFive גם מאפשר לשלוח ל- Amazon את הבקשה כוללת העדפות התזמון שלכם או ליצור הודעות מותאמות אישית לשליחה באמצעות הודעות לקוח-סוחר. אוטומציה של בקשות אלה (קמפיינים) היא דרך חכמה ליצור ביקורות נוספות ומשוב תוך התמקדות במשימות אחרות – ותמיד יש לכם הרבה כאלה. 

כיצד פועלים קמפיינים אלה?

הקמפיינים מספקים היגיון טוב יותר ואוטומציה חזקה כדי למקסם ולייעל את כמות התקשורת ואיכותה שלכם עם ללקוחותיכם. לכל הסוחרים המשתמשים בפיצ'ר FeedbackFive יש גישה ל – 3 קמפיינים המוגדרים כברירת מחדל:

  1. בקשת משוב וביקורת של אמזון
  2. בקשת משוב סוחר של אמזון
  3. בקשת סקירת מוצרים של אמזון

קמפיינים אינם פעילים כאשר אתם נרשמים לחשבון חדש, המטרה היא כדי שתוכלו להפעיל אותם באמצעות העדפותיכם. 

לחיצה על שם מסע הפרסום מאפשרת לכם לפתוח את עורך כללי הקמפיין, כדי לערוך את הכללים עבור כל אחד מהם.

הכללים של הקמפיין ב- FeedbackFive

סוחרים ברמת תוכנית מקצועית ומעלה יכולים ליצור קמפיינים מותאמים אישית על ידי העתקת קמפיין ברירת מחדל או התחלה מאפס עם מסע פרסום חדש.

כל כללי הקמפיין מופיעים בשפה פשוטה ולכן קל לערוך אותם, ותוכלו להוסיף כללים באמצעות תפריטים נפתחים פשוטים. כל מסע פרסום מוחל על תבנית אחת, ותוכלו לשנות את התבנית שהוקצתה בקלות בעורך כללי הקמפיין או דרך דף סקירת התבניות.

באמצעות אפשרויות הכללים, אתם יכולים לתזמן את שליחת המיילים שלכם למספר ספציפי של ימים לאחר מסירת ההזמנה או על סמך פרמטרים אחרים. אמזון נותנים לכם את הכלים, אך יש לכם את החופש להשתמש בהם בצורה הטובה ביותר לעסק שלכם.

הגדרת FeedbackFive: אפשרויות קמפיין

יצירת כללי מסע פרסום משלכם מאפשרת לכם להתמקד בהזמנות עם תוכן הדוא"ל הרלוונטי ביותר, מה שמקל על הגעה ללקוחות ספציפיים עם המסר הנכון. קמפיינים נותנים לכם את היכולת:

  • לשלוח בקשות ממוקדות בביקורות מוצרים וכן במשוב סוחר
  • לשלוח מיילים בזמן על בסיס מועדי מסירה ואפילו בשעות ספציפיות ביום
  • לשלוח בקשות באמצעות אותה מערכת מאחורי לחצן "אמזון בקש בדיקה"
  • ליצור הודעות ספציפיות למוצר
  • להתאים אישית תבניות קיימות להשפעה מרבית
  • לבקש בקלות משוב סוחר או חוות דעת על מוצרים (או שניהם) באמצעות FeedbackFive

הזמן והמוניטין שלכם חשובים

משוב הסוחר וביקורות הלקוחות משפיעים על האופן שבו המוצרים שלכם מופיעים בתוצאות החיפוש של אמזון ומייצגים את המוניטין שלכם בשוק. הם חשובים להפליא, אך רק חלק קטן מהלקוחות באמת מבצעים זאת מבלי שמבקשים מהם. שליחת בקשות ללקוחות היא הדרך היעילה ביותר להגביר את המשוב והביקורות שלכם.

אם אתם מרגישים שאתם משקיעים יותר ממה שהייתם רוצים בשנה בבקשת ביקורות, הגיע הזמן להכניס את FeedbackFive לעבודה בשבילכם.

אהבתם? שתפו...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם...

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח