ClickCease

3 הסיבות החשובות ביותר מדוע כדאי לרשום מותג

עם יזמים רבים שהצטרפו לאמזון בעשור האחרון, אמזון נאלצה להשיק תוכנית כדי להגן עליהם מפני הבעיות האפשריות שהם עלולים להיתקל בהם במהלך הפעילות העסקית האופיינית שלהם. למרבה הצער, בעיות כמו השתלטות על ליסט וזיוף עדיין קורות בשוק, וזו הסיבה שאמזון השיקה את הברנד רג'יסטרי.

תוכנית רישום מותגים או כפי שהיא מכונה ברנד רג'יסרטי, אינה דבר חדש באמזון. היא קיימת די הרבה זמן  הגרסה הראשונה פורסמה בשנת 2017. כיום, היא משרתת מותגים רבים מכל הנישות והגדלים בדרכים מגוונות. תוכנית הברנד רג'יסרטי של אמזון חוללה מהפכה באופן שבו מותגים עובדים, מהליסטים שלהם ועד למסעות הפרסום, כל זאת בדרך למכירות ולהכנסות שהם מרוויחים.

להיות סוחר באמזון יכול להיות מרגש ומורט עצבים בו זמנית, במיוחד כאשר יש בעיה, וכאן נמצא הקצה האולטימטיבי של הרשמה לתוכנית – התמיכה של התוכנית מגיבה לחששות שלכם כמעט באופן מידי. Seller Central נוצר במיוחד עבור בעלי מותגים.

עדיין, יזמים רבים, במיוחד אלה בעלי הכנסות נמוכות יחסית של אמזון, מתייאשים מכמות המשאבים שהם צריכים להקצות לתהליך הרישום לתוכנית. לפעמים, כל התהליך יכול לקחת מספר שבועות עד חודשים, תלוי במצב. ורוב הזמן, מותגים של חברות קטנות ובינוניות (Small and Medium Enterprises) לא יכולים להקריב את המשאבים המוגבלים שלהם רק בשביל זה.למרות כל האתגרים שצווני לעיל, אספנו 3 סיבות עיקריות מדוע עדיין כדאי לשקול רישום מותג באמזון:

  1. חיזוק הגנת המותג עם רישום המותג אמזון

בואו נחזור לסיבה העיקרית שבגללה הוטמע רישום המותגים מלכתחילה: ליישם את פתרון הגנת המותג של אמזון. "חוטפים" רבים פוגעים במוכרים לגיטימיים על ידי מכירת גרסאות מזויפות, ומאכזבים בתמורה לקוחות. המטרה העיקרית שלהם לעשות זאת היא כי קל יותר למשוך קונים מדפי המוצרים הלגיטימיים מאשר להתחיל מאפס. לדוגמה, כאשר לקוח קונה מוצר מתוך רישום של "חוטף", הלקוח עלול להשאיר ביקורת שלילית על הרישום של הסוחר הלגיטימי, דבר שאינו צודק בעליל מצד הסוחר הלגיטימי. מצד שני, סוחרים מזויפים מציעים מוצרים מזויפים ובאיכות ירודה על גבי המוצרים הלגיטימיים הנמכרים על ידי מותגים פופולריים בחוץ. אמזון נלחמה באגרסיביות בבעיה זו על ידי מאבק בליסטים מזויפים. מאז 2019, אמזון הגבירה את מניעת הזיוף שלה עם כלים וטכנולוגיות חדשות.

אמזון יצרה במיוחד את Transparency, תוכנית שעוקבת לאן מגיעים המוצרים שלכם באמצעות ברקודים, ואת Project Zero, שירות המאפשר שיתוף פעולה בין אמזון לסוחרים כדי לאסור את כל הזייפנים בפלטפורמה. בנוסף, מאיץ הקניין הרוחני של אמזון (IP) לוקח את הגנת המותג לשלב הבא על ידי מתן פתרונות משפטיים לסוחרים המעוניינים לקבל את הסימן המסחרי שלהם במהירות ויש להם ביטוח משפטי קונקרטי. מכירה באמזון היא רק לעתים רחוקות ללא אתגרים, אבל המצב הנוכחי כעת הוא נסבל מאוד הודות למאמצים של אמזון. עם שיטות המשתפרות ויעילות שאמזון מיישמת כדי להגן על הסוחרים שלה, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהמותג שלכם מוגן מפני חוטפים ומזייפנים כאחד.

  1. בונה מוניטין מותג טוב

אמזון דאגה שמותגים יוכלו לשגשג היטב בשוק שלה. רישום המותגים עמוס בכלים שעוזרים להפליא בהגדלת מותגים בכל שלבי הצמיחה שלהם. הנה רק חלק מהכלים והתכונות שמהם יכולים מותגים הרשומים ברישום המותגים ליהנות:

תוכן A+ (לשעבר תוכן מותג משופר)

ליסטים באמזון יכולים לבצע או לפספס מכירה – כשהיא פרושה אסטרטגית, היא תניב לכם קליק של קונה על תיבת הקנייה ולקוח חדש. אבל עבור עסקים הרשומים ברישום המותגים, תוכן A+ נמצא שם כדי להביא את חווית הקנייה לשלב הבא. זה נותן יתרון למותגים בכך שהוא נותן להם חופש בשימוש בטקסטים ובגרפיקה מותאמים אישית שהם גם קלים להבנה וגם אסתטיים לעיניים.

יהיו לכם כאן שני סוגי תוכן: תיאור מוצר משופר ותוכן מותג. תיאור המוצר המשופר הוא גרסה מיופה של תיאור המוצר הטיפוסי שנמצא ברשימות מוצרים שאינם ממותגים.

חבילות מוצרים וירטואליים

מה שמתוק בלהיות חלק מתוכנית המותגים האמריקאי של אמזון הוא יצירת חבילות מוצרים. מדובר במוצרים הנמכרים בחבילות "וירטואליות" במחיר נמוך יותר, המפתים את הקונים לקבל יותר מוצרים מסוגים שונים. זו יכולה להיות אסטרטגיה מצוינת למכירת מלאי סיטונאי יותר של אמזון FBA ולהשיג יותר לקוחות עם ההישג הבלעדי הזה

חנויות

לקוחות בימינו מבלים יותר זמן בדפי אמזון שנותנים להם את גורם ה-WOW. כמו A+ Content, Stores הוא כלי לסוחרים לעצב את חלון הראווה שלהם באמזון ולהציג טוב יותר את מה שהמותג שלהם יכול להציע לקונים שלהם. כתוצאה מכך, חנויות הגדילו את זמן השהייה הכולל של הקונים, המרות, מכירות והכנסות – מושלם לצמיחת המותג!

הדרך ליצירת חנויות היא קלה: סוחרים יכולים להשתמש בתבניות ובתכונות כדי להתחיל להתאים אישית. לאחר מכן, ניתן להוסיף גרפיקה (תמונות וסרטונים) וטקסט. לאחר מכן, אמזון תבדוק את החנויות המוגמרות תוך 24 שעות, ולאחר מכן, למותג שלכם יש כעת מראה חדש ומדהים כדי להדהים את הקונים שלכם ולהגדיל את הסיכוי שהם יקנו את המוצר שלכם.

רישום המותג אמזון

  1. הגדלו את אסטרטגיית הפרסום שלכם עם מותגים ממומנים

כיום, אמזון מציעה 3 סוגים של שירותי PPC: מוצרים ממומנים, מודעות מותג ממומנות ותצוגה ממומנת. מה שמייחד בין שלושת אלה הוא מודעות המותג הממומן, שזמינות רק עבור מותגים הרשומים ברישום המותגים. זוהי פרסומת בשירות עצמי של אמזון המעוצבת בקפידה הפונה למותגים בכל הגדלים. זה מאפשר למותגים לפרוס את הלוגו שלהם ושלושה מוצרים בתוצאות הקניות ובדפי פרטי המוצר. לפי אמזון, סוג זה של מודעות PPC הגביר את נאמנות הלקוחות בכל המותגים שנמצאים בפלטפורמה שלה.

יתר על כן, רישום המותגים מעצימה מותגים באמצעות אמזון ייחוס. זהו כלי רב עוצמה שיכול למדוד ולנתח את הביצועים של אסטרטגיות השיווק שלהם שאינן באמזון. הכלי החינמי הזה יכול להראות לכם מה עובד ומה לא – להגביר את המכירות שלגם ולחסוך לכם משאבים בתמורה.

מחשבות אחרונות לסיכום,

רישום מותגים אינו תהליך פשוט עבור הרבה סוחרים. חנויות קטנות יותר עשויות למצוא את זה מורכב ולפעמים לא משתלם לרשום את המותגים שלהן. עם זאת, כדי להבטיח את אורך החיים, המוניטין והגנת המותג שלכם באמזון מוקדם ככל האפשר, הרשמה ל-Brand Registry היא הדרך הטובה ביותר.

עם כלים נוספים, תכונות ויתרונות רבים נוספים, זה יכול להוות ההשקעה החזקה ביותר שלכם לאורך החיים של העסק שלך באמזון.

*קרדיט sellerinteractive

אהבתם? שתפו...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם...

להצליח ובגדול - טיפים לסוחרים מתחילים באמזון

One – Tap Product Review

נכון ליום כתיבת מאמר זה, עורכת אמזון ניסוי של מערכת המאפשרת ללקוחות להשאיר משוב על

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח