עלייה בעלות לקליק
מיתוג מחדש של Amazon Ads
כלי חדש: ניהול מעורבות הלקוחות
-
שיווק ישירות ללקוחות אמזון שעוקבים אחר המותג שלהם
-
עוזר לבנות קשרים נאמנים עם לקוחות אמזון
-
הגדלת הנראות של מוצרים חדשים באמצעות דואר אלקטרוני
-
העלו לוגו אופקי של המותג.
-
הוסיפו מוצר חדש. מוצר זה חייב להיות כזה שהושק באמזון ב – 6 החודשים האחרונים, כדי להיות זכאי.
-
בחרו תמונה תומכת המציגה את המוצר בשימוש או מסבירה את התועלת שלו.
-
תזמנו את הקמפיין שלכם.
השקת Amazon Posts
פרסום אמזון OTT – Over-the-top media service צובר תאוצה
פרסום OTT מתייחס למודעות המוצגות ישירות לצופים דרך האינטרנט באמצעות שירותי וידאו או מכשירי סטרימינג, כגון טלוויזיות חכמות או מחוברות.
המונח OTT מגיע מהיכולת לעקוף את לוחות השידורים, הפצת המדיה וההגבלות הגיאוגרפיות של פרסום באמצעות ספקי טלוויזיה מסורתיים. עם OTT, מפרסמים יכולים להגיע לקהלי היעד שלהם בצורה ישירה יותר ובמחיר סביר.
OTT הוא אחד הערוצים הטובים ביותר לשיקול ראשוני, טוענים מומחים בתחום, זה משפיע מאוד, היות שהוא ממוקד באמצעות קנייה פרוגרמטית מאפשרת למפרסם להגיע לצרכן שלו בזמן הנכון. המקום הנכון, והזמן הנכון, הוא הסיפור של פרוגרמטי ו-OTT לוקח את זה לטלוויזיה של הצרכן.
פרסום OTT של אמזון, שהושק ב-2019, מתייחס למיקומי פרסום בווידאו בסטרימינג של טלוויזיה וסרטים דרך רשת ה-DSP של אמזון.
המודעות במסך מלא שאינן ניתנות לדילוג המוצגות באמצעות Amazon OTT מאפשרות למפרסמים להגיע למיליוני אנשים בקצב הלקוחות ההולך וגדל של Fire TV. מפרסמים יכולים למקד לקהלים ספציפיים של אמזון, עם זאת, מודעות OTT אינן ניתנות ללחיצה, ולכן הן צריכות להיות כלי למודעות למותג ולא להמרות ישירות.
מודעות OTT משכנעות, מושכות את העין, והן מאפשרות למפרסמים את היכולת להרחיב את טווח ההגעה שלהם, ולהציג באמת את המותג שלהם. מודעות OTT הן במסך מלא עם צליל, לא ניתנות לדילוג, ובעלות שיעור השלמה ממוצע של 97%.
פרסום אמזון OTT גם מאפשר למפרסמים למנף את תכונות הפרסום הפרוגרמטי ומיקוד קהלים של Amazon DSP – עם מודעות וידאו במסך מלא.
אמזון OTT המשיכה לצבור תשומת לב ולתפוס תאוצה לאורך 2021, וככל שאני עוברים לשנת 2022, הזדמנויות הסטרימינג מתרחבות עוד יותר, מה שיגדיל את מספר מיקומי המודעות הזמינים ובתקווה יעזור לסגור את הפער עם ייחוס, ויאפשר לנתונים לחיות על אותה פלטפורמה.
עם שילובים עם אלקסה, גדל הפוטנציאל להתרחבות לפרסום בסטרימינג אודיו, ומאפשר גישת פרסום משולבת יותר במשפך מלא.
שיבוש בשרשרת האספקה העולמית
למרבה הצער, לא כל השינויים בשנת 2021 היו חיוביים. עוד לפני עומס החגים, השנה הייתה נגועה בבעיות שרשרת האספקה, מאוניות מכולות שנתקעו בנמלים ועד סגירת מפעלים שנגרמו כתוצאה מהתפרצויות COVID-19. אמריקה גם מתמודדת עם מחסור בנהגי משאיות, מה שמקשה על מוצרים שהוזמנו להגיע לידי הלקוחות. בעיות שרשרת האספקה הללו השפיעו על היכולות של המותגים לשווק את המוצרים שלהם במגוון דרכים:
- מוצרים שדורשים שבבים, כמו מכשירי חשמל ביתיים, נתקלו במחסור.
- חלק מחברות CPG ממתינות לאריזת מוצרים שנתקעו בנמלים, ומעכבות את היכולת שלהן לשלוח SKUs חדשים.
- בעולם מותגי ההלבשה אוזלים מהמידות והמוצרים העיקריים, מכיוון שהשבתות מפעלים עיכבו את הייצור.
ברבעון הרביעי, ההפרעה הגלובלית הזו בשרשרת האספקה משפיעה על תוכניות המפרסמים, כאשר כמה מותגים מתאמים מודעות כדי לשקף את העובדה שלא יהיה להם מספיק מלאי כדי לתמוך במבצעי עונת השיא.
מפרסמים שחווים חששות לגבי מלאי מוגבל הגיבו בכמה דרכים שונות. במקרים נדירים, מותגים תכננו הפסקת פרסום מלאה לאחר שפריטי מפתח נמכרו. אחרים לא עצרו לחלוטין, אלא הפחיתו את ההוצאות באזורים מסוימים, ו/או החליטו להמשיך לפרסם למען נראות, אבל ללא קידום מכירות, ללא הפחתת מחירים או מכירות משמעותיות.
עבור סוחרי אמזון, קשיים אלה דורשים התמקדות רבה יותר בניהול מלאי. אם אתם משתמשים רק בערוץ אחד לניהול מלאי, אתם בפיגור. עם אילוצי קיבולת מחסנים, מחסור בכוח אדם ופרוטוקולי COVID, ציר הזמן לקבלת מלאי גדל באופן משמעותי. עבור חלק מהסוחרים באמזון, ציר הזמן של הקבלה קפץ מ-7 ל-21 ימים לפחות! זה חיוני להשתמש בגישה רב-ערוצית כדי להבטיח כיסוי מלאי מספיק.
אמזון unboxed
בסוף אוקטובר 2021, אמזון אירחה את UnBoxed 20 האירוע הוירטואלי השנתי הראשון שלהם שהיה פתוח לעסקים מכל הגדלים ולמשווקים בכל רמת מומחיות המעוניינים ללמוד כיצד אמזון עוזרת למותגים להצמיח את העסק שלהם באמצעות יצירתיות וחדשנות.
האירוע כלל הרצאות של יותר מ – 40 דוברים. אמזון גם נתנה למפרסמים מבט ראשון על מוצרים חדשים ותובנות מותאמות אישית כדי להפיק את המרב מאסטרטגיות הפרסום שלהם באמזון.
הנה כמה מהנושאים שנסקרו ב-unBoxed של השנה:
- מעורבות לקוחות עם מודעות OTT ושמע אינטראקטיביות
- טכניקות מדידה ואופטימיזציה של קמפיין
- הפקת המרב ממוצרי תצוגה ממומנים ומוצרים ממומנים
- חיבור ללקוחות באמצעות פתרונות תוכן למותג ופרסום מותג
כמו כל כך הרבה ממה שדנו במאמר זה – Amazon Posts, הכלי "Manage Your Customer Engagement" והמיתוג מחדש של Amazon Ads – רבים מהפתרונות שנדונו ב-unBoxed 2021 התמקדו בסיוע למותגים להתחבר ללקוחות שלהם ולעודד מעורבות לאורך מסע הלקוח. אם לא הספקתם לקחת חלק מהכנס, תוכלו לקחת חלק בכנס שיהיה בוודאי בשנת 2022.
*קרדיט לאתר tinuiti