כלים אלה יכולים לעזור למותג שלכם לשפר את ההמרה, להגביר את החשיפה ולהגן על הקניין הרוחני:
- ניסויים – מי שרשום לתוכנית Brand Registry יכול להפעיל ניסויים כמו בדיקות A / B כדי לראות איזה תוכן מניע יותר מכירות. התחילו להתנסות במוצר שלכם בכל הקשור לתמונות, כותרות ותוכן A +. אופטימיזציה של התוכן שלכם באמצעות ניסויים יכולה לעזור להניב 15,000 $ נוספים במכירות שנתיות, בממוצע (ככה נמצא ממחקר שאמזון ערכה לא מזמן).
- חבילות וירטואליות – מי שרשום לתוכנית יכול למכור חבילות של פריטי FBA משלימים בלי לארוז אותם יחד. עזרו ללקוחות לגלות ולקנות מוצרים נוספים מהמותג שלכם באמצעות כלי זה. כאשר לקוח קונה חבילה וירטואלית, אמזון שולחת את הפריטים כחלק מאותה הזמנה.
- העלאת וידאו וניהולו – אורות, מצלמה, אקשן ומכירות! סרטון באמזון שווה ערך ל – 1.8 מיליון מילים. הלקוחות מוציאים יותר ומבקרים בפחות ליסטים אחרים כאשר באחד יש סרטון זמין. ללקוחות שצופים בסרטונים יש סיכוי גבוה פי 3.6 לרכוש מוצר מאלו שלא צפו.
- ביקורות לקוחות – תוכנית Brand Registry נותנת לכם את היכולת לקרוא את מחשבות הלקוחות שלכם או לפחות את מה שנמצא בראשם באותו הרגע. תוכנית Brand Registry מאפשרת לכם לקרוא, לעקוב אחר התגובות על כל ביקורות הלקוחות שלכם במקום אחד. הסקירה הראשונה של מוצר הוכחה כמגדילה את המכירות עד פי 3.5.
- ייחוס אמזון – התכנית מאפשרת לכם להכניס את מעצמות השיווק שלכם לעבודה ולמדוד כיצד הפרסום שלכם מחוץ לאמזון משפיע על פעילות הקניות והמכירות של המותג שלכם באמזון. הכלי הזה יסייע לכם למקסם מכירות ולהגדיל את העסק שלכם עם החלטות אופטימיזציה מושכלות ואסטרטגיית קמפיין המבוססת על טכניקות שהוכחו כמניבות ערך.
מחקר מקרה של המותג BeaverCraft שביצע אופטימיזציה לאסטרטגיית השיווק שלו מחוץ לאמזון באמצעות תובנות של הכלי אמזון ייחוס, הראה כי המהלך הזה שהוביל לצמיחה של 100% במכירות המותג באמזון.
- ניתוח מותגים – היכנסו ישירות לדוחות הנתונים המצטברים הגדולים ביותר של אמזון, הזמינים אך ורק לבעלי המותג הרשומים לתוכנית. מונחי חיפוש של אמזון, התנהגות רכישה חוזרת, ניתוח סל שוק, השוואת פריטים, התנהגות רכישה חלופית ודמוגרפיה. הנתונים הללו יסייעו לכם לקבל החלטות עסקיות חכמות ומהירות יותר באמצעות דיווח רב עוצמה על המותג במערכת אמזון אנליטיקס.
- לוח המחוונים של המותג – שמרו את האצבע על הדופק ועקבו אחר ביצועי ASIN בעלי השפעה גבוהה המניעים את שביעות רצון הלקוחות. שמרו על חווית הלקוח הגבוהה שלכם ובצעו את הפעולות הטובות ביותר בהמלצות התעבורה והמרה שלכם. נמצא כי סוחרי אמזון צפו בלוח המחוונים של המותג שלהם יותר ממיליון פעמים בשנת 2019, אז כנראה שזה עובד.
- אמזון לייב – הרשומים לתוכנית Brand Registry יכולים להפוך לכוכבים באמזון על ידי בניית קהל אוהד באמצעות תוכן חי בשידור חי. צור קשר עם הקונים בזמן אמת, ואפשרו ללקוחות לעקוב אחר המותג שלכם באמצעות אמזון לייב. הגדילו את מספר העוקבים שלכם והציגו את המוצרים שלכם ב- Amazon Live.
- תוכנית טרנספריטי – מטרת הכלי הזה הוא להקל על חששות מזויפים עבור לקוחותיכם, התוכנית השקופה מסייעת לאימות יחידות בודדות ולמנוע באופן יזום מזיופים להגיע ללקוחות. הכלי הזה מנע עד כה מיותר מ – 500,000 חשודים בזיופים להגיע ללקוחות.
- רישום המותג – ודאו שהמותג שלכם מוגן כדי לבנות אמון עם הלקוחות. עזרו בהגנה על הקניין הרוחני שלכם באמצעות ייצוג מותג מדויק, כלי חיפוש רבי עוצמה והגנה על מותג יזום כדי ליצור חוויה מהימנה עבור לקוחות באמזון. הכלי נכון ליום כתיבת מאמר זה משרת יותר מ – 3,000,000 מותגים ברחבי העולם.
לסיכום,
אם בעבר היו לנו מותגים במסלול של פרייבט לייבל שלא רשמנו לתכנית Brand Registry מסיבות אלו ואחרות, היום אנחנו כבר לא עושים את זה, כל מותג חדש שלנו נרשם לתוכנית, זה חלק מתהליכי העבודה הקבועים שלנו בחברה בתהליכי השקת מותג חדש, והתוצאות נראות בשטח.