ClickCease

CTA – קריאות לפעולה שבאמת ממירות

קריאה לפעולה בשיווק היא אחד הגורמים החיוניים בניהול קמפיין או פרסום אפקטיביים. זהו מרכיב חיוני שיש לחשוב עליו היטב לפני ביצועו. כן, אולי תייצרו ויזואל טוב מאוד יחד עם מסע הפרסום שלכם, אבל אם הוא לא מתקשר ומובן לקהל שלכם, זה עדיין לא מועיל. לפיכך, CTA או קריאה לפעולה נמצאים בשימוש נרחב כאשר מדובר בקמפיין שיווקי יעיל. בואו נתחיל:

מהי קריאה לפעולה ומדוע היא חשובה?

קריאה לפעולה, המכונה גם CTA, היא מונח או ביטוי המשמשים בעולם השיווק כדרך יעילה למשוך את תשומת הלב של הקהל. כלומר, המטרה הסופית שלו היא שמשתמש הקצה ינקוט פעולה! שימוש ב-CTA מתאים בשיווק  יכול ליצור או לשבור קמפיין, זה תורם במידה רבה להגשמת המטרה השיווקית.

אז מה היא CTA?

ובכן, זו יכולה להיות מילה פקודה קצרה כמו "צפה בסרטון" "עקוב אחרינו למידע נוסף", או כמו "קנה עכשיו". לרוב מדובר רק במשפטים קצרים עם כפתור הניתן ללחיצה כדי להביא את הקהל לפרסומת, לקידום ולקמפיין. זה יכול להיות בצורה של סרטונים או תמונות. ובכל זאת, תרצו לעורר את הלקוחות שלכם להתעניין ברכישת מוצר או שירותים אלה. אלמנט הגמר לכך יהיה קריאה חזקה לפעולה שתשכנע את הלקוח שלכם ותגרום לו לפעול.

תנועה חיצונית

איך כותבים קריאה משכנעת לפעולה בשיווק? עקבו אחר הטיפים הבאים וראו את דוגמאות ה-CTA

  1. השתמשו בצורת הפועל – ציינו תמיד את הפעולה שאתם רוצים שקהל היעד שלך יבצע. הפכו את זה למאוד ברור וקליט. אתם יכולים להמציא את הוויז'ואל הטוב ביותר, אבל אם הוא לא מתקשר נכון עם קהל היעד שלכם, רוב הסיכויים שהם לא יומרו.
  2. הפכו את זה לאישי – להיות אישי עם הלקוח שלכם היא הדרך הטובה ביותר לגשת או לעורר את העניין שלו מבלי להישמע יותר מדי קידום מכירות. זו גם דרך יעילה להפחית את האווירה האוורירית של להיות משווק ויותר כמו חבר ללקוח שלכם, לתת עצות. אז תמיד הפוך את זה לאישי כאילו אתם מדברים עם חבר ולא לקוח.
  3. צרו דחיפות – תנו להם סיבה למה הם צריכים לקנות או להשתמש במוצר או בשירותים שלכם עכשיו! צרו דחיפות! לגרום להם להבין איזו הצעה או הזדמנות פז הם מפספסים! זאת כמובן בהתאם לסוג המוצר או השירות שאתם משווקים, זה תמיד ישתנה. לדוגמה, אתם יכולים להציע להם קופון או הנחה שיהיו בתוקף רק ל-24 שעות. בדרך זו, היעד שלכם יתבקש לנקוט בפעולה לפני תום העסקה. יתר על כן, אתם יכולים גם להציע להם הצעות חינמיות כגון "נסיונות חינם".
  4. הפכו את זה לפשוט, תמציתי ומובן – תמיד היו ישרים עם ה-CTA שלכם וציינו מה הם יקבלו ממנו. הימנעו מלהיות מבלבלים או לשים הרבה מידע מיותר שלא צריך להיות שם. פשוט תעשו את זה פשוט, קצר ותמציתי. במטרה לעורר רגש והתלהבות!

 CTA מוצלח קוד ה-QR

QR מותאם אישית

כאשר קוד ה-QR של זארה נסרק, הוא מוביל את הקונים לחנות המקוונת של החנות, ומאפשר להם לקנות פריטים מוזלים מבלי להיכנס לחנות הפיזית.

קודי QR הם ברקודים דו-ממדיים שנוצרים באמצעות מחולל קודי QR מקוון ונגישים למעשה באמצעות מכשירי סמארטפון בלבד.

קודי QR היו כלי חיוני בכל הנוגע ליצירת קמפיין יעיל. מסגרות קוד QR לא רק משרתות את מטרתה על ידי המסגרות הניתנות להתאמה אישית ו-CTAs שלהן, אלא שהקודים הללו יכולים להתחבר פיזית ודיגיטלית.

לכן, מאמצעי שיווק פיזי, אתתם יכולים להציע למטרה שלכם רמה חדשה לגמרי של חוויה על ידי שימוש באינטרנט. קודי QR הם ברקודים 2b שנוצרים באמצעות מחולל קודי QR באינטרנט וניתן להטמיע אותם עם מידע שונה בהתאם לסוג השיווק הרצוי. ניתן לסרוק אותו באמצעות מכשירי סמארטפון, מה שהופך אותם לנגישים לכולם. זה יכול להגביר את ההמרה והמכירות.

קודי QR נמצאים בשימוש פופולרי באריזות מוצרים, אריזות מזון, ביגוד, קמעונאות וכל סוג של עסקים, מכיוון שהם נוחים וגמישים בכל מקום שבו הם עשויים להיפרס. הקריאה לפעולה חייבת להיות ברורה, קצרה ותמציתית ככל האפשר. צרו תחושת דחיפות ומכרו את הערך של ההצעה שלכם – למשל GET FREE PRODUCT.

עם זאת, אתם פשוט לא יוצרים רק דחיפות – הוספת אומנות היצירתיות והתחשבות תמיד בצרכי הלקוחות שלכם היא הדבר החשוב ביותר. אתם יכולים גם לבדוק כמה מהקמפיינים המוצלחים ביותר של קוד QR וכיצד חברות אלו ממקסמות את השימוש בקוד ה-QR שלהן.

לסיכום, דוגמאות לביטויי קריאה לפעולה

Purchase now! Limited time offer

Create a website your proud of!

Scan to watch video

Discounted prices x percent off!

Add to cart/wishlist

Get this now for free

Buy one take one!

Get started now!

*קרדיט www.qrcode-tiger.com

אהבתם? שתפו...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם...

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח