ClickCease

4 כלים שיכולים להקל על חייכם כסוחרים באמזון

כידוע לכולנו ההתחלה היא לא פשוטה (ולא רק ההתחלה), אבל עם צורת עבודה נכונה ועוד כמה כלים מהצד, נוכל להקל על העבודה שלנו. במאמר זה, נציג בפניכם 4 פיצ'רים/אתרים/תוכנות שיכולות לסייע, בעיקר בתחילת הדרך, אבל לא רק: 

  • Camelcamelcamel

הכלי הזה נהדר עבור מתחילים, הוא מפוצץ במידע רלוונטי. מדובר למעשה באתר, חינמי לחלוטין שיש להירשם אליו. האתר מכיל הדרכות, עדכונים וחדשות, טיפים, תוספות והורדות, שהמטרה שלהם היא לסייע לסוחר בהשגת מטרות החנות שפתח. לדוגמא: ניתן לקבל התראות בעת ירידת מחיר בקרב המתחרים, דוחות היסטוריים ועוד. והדובדבן שבקצפת – זה חינמי ל-ח-ל-ו-ט-י-ן.

  • Keyworx

מדובר בכלי לאיתור מילות מפתח שעוצב במיוחד לסוחרים במסלול FBA. עבור סוחרים חדשים, היכולת לאתר מילות מפתח ממירות ולשלב אותם בצורה נכונה ואופטימלית בליסט, הוא שלב קריטי בדרך להצלחת החנות. מה שיפה בכלי הספציפי הזה, הוא שהוא ייחודי, מתמקד במילות מפתח ומאפשר לסוחרים לקבל תוצאות מיידיות ומוצלחות, באופן ידידותי ופשוט. את הכלי הזה ניתן לרכוש בעלות חודשית שבין 27$ ל 47$, תלוי בכמות מילות המפתח שרוצים לאתר, ויש תקופת ניסיון חינמית.

  • Amazon Seller App

מדובר בכלי חינמי שמספקת אמזון, שמאפשר השוואה בין מחירים שונים עבור מוצרים זהים או דומים. אמנם מדובר בכלי יחסית בסיסי, בגלל שהוא חינמי, מומלץ לבדוק אותו ולהשתמש גם בנתונים שהוא מציג לצד כלים נוספים, עוד טרם החלטנו על איזה מוצר ללכת, ניתן דרך הכלי הזה "לבדוק את השטח".

  • Octoparse

מדובר בכלי חינמי לחלוטין שסורק אתרים שונים, ומלקט מידע עבור סוחרים באמזון. הכלי מתאים למשתמשי mac וגם windows. המשתמש יכול להגדיר איזה שדות הוא מעוניין שיוצגו בפניו, וזאת באופן פשוט וידידותי. ניתן לייבא את הנתונים לאקסל ולבצע השוואות, סיכומים ונוסחאות לפי ראות עיניו של הסוחר. המטרה הסופית הינה לעזור לסוחר לקבל החלטות נכונות בנוגע לאסטרטגיית המכירות שלו. יש גם סרטוני הסבר לכלי הזה ביוטיוב.

 

אהבתם? שתפו...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם...

בואו נקדם אתכם - טכניקות להזנקת מכירות באמזון

בחירת שם מותג

אנו דוגלים מאוד בשיטת מכירה בפרייבט לייבל, על כל המשתמע מזה.  ניסיון אישי שלנו, ולא

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח