ClickCease

2 study cases על שתי חברות שונות ומעניינות שבזכות אמזון הצליחו לעשות פלאים מבחינה שיווקית: 

Honest Company

הראשונה היא חברת Honest  אשר הצליחה להגדיל את המכירות באמצעות אסטרטגיית פרסום ממוקדת. 

כשהשחקנית ג'סיקה אלבה לא הצליחה למצוא מותג אמין ומספק לצרכיה היומיומיים של התינוקת החדשה שלה, היא החליטה ליצור את המותג בעצמה והקימה את חברת Honest Company בשנת 2012. משימת החברה הייתה להעצים אנשים לנהל חיים מאושרים ובריאים עבורם ועבור הילדים שלהם. כדי להאיץ את צמיחת החברה, חברת Honest חיפשה דרכים יעילות לבנות מודעות למותג ולהגדיל מכירות.

בזכות אמזון הצליחה החברה, למכור את המוצרים שלהם ביעילות רבה ולהגיע לקבוצות יעד של קונים שחיפשו בדיוק מענה לצורך הזה.

חברת Honest החלה למכור ולקדם באמצעות הפלטפורמה של אמזון בשנת 2017. מאז יישמה החברה אסטרטגיית פרסום מלאה וממוקדת עם Amazon Advertising התואמת את יעדי החברה ופעילות השיווק הכללית שלה. המותג שילב את ה- DSP של אמזון עם סרטון OTT Over-the-Top כדי להגיע לקהלים חדשים ולבנות מודעות למותג. באמצעות ה- DSP של אמזון, הצליח המותג להגיע לקבוצות יעד בלעדיות של אמזון באתרי אמזון ובאפליקציות של אמזון.

חברת Honest השתמשה גם בטקטיקות פרסום ממומן בכדי להגיע ללקוחות שמחפשים מוצרים ספציפיים בקטגוריית המותג, והציעה ללקוחות קופונים בדפי פרטי המוצר שלה כדי להגביר את המכירות.

החברה גם ניצלה מיקום בולט בדף הבית שלה כדי להפוך את המסר הפרסומי לבולט במיוחד כאשר הקונים ביקרו באמזון בפריים דיי ובבלאק פריידי. חברת Honest גם הציגה סטרימינג בשידור חי של אמזון עם המייסדת המפורסמת ג'סיקה אלבה כדי לתקשר ישירות עם הלקוחות, לדבר על המותג ולשדר מידע על מוצרים בקטע וידאו חי משעשע, מאוד אנושי ואמין, כמו שג'יסקה יודעת לעשות. 

בחברה טוענים כי הפרסום באמזון מהווה גורם מפתח להחזר ההשקעה שלהם, ולכן תפקד כגורם צמיחה מרכזי עבור חברת Honest. בעקבות הפרסום, החברה צפתה בעלייה של פי 5 בתצוגות העמוד המפורטות מההופעות של OTT, תשואה גבוהה יותר מאשר עלויות הפרסום במקביל, מה שאומר שזה עובד. בעזרת פרסום באמזון, החברה המשיכה למשוך קונים המחפשים מוצרים כמו של החברה, ולהמיר רכישות של קונים ששוקלים מוצרים מותגים אחרים באותה קטגוריה ובכך להפוך אותם ללקוחות נאמנים.

samsung store

חברת סמסונג הצליחה להניע ולייעל את התנועה לחנות שלה באמזון באמצעות מסעי פרסום ממוקדים במטרה להגיע ללקוחות בצורה יעילה יותר ובכך להגדיל את המכירות.

חנות סמסונג אמזון מאפשרת ללקוחות להיות נגישים למידע אודות הטכנולוגיות העדכניות ביותר והתכונות המבדילות החשובות ביותר של מוצרי סמסונג, מה שמקל גם על זיהוי המוצרים שלהם. בנוסף, משתמשת סמסונג בחנות שלה בכדי להציג מוצרים חדשים, להציע שילובי מוצרים ומשמשת דף נחיתה לקמפיינים במהלך אירועי קניות חשובים כמו פריים דיי, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי.

במהלך תקופות הפרסום הגדולות בשנת 2018, סמסונג ראתה את תנועת המבקרים בחנות שלה באמזון יותר מכפליים בממוצע וההכנסה למבקר בחנות גדלה פי 7, שאפו גדול ממני. 

מה שעבד יפה בחנות של סמסונג היה, יכולת הניווט של הלקוחות בה, בצורה כזאת שמבקרים בה יכלו לחקור ולגלות מוצרים בקלות. בסמנסוג הצליחו לארגן את המוצרים באוספים השייכים יחד מבחינה נושאית או מבחינת סגנון חיים או קטגוריות.

בנוסף, נעשה שימוש במודעות תצוגה ממומנות, כדי לעודד קונים בשלבים שונים במסע הלקוחות שלהם.

גם  שיווק מחוץ לאמזון, סייע פה, למשל: פרסום לרשימות תפוצה, שיווק ברשתות חברתיות, וקמפיינים פרסומיים שונים. בסמסונג הבינו די על ההתחלה כי קמפיינים מצליחים יותר בהגדלת המכירות כאשר הם רלוונטיים וכאשר דף הנחיתה עונה על ציפיות הלקוחות כאשר הם לוחצים על המודעה. בעקבות כך הם ניהלו מסעי פרסום ממוקד למילות מפתח הקשורות למוצרים שנמצאים בדף ספציפי של החנות ואת הפרסום קישורו ישירות לדף זה ולא לדף הבית של החנות.

חנות סמסונג מציעה ללקוחות דף נחיתה ממותג באמזון המדגיש את הטכנולוגיות החדשניות של סמסונג, שילובי מוצרים, גודל ועיצוב הפורטפוליו, ומניע תנועה, הזמנות ומכירות בין קטגוריות מוצרים בתקופות פרסום מרכזיות.

אז הדרך כפי שאנחנו רואים פה, מאוד חשובה להשגת התוצאה, תלמדו, תחכימו והעיקר תהנו! 

אהבתם? שתפו...

אולי יעניין אותך גם...

בואו נקדם אתכם - טכניקות להזנקת מכירות באמזון

FeedbackFive

חברים יקרים,  היום בחרתי להציג לכם פיצ'ר שהיישום שלו הופך תהליך של אינספור שעות לביצוע

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח