ClickCease

5 כלים מובילים לניהול מודעות ו-PPC בשנת 2022

איתור את כלים נכונים לניהול חנות אמזון מתברר כקל יותר מאשר להשתמש בהם בפועל. לא חסרים אפליקציות ווידג'טים, עם זאת אפילו לכלים הנמכרים ביותר יש את החסרונות שלהם.

למרות אין שני עסקים באמזון שהם זהים לחלוטין, כן קיים מכנה משותף לסוחרי צד ג', והוא הצורך בכלי סוחר מהירים, אמינים ורב-תכליתיים, למרבה המזל, לא חסרים כאלה.

מה שכן, אפילו הכלים הנמכרים ביותר בשוק לא מספיקים כשהם עומדים בפני עצמם וכאופי השוק האמזוני, אפילו הטובים ביותר עלולים להתיישן בן לילה. זו הסיבה שבגינה בחרנו להרכיב לכם רשימה של כלים מובילים וטובים, מהטובים ביותר נכון להיום, עבור כל צרכי הסקאוטינג, התמחור והשיווק בשנת 2022. בואו נצלול ישר לתוך זה.

קבלו: 5 כלים מובילים לניהול מודעות ו-PPC בשנת 2022

עם תחילתו של אלגוריתם חיפוש חדש באמזון, מודעות ממומנות הפכו לדרך פחות יעילה והרבה יותר יקרה להמרה או להשגת דרוג גבוה באמזון. זו הסיבה שסוחרים עושים הכל בכל הנוגע למציאת כלי PPC שמתאימים להם, הורדת ACoS, אופטימיזציה של ה-ROAS, העברת תנועה איכותית לליסטים שלהם והגדלת המכירות והרווחים. להלן 5 מהכלים מהטובים ביותר לניהול מסעות פרסום ו – PPC לסוחרים ולספקים:

Zon.Tools

אנחנו לא נתקלים לעתים קרובות בספקי תוכנה מוכרים עם המלצות חיוביות רבות, קורסים אלקטרוניים בחינם או סרטוני YouTube כמו Zon.Tools. מבט חטוף יגלה מסעות פרסום התקפיים והגנתיים לסוחרים ולספקים המפעילים מגוון מודעות, בתוכנה ניתן למצוא גם טכניקות נוספות, טיפים להשקת מוצר וטקטיקות עלות לקליק נמוך.

במחיר נמוך יחסית לשאר, של  25 דולר לחודש, סוחרים נהנים מקבוצות מודעות אוטומטיות, או PGNs, בכל קטגוריה שהיא באמזון. עוד מספק השירות דוחות על התנגשויות בין מילות מפתח ומונחי חיפוש בעוד מבצע בדיקת מונחי חיפוש מספר פעמים ביום, התאמות אוטומטיות של הצעות מחיר ליום, קישור לממשק API ומיקוד של מאפייני מוצר.

Ad Badger

השירות הזה זמין כרגע רק לסוחרים בארה"ב. הוא מאפשר למשתמשים לנווט מסעות פרסום עם מגוון רחב של מודעות. עוד בפורטפוליו מעבר בין מסעות פרסום PPC והוספה של מסעות פרסום חדשים במקום. הכלי הזה מציף הוצאות מבוזבזות, מציע מילות מפתח רלוונטיות ומתאים הצעות מחיר כדי להתאים לשיעורי ההמרה.

תמורת יותר מ- 100 דולר לחודש לכל הכלי, הסוחרים נהנים מגישה להדרכה של Amazon PPC וקהילה מקוונת. גרסה מורחבת של הכלי הזה היא RevenueWize, שמציעה המלצות להצעות AI ואופטימיזציה של הוצאות פרסום בסכום כולל של $199 לחודש.

Feedvisor

הפיצ'ר הזה ידוע בעיקר ביכולות התמחור שלו, Feedvisor נחשב כלי אופטימיזציית ליסט של אמזון עם פרסום מבוסס בינה מלאכותית. תכונות נוספות: הוא מתחייב למצוא מילות מפתח שרלוונטיות לכל ASIN בהתבסס על המלצות שיש למוצר באמזון.

הכלי מיועד בעיקר לבעלי מותגים ולסוחרים גדולים באמזון, הוא עוזר לסוחרים בנפח גבוה לשלוף את מילות המפתח שלהם באופן אוטומטי, לבצע אופטימיזציה של הצעות המחיר שלהם באמצעות למידה עמוקה ולאזן תקציבים. Feedvisor גובה מהסוחרים סכומים של 4 ספרות בכל חודש, כך שזה יקר יחסית ולכן מתאים בעיקר לסוחרים גדולים.

PPC Entourage

כשנרשמים ל – Entourage 2.0, חלק מהוצאות הפרסום שלכם מושקעות בתשלום העמלות של PPC Entourage – 2.9%, ליתר דיוק. בתמורה, אתם מקבלים פרסום וגם כלי דיווח וניתוח ניתנים לשימוש ב-9 מוקדים שונים של הפלטפורמה.

לוח המחוונים עמוס במדדים מקודדים כל אחד בצבע שונה כמו CR, CTR ו-ACoS, המשויכים בצורה מסודרת על גרף גדול. קיים פה גם כלי אופטימיזציה נוסף שמחליף את אסטרטגיית הניחוש מניהול המודעות. בנוסף, תוכלו לתזמן קמפיינים על סמך השעה ביום, בידיעה שהצעות המחיר שלכם מתכווננות אוטומטית.

פרפטואה

Perpetua היא שותפה של אמזון עם אסטרטגיית משפך שיווקי מלא. אידיאלי עבור מנהלי מותג פרטי. לבעלי מותגים, ספקים וסוחרים ותיקים עם מחזור משמעותי, השירות זה יכול לחסוך להם כ- 500 $ לחודש.

השירות מאפשר לסוחרים ליצור, להשיק ולבצע אופטימיזציה של מודעות וידאו למוצר ומודעות לתצוגה, להגדיר קנייה פרוגרמטית (DSP), להציג מדדים חדשים למותג, להבין את ניצול התקציב ומדדים פרטניים, לבצע בדיקות ולגשת לניתוחים ייחודיים, כמו תוצאות הוספה לעגלת הקניות ולקוחות בעלי ערך גבוה.

עד פה בנושא תוכנות לניהול PPC, מקווים שמצאתם ערך מוסף במידע, מאחלים לכם ים של הצלחה, והרבה מכירות!

*קרדיט לאתר sellerengine

אהבתם? שתפו...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם...

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח