ClickCease

5 טיפים חיוניים למכירות באמזון לסוחרים חדשים

אז החלטתם להתחיל למכור באמזון? מזל טוב! אלו זמנים מרגשים עבורכם. עם זאת, בעוד שאנו יודעים שאתם כנראה מעוניינים להתחיל נכון, ההכנה היא המפתח. כפי שאומר הפתגם הישן, אם לא השכלתם להיערך מראש, זה מתכון לכישלון. לא מגניב.

והנה העניין: בעוד שאנשים רבים מוכרים מיליוני מוצרים באמזון, יש רבים שכמעט לא מוכרים. תסכול כזה יוצר ספירלה והם נשארים עם מוצרים שאף אחד לא רוצה.

כיוון שאכפת לנו מכם, ואנחנו רוצים שתצליחו הנה 5 הטיפים החשובים ביותר למכירת אמזון שיעזרו לכם למכור יותר כבר בתחילת הדרך:

1. מצויינות בשירות לקוחות

אמזון נותנת עדיפות לשירות לקוחות. כך גם הלקוחות שלכם. למעשה, לקוחות רבים אומרים כי שירות לקוחות חשוב להם יותר מאשר מוצר ומחיר.

ככזה, חשוב מאוד שלא לדלג על הקטע הזה או להחליט לטפל בו מאוחר יותר. זה צריך להיות תהליך מובנה ומסודר לפני שתתחילו בכלל למכור. 

במובנים מסוימים, שירות הלקוחות משפיע על המכירות שלכם ועל דירוג רבי המכר של אמזון. ככל שיש לכם ביקורות חיוביות יותר, למשל, כך גדל הסיכוי שתבצעו יותר מכירות. וכאשר תבצעו יותר מכירות, המוצרים שלכם ידורגו גבוה יותר.

שירות לקוחות יכול להיות פשוט כמו להגיב בזמן לתגובות וביקורות – אפילו שליליות. למעשה, תגובה לביקורות שליליות היא לרוב חשובה יותר מתגובה לביקורות חיוביות. זה המקום בו אתם לא מתווכחים עם הלקוח אלא מגלים אמפתיה והבנה, וצוברים עוד נקודות זכות בדרך זו. 

עם זאת, שירות הלקוחות צריך להתמקד בדברים כמו מדיניות ההחזר שלכם (חשוב מאוד ללקוחות) ומהירות המשלוח שלכם. משלוח מהיר הוא בסיסי, ומעיד על רמת שירות לקוחות טובה. אם אתם נכשלים בחזית זו, הלקוחות לא יתנו לכם ביקורת טובה והם לא יחזרו לעוד.

בקיצור, עליכם להתאמץ בכדי לנהל את משוב הסוחר שלכם נכון.

2. אריזה ומיתוג

מבנה ואיכות אריזות מוצרים של אמזון הן לעתים קרובות בעדיפות נמוכה בקרב הסוחרים. למה? ובכן, אנחנו לא בטוחים ב – 100% מכיוון שאריזת מוצרים היא באמת חשובה.

אם אינכם מטפלים מראש בתחום זה של העסק שלכם באופן נכון, ההזמנות שלכם – לאחר שנשלחו – עלולות שלא להגיע ללקוח ששילם עבורם באופן תקין.  

כידוע, אמזון פתוחה לעולם. כמעט כל אחד יכול להזמין מכל מקום. המשמעות היא שאתם עלולים בסופו של דבר למכור ליפן, בוליביה, גרמניה … מי יודע לאיפה עוד?

הבעיה היא שלכל מדינה יש דרישות לאריזת מוצרים אחרות. אם לא תדעו אותם מראש אתם יכולים למצוא את עצמכם במצב בו אולי שכחתם לשים את המדבקה הנכונה על הפריטים שלכם…, המכס עשוי לעכב את המוצרים ולא לאפשר להם להמשיך הלאה.

בנוסף, מיתוג הוא קריטי לקשר עם לקוחות. אם הם מכירים את המותג שלכם, סביר יותר שהם יזכרו אותו וסביר יותר שיחזרו שוב ושוב.

3. היו תחרותיים במחירים שלכם

תמחור נכון הוא סוגייה לא פשוטה. אתם לא רוצים לתמחר גבוה מדי ולהרחיק ככה לקוחות מהמוצרים שלכם, אבל אתם גם לא רוצים לרדת נמוך מדי ואז לסכן את המודל העסקי שלכם.

אתם צריך להיות תחרותיים.

אם הפריטים שאתם מוכרים אינם ייחודיים ובלעדיים לחנות שלכם, הקפידו להשתמש בכלי עזר כמו Repricer.com לדוגמא, כדי לשמור על מחיר תחרותי 24/7.

4. איכות המוצרים

לבסוף, כשאתם שולחים את המוצרים שלכם מספקים שונים, זה מהותי שלא יהיה לכם מלאי באיכות ירודה.

אחרי הכל, אם לקוח יקבל פריט שהוא הרבה מתחת לציפיות שלו, הוא כנראה יחזיר אותו וישאיר לכם משוב שלילי. 

מול הספקים יש לסוחרים כוח מיקוח ובקרה, יש לכם את כל הזכות לבדוק את הסחורה לפני עיבוד התשלום.

5. קבעו את מסלול המכירות שלכם באמזון מראש

בעת מכירה מקוונת, חיוני שתספקו את המוצרים שלכם ללקוח במהירות האפשרית. עם אמזון, זה חיוני ואם אתם לא עומדים בסטנדרטים הצפויים, אתם חשופים לעונשים הקשורים למדדים תפעוליים גרועים.

אמזון עוקבת אחר מספר מדדי איכות: 

  • % ההזמנות העומדות בתאריך המשלוח הצפוי
  • % ההזמנות העומד בתאריך המסירה הצפוי
  • % ההזמנות שקיבלו סריקת מוביל ראשונה בזמן
  • % ההזמנות שנשלחו בשיטת משלוח נכונה, שיעור ההחזר / החזר יותר.

אי חריגה מהיעד בכל המדדים הללו באופן עקבי תזכה אתכם בסופו של דבר למסירה מובטחת ותפחית את זמן ההובלה שלכם לפחות מ – 24 שעות. זה, בתורו, יגדיל את המכירות שלכם, מכיוון שאמזון תעלה את הליסטים של המוצרים שלכם מעלה ויש גם סיכוי שתכנסו ככה לBuyBox. 

החמצת המטרה, לעומת זאת, מביאה לעונשים והשעיית ליסטים. פעילות לוגיסטית טובה תשפיע ישירות על המכירות. כדי לקבוע את אסטרטגיית ההגשמה והאחסון שלכם, עליכם לשקול את תוכנית המכירות האולטימטיבית עבורכם. 

אפשר לבחור בכמה אופציות:  

  1. ספק מחסן חיצוני 3PL  – מחסן שדואג למלא את ההזמנות עבורכם. הם גם מחזיקים עבורכם את הסחורה שלכם במחסן שלהם ועוזרים לייעל את שרשרת האספקה ​​שלכם תוך ניהול המלאי שלכם. הם מציעים מודל תשלום לפי שימוש. 
  2. אם אתם מתכננים למכור רק באמזון, אז שירותי FBA של אמזון יהיו בחירה טובה עבורכם בגלל מחיר והאיכות. באמצעות FBA, אתם זכאים אוטומטית לפריים. 

הכי טוב לשלב בין שתי השיטות, בעיקר בעקבות מדיניות הגבלת הכמויות שניתן לשלוח למחסני ההפצה של אמזון הקיימת נכון להיום. 

מחשבות אחרונות לסיכום, 

מכירה באמזון היא דרך מצוינת להרוויח כסף, אבל זה יכול גם להפוך להרבה יותר מזה אם ​​אתם עושים את הדברים בצורה נכונה, ואין קיצורי דרך. השתמשו בטיפים בפוסט זה כדי להתכונן כראוי לפני שתתחילו למכור באמזון. ברגע שהכל במקום, זה הזמן להתחיל את ההתחלה החשובה והמרגשת!

אהבתם? שתפו...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם...

להצליח ובגדול - טיפים לסוחרים מתחילים באמזון

פרייבט לייבל

שיטה 3  #פרייבטלייבל מהם מוצרי הפרייבט לייבל באמזון?  מדובר במוצרים המיוצרים ע"י יצרן מסוים, לאחר

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח