- תמונות – 7 תמונות בליסט, הראשונה מביניהם היא תמונה רק של המוצר על רקע לבן והאחרות הן תמונות לייף סטייל עם מלל על המוצר, הרבה קונים מסתכלים רק על התמונות ולא קוראים את הפירוט למטה.
- כותרת – 200 תווים, עם מילות המפתח הכי רלוונטיות למוצר.
- בולטס – 5 Bullets, כל אחד עד 250 תווים.
צריך לקחת בחשבון שהאלגוריתם של אמזון מאנדקס רק את 1,000 התווים הראשונים. (אז או שכותבים 200 תווים בכל בולט או שכותבים 250 ולוקחים בחשבון שמילות המפתח בבולס האחרון לא רלוונטיות לאינדוקס).
אנחנו בדרך כלל משאיר את החמישי למשפט על אחריות המוצר/ החזר כספי, משהו כזה שיגרום לאנשים לסמוך על המוצר, בלי מילות מפתח. - תיאור המוצר – עד 2,000 תווים. כולם מאונדקסים על ידי אמזון. למי שעדיין אין ברנד רגיסטרי, מומלץ להשתמש באיזשהו כלי חינמי שיעצב את התוכן על מנת שיהיה לקונה נוח לקרוא. למי שיש ברנד רגיסטרי יכול להשתמש ב A+ Content של אמזון).
- Search Terms – עד 250 תווים. מכניסים את כל מילות המפתח שלא נכנסו בטקסט והן רלוונטיות למוצר.
- טיפ זהב – אחת השיטות למציאת מילות המפתח הכי רלוונטיות לבניית הליסט, היא לחפש לפחות 10 מוצרים זהים מובילים בחנויות אחרות, ולבדוק באיזה ביטויים הם מופיעים בשני העמודים הראשונים (בתוכנות כמו הליום 10 או סקופ).
לנהל נכון חנות באמזון- תוכנות ניהול כלים ופיצרים ייחודיים
5 כלי משלוח מובילים לשימוש סוחרים באמזון בשנת 2022
משלוח פריטים לאמזון זו עבודה לא פשוטה, אם אתם לא מעבירים את המשימה לגורמים אחרים