ClickCease

6 טיפים לבניית ליסט מוצלח:

  1. תמונות – 7 תמונות בליסט, הראשונה מביניהם היא תמונה רק של המוצר על רקע לבן והאחרות הן תמונות לייף סטייל עם מלל על המוצר, הרבה קונים מסתכלים רק על התמונות ולא קוראים את הפירוט למטה.
  2. כותרת – 200 תווים, עם מילות המפתח הכי רלוונטיות למוצר.
  3. בולטס – 5 Bullets, כל אחד עד 250 תווים.
    צריך לקחת בחשבון שהאלגוריתם של אמזון מאנדקס רק את 1,000 התווים הראשונים. (אז או שכותבים 200 תווים בכל בולט או שכותבים 250 ולוקחים בחשבון שמילות המפתח בבולס האחרון לא רלוונטיות לאינדוקס).
    אנחנו בדרך כלל משאיר את החמישי למשפט על אחריות המוצר/ החזר כספי, משהו כזה שיגרום לאנשים לסמוך על המוצר, בלי מילות מפתח.
  4. תיאור המוצר – עד 2,000 תווים. כולם מאונדקסים על ידי אמזון. למי שעדיין אין ברנד רגיסטרי, מומלץ להשתמש באיזשהו כלי חינמי שיעצב את התוכן על מנת שיהיה לקונה נוח לקרוא. למי שיש ברנד רגיסטרי יכול להשתמש ב A+ Content של אמזון).
  5. Search Terms – עד 250 תווים. מכניסים את כל מילות המפתח שלא נכנסו בטקסט והן רלוונטיות למוצר.
  6. טיפ זהב אחת השיטות למציאת מילות המפתח הכי רלוונטיות לבניית הליסט, היא לחפש לפחות 10 מוצרים זהים מובילים בחנויות אחרות, ולבדוק באיזה ביטויים הם מופיעים בשני העמודים הראשונים (בתוכנות כמו הליום 10 או סקופ).

אהבתם? שתפו...

אולי יעניין אותך גם...

לנהל נכון חנות באמזון- תוכנות ניהול כלים ופיצרים ייחודיים

הפיצ'ר Amazon Brand Analytics 

  מטרת הפי'צר היא לאפשר לכם הסוחרים למקסם את המכירות באמצעות ניתוח נתונים אפקטיביים. מי

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח