ClickCease

Amazon Attribution: כל מה שאתם צריכים לדעת

אם אתם רוצים להניע תנועה חיצונית לליסטים שלכם באמזון, מעקב אחר הביצועים והתוצאות הוא קריטי. ברגע שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם לוחצים על הקישור במודעת Google, בדף הנחיתה או בפוסט בבלוג שלכם, אתם רוצים לדעת אם הם אכן רוכשים את המוצר שלכם באמזון בסופו של התהליך.

Amazon Attribution הוא כלי פרסום חינמי המאפשר לסוחרים באמזון למדוד את הביצועים של מסעות הפרסום החיצוניים שלהם. 

בואו נסתכל קודם על כל מה שאתם צריכים לדעת על Amazon Attribution: 

מה זה Amazon Attribution? 

Amazon Attribution מציגה פלטפורמת ניתוח פרסומי המספקת למשווקים תובנות חשובות לגבי האופן שבו ערוצי שיווק חיצוניים, כגון חיפוש, וידאו, רשתות חברתיות, תצוגה ודוא"ל, אשר משפיעים על ביצועי הקניות והמכירות שלהם באמזון.

ניתן להשתמש בניתוח ובתובנות אלה כדי לייעל עוד יותר חוויות מחוץ לאמזון כדי להצמיח עסקים ישירות בתוך הפלטפורמה.

כלי ה-Amazon Attribution נגיש לכל סוחר מקצועי שרשום ב- Amazon Brand Registry, כמו גם לסוכנויות עם לקוחות שמוכרים מוצרים באמזון. התוכנית זמינה כעת בארצות הברית, קנדה ומספר מדינות באירופה.

אילו מדדים זמינים ב – Amazon Attribution?

Amazon Attribution מספק לכם את כל מדדי ההמרה החשובים שאתם צריכים, כולל:

  • הופעות
  • שיעור קליקים
  • תצוגות עמוד פירוט
  • "הוסף לעגלת הקניות"
  • סך המכירות
  • מספר הרכישות המיוחסות לכל ערוץ מודעות

כל הנתונים זמינים כדוח נוח להורדה, שיעזור לכם לבצע אופטימיזציה מלאה של המודעות שלכם בפלטפורמות חיצוניות שונות, כגון גוגל, פייסבוק, אינסטגרם או יוטיוב.

יתרונות השימוש ב-Amazon Attribution

כל הסוחרים של אמזון אשר משתמשים במודעות ממומנות יודעים כמה חשוב לעקוב בתדירות אחר מסעות הפרסום שלהם כדי להבטיח שהם מתפקדים היטב. כסוחרים, אתם נוטים להסתמך על הנתונים שאמזון מספקת לכם כדי לקבל החלטות מושכלות לגבי הצעות מחיר, מילות מפתח ותקציב כולל. עם זאת, ייתכן שאינכם מקבלים את כלל הנתונים על מאמצי השיווק הכוללים שלכם.

חשוב שיהיו לכם נתוני ביצועים דומים גם לקמפיינים שאתם מפעילים מחוץ לאמזון: במקום לבזבז בצורה עיוורת את התקציב של מסעות הפרסום שלכם ב-Google Ad או בפייסבוק, אתם רוצים לוודא שהערוצים האלה באמת עובדים עבור העסק שלכם באמזון.

למרבה המזל, עם Amazon Attribution, אתם יכולים:

  1. למדוד

הכלי מאפשר לכם להבין אילו ערוצים מניבים את הביצועים הטובים ביותר בהנעת תנועה ומכירות לליסטים שלכם באמזון.

לפני ש-Amazon Attribution הייתה קיימת, בדרך כלל הייתם מריצים גם קמפיינים באמזון וגם מחוץ לאמזון ומנחשים מאיפה המכירות הגיעו. כעת, תוכלו לקבוע בדיוק מאיפה מקורן של ההמרות, כולל הנתיב שהלקוחות עוברים כדי לרכוש את המוצר.

  1. ביצוע אופטימיזציה

עם Amazon Attribution, אתם יכולים לקבוע אילו אסטרטגיות משפרות את ביצועי מסע הפרסום שלכם, כך שתוכלו להתמקד במסעות הפרסום החיצוניים שמביאים את הרווחים שלכם ולבטל את אלה שלא.

  1. תכנון

על ידי שימוש בכלי, תוכלו להבין טוב יותר לאילו סוגי תמונות ומסרים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מגיבים בצורה הטובה ביותר. ככזה, תוכלו לפתח סגנון שיווקי שיתאים לעסק שלכם ולתכנן מסעות פרסום יעילים עתידיים.

כיצד להשתמש בייחוס של אמזון

פלטפורמות בתשלום כמו גוגל שופינג ופייסבוק מאפשרות לכם לעקוב אחר קונים פוטנציאליים באמצעות "פיקסל". הוספת קוד זה לאתר שלכם פירושה שפלטפורמת הפרסום יכולה לעקוב אחר כל שלב וכל פעולה שהקונה הפוטנציאלי נוקט בין המודעה שלכם לאתר שלכם.

עם אמזון ייחוס, הדברים קצת שונים – במקום פיקסל, יש להם מה שהם מכנים "תג ייחוס".

מהו תג ייחוס?

תג ייחוס הוא קישור מיוחד למוצר שלכם שאמזון יכול לעקוב אחריו. אתם יכולים ליצור קישור או תג זה בקלות בחשבון Amazon Attribution שלכם ולמקם אותו במודעה, בדוא"ל או בפוסט בבלוג שלכם. כעת, כשמישהו ילחץ על הקישור המיוחד למוצר הזה, אמזון תעקוב אחריו ותודיע לכם הכל על הפעולות שהוא נוקט.

כיצד ליצור תג ייחוס עבור מסעות פרסום שיווקיים חיצוניים

לאחר שתגדירו את חשבון Amazon Attribution שלכם, תוכלו ליצור בקלות את תג הייחוס הראשון שלכם ולהתחיל לעקוב אחר מסעות הפרסום השיווקיים החיצוניים שלכם:

  1. בתוך פלטפורמת Amazon Attribution, לחצו על שם המפרסם שברצונך ליצור עבורו את התג.
  2. לחצו על כפתור "הזמנה חדשה".
  3. בעת יצירת קישור למודעת Google, בחרו באפשרות "העלה קובץ", פעלו לפי ההוראות או אחרת, בחרו "הגדר הזמנה".
  4. בקטע "מוצרים", בחרו מוצר שאליו תרצו לקשר וגם בחרו עמוד
  5. לחצו על כפתור "הוסף" שלידו.
  6. גללו מטה אל "הגדרות הזמנה", תנו לתג הייחוס שלכם שם ומזהה ולחצו על "המשך לפריטים".
  7. מהתפריט הנפתח "מפרסם", בחרו היכן אתם מתכנן למקם את הקישור שלכם, כגון Facebook או Google Ads.
  8. בתיבה מתחת ל"מפרסם", מלאו את השדה "כתובת אתר ללחיצה". זה פשוט הקישור לרישום שאליו אתם רוצים לשלוח לקוחות פוטנציאליים.
  9. לחצו על הכפתור הצהוב "צור".
  10. זה הכל! יצרת את תג הייחוס שלכם באמזון.

כעת, פשוט בצעו העתק והדבק ב-Google Ad שלכם או בפלטפורמת פרסום חיצונית אחרת, ותוכלו לעקוב אחר כל מי שילחץ על הקישור הזה.

בהצלחה! 

*קרדיט לאתר ampd

אהבתם? שתפו...

אולי יעניין אותך גם...

לנהל נכון חנות באמזון- תוכנות ניהול כלים ופיצרים ייחודיים

פלטפורמת RebateKey

מדובר על פלטפורמה המעניקה לקונים דרכה החזרים כספיים בגין רכישה של מותגים ומוצרים נחשקים. המשמעות

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח