באמצעות השירות הזה אמזון מציעה לבעלי מותגים להיות חשופים לרעיונות גדולים ומתייחסת בעיקר למותגים בעלי נפח פעילות קטן יחסית.
באמזון מציינים, כי אחת המשימות העיקריות שלהם היא לתמוך ביזמים על ידי מתן משאבים, מומחיות ותמיכה גלובלית, כדי לעזור להציג ולספק מוצרים חדשניים כמו שלהם (יזמי המותגים הצעירים יחסית) למיליוני לקוחות אמזון.
אמזון מציעה לכם לנסוק למעלה עם Amazon Launchpad
תחשבו על Amazon Launchpad כעל תוכנית משלימה שנועדה להזניק ולהאיץ את העסק שלכם באמזון. התוכנית שלהם תוכננה מתוך מחשבה על סטארט-אפים וכדי לעזור להגביר את המודעות למותג.
תוכנית Amazon Launchpad מספקת למותג שלכם הזדמנויות ייחודיות להגיע ללקוחות חדשים ובכך להרחיב את העסק שלכם.
יכולות גילוי בתוך הקניון הוירטואלי הגדול ביותר בעולם
Amazon Launchpad נועדה לעזור למוצרים להתגלות מהר יותר לשוק, אמזון מציעה פה חשיפה מוגברת למותג שלכם באמצעות מיקומים אופטימליים של חלונות הראווה של Amazon Launchpad, מסעות פרסום ממוקדי קטגוריה בדוא"ל ומודעות בבאנרים מחוץ לאמזון.
מבחינת תמחור אמזון משווה את הערך מהשירות הזה לעמלות עבור עסקת Lightning אחת או עסקה אחת ל-7 ימים בשבוע. באמצעות השירות תוכלו לשפר את יכולת הגילוי והחשיפה של העיסקה שאתם מציעים עם מיקום בדף המבצעים של Amazon Launchpad עצמו.
הַצָגָת המותג – עוד יתרון לשירות
השירות מאפשר פירסום תוכן מובלט מאוד בדפי הליסט של המוצרים שלכם באמצעות A+, חוויה מותאמת במיוחד בדף הליסט הכוללת תוכן בפורמט מסך רחב. שלבו וידאו, קרוסלות, תמונות וטבלאות השוואה משופרות שעוזרות לסיפור המותג שלכם לבלוט ולהבדיל את המוצרים שלכם באמצעות תוכן ייחודי.
תהיה לכם גם גישה לצוות שירותי ההדמיה של אמזון לצילום מקצועי ואיכותי.
כלים ותמיכה
השירות כולל הדרכה ותמיכה לפני השקת מוצרים חדשים, הגדרת חשבון, אופטימיזציה של ליסטים ועוד.
דרך פורטל המותגים ניתן לגלות ולהישאר בראש רשימה הולכת וגדלה של הטבות הזמינות למותגי Amazon Launchpad.
באמצעות השירות תקבלו גם גישה לסמינרים מקוונים, מדריכי התחלה מהירה, זיכויים של AWS ועוד הטבות.
התרחבות גלובלית – עוד יתרון
השירות מאפשר גם להתרחב בינלאומית למדינות אחרות בו Amazon Launchpad קיים וישנם כבר
9 מקומות כאלה. שירות Amazon Launchpad מאפשר היכרות עם כל זירה תוך כדי לקבל תמיכה והטבות בהשקה בכל אזור.