ClickCease

Amazon SPN

 Amazon SPN מדובר בראשי תיבות של Service Provider Network

שירות של אמזון ארה"ב שמאפשר לכם ליצור קשר עם ספקים מקומיים מהימנים שנבדקו ע"י הענקית אמזון ונבחרו על ידיה, והם נותנים שירותי תמיכה לסוחרים בכל מיני תחומים.

יתרונות השירות: 

  1. נותני שירות ברמה גבוהה – באמזון בודקים את הספקים לפי התקנים הפנימיים שלהם ועוקבים אחר ביצועיהם באופן רציף כדי לוודא שרק ספקים באיכות גבוהה נמצאים ברשת ספקי השירות שלהם. 
  2. ספקים מקומיים – במטרה לייעל את התהליך, אמזון בודקת ספקים מקומיים ממקומות שונים בעולם, עבור תהליכים שזה רלוונטי עבורם. 
  3. שירותים בשפה של הסוחר – הסוחרים שמשתמשים בשירות יכולים לבחור במהירות ובקלות ספקים שמדברים בשפה שלהם.
  4. מחירים מוזלים ותחרותיים – אמזון מצהירה כי סוחרים שיעבדו עם ספקים דרך השירות הזה יהנו  מהנחות מיוחדות. 

איך זה עובד:

  1. היכנסו למערכת דרך הסלר סנטרל – בחרו ספק שירות בהתאם לצרכים שלכם, המיקום והשפה המועדפת עליכם
  2. העלו טופס בקשת שירות וזהו! 
  3. תוכלו מיד להתחיל ליצור קשר עם ספקים רלוונטים עבורכם 

קצת מביקורות של סוחרים המשתמשים בשירות: 

"באמצעות אמזון SPN, הצלחתי להכניס את המוצרים שלי תוך 24 שעות בלבד למכירות בפסטיבל הודי מבוקש". רשת נותני השירות מציעה שירותים מקצועיים שיעזרו לכם לשלוח את המוצרים שלכם למחסני אמזון בקלות ובפשטות. 

"שירותי כתיבת ליסט של אמזון SPN העלו לי לאמזון ליסטים של 200 מוצרים תוך יומיים בלבד". רשת נותני השירות מציעה שירותי הדמיה וקטלוג מקצועיים.

"הודות ל- Amazon SPN, יכולתי לחסוך זמן ומאמץ וגם להכפיל את המכירות שלי". רשת נותני השירות מציעה שירותי ניהול חשבונות, אופטימיזציה ושירותי פרסום מקצועיים.

חפשו SPN בשורת החיפוש בסלר סנטרל שלכם ותתחילות למכור! 

אהבתם? שתפו...

אולי יעניין אותך גם...

בואו נקדם אתכם - טכניקות להזנקת מכירות באמזון

Amazon IPI Score

למי שלא מכיר קצת היסטוריה:  אמזון יישמה את ציון מדדי ביצועי המלאי (IPI Score) בשנת

המשך קריאה »
לנהל נכון חנות באמזון- תוכנות ניהול כלים ופיצרים ייחודיים

Amazon SPN

 Amazon SPN מדובר בראשי תיבות של Service Provider Network שירות של אמזון ארה"ב שמאפשר לכם

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח