Seller Labs היא אחת המערכות המתאימה ביותר לאלו ששוקלים להתחיל למכור באמזון.
התוכנה מספקת ליזמים מידע לגבי נושאים אקוטיים כמו: כמה חזקות מודעות הפרסום שלהם, איך ליסט מנצח צריך להיראות ועוד.
בכללי, התוכנה מסייעת בבניית מותג בעל שם, בכך שממקדת את הסוחר בנקודות החשובות בניהול העסק.
מהי התוכנה Seller Labs?
רוב הכלים שנציג כאן מתממשקים לאמזון במטרה לספק לסוחרים פתרונות מנצחים עבור המוצרים שלהם. התוכנה מאפשרת לסוחרים לבחור להפעיל כלים ספציפיים, מה שמקנה להם את יכולת המיקוד, ובמקום לשוטט בכלל המערכת בכל פעם שנכנסים, אפשר אוטומטית להגדיר גישה ישירה לכלים ספציפיים.
מה מציעה התוכנה?
Ignite – כלי לניהול קמפיינים PPC
הכלי הזה עובד נהדר בניהול הפרסום הממומן ומסייע במזעור העלויות עבור המודעות, ובאותה הנשימה גם הגברת יעילות של קמפיין. הכלי הזה למעשה מאפשר לך לצפות בזמן אמת בעלויות המודעות, ההכנסות, ואחוזי ההמרות.
בנוסף, מאפשר הכלי גם לקבל המלצות לאיך לשדרג את הליסט הקיים, התוכנה מציעה הצעות וגם נותנת ציונים לליסט. חשוב מאוד- הסוחר מקבל פידבק מהמערכת מדוע היא מציעה לו את מה שהיא מציעה. כלומר, יש הסברים ורציונל מאחורי ההמלצות.
FeedbackGenius – כלי לניהול ביקורות
מטרת הכלי הזה הוא לעזור לסוחר לקבל יותר ביקורות עבור המוצר, תוך כדי מאמצים להעלות את שביעות רצון הלקוחות, מהמוצר ומהשירות.
הכלי כולל תזמון נכון של שליחת המייל ללקוח עם הבקשה לביקורת ובכך משפיע ישירות ולטובה על כמות הביקורות שמקבל המוצר.
Scope – מחולל מילות מפתח
מדובר בכלי פופולרי ביותר, המאפשר למצוא באיזה מילות מפתח משתמשים המתחרים (בניתוח של שנה אחורה!) ובעקבות כך, ניתן לחשוף גם את האסטרטגיה בה הם משתמשים ולבחון את יעילותה. בנוסף, המערכת מאפשרת להציף את מילות המפתח המתאימות ביותר למוצר שלך ואת הדירוג שלהם.
Quantify – כלי לניהול מלאי וכספים
המטרה של הכלי הזה הוא לתת לסוחר כלים בשביל להרוויח יותר מהחנות. הסוחר מקבל דוח הכולל נתונים בנוגע לפעילות שבוצעה. הנתונים מציפים כמה הפעילות הייתה אפקטיבית אם בכלל. הכלי מעניק דיווח על הרווחים השוליים של החנות, ובכל מאפשר לסוחרים לנתב את ההשקעה למקורות שמהם החנות תרוויח יותר.
Seller Lab Pro – דשבורד לכלל הכלים יחד
מדובר בדשבורד שמאפשר גישה לכלל הכלים ביחד ולא בנפרד. פה מתאפשרת הצגה כללית של ביצועי החנות. הכלי הזה מציף תנועה אורגנית, ממקסם יעילות קמפיינים ומבצע מחקר שוק. כל זה מקביל ועל גבי מסך אחד.
Seller Labs Services –
מעבר למערכת, החברה עצמה מאפשרת שירותים ספק לסוחרים, בעלויות נוספות כמובן:
- Listing Optimization – במטרה לייצר את הליסט היעיל ביותר
- Advertising Management – ניהול יעיל של הפרסום
- Messaging Optimization – מקסום כמות הביקורות הטובות עבור המוצרים
- Photo Services – כולנו יודעים שבאמזון תמונות מוכרות, החברה מציעה שירותי צילום ועריכת תמונות למוצר, מותאמות ספציפית לאמזון. ניתן לבחור ממספר חבילות, העלות עולה לפי מה מכילה החבילה
- Amazon Stores – החברה מציעה שירותי מיתוג ושדרוג נראות של חנויות.
כמה עולה הכלי הזה?
חישוב המחיר כאן פשוט יחסית בהשוואה לתוכנות האחרות שסקרנו. המחיר החודשי משתנה באם יש התחייבות לשנה או לא, והוא מוגדר על פי מחזור המכירות השנתי:
- מחזור מכירות של עד 50,000$ – תוכנית בתשלום חודשית עולה 49$ ותוכנית בתשלום שנתי עולה 39$
- מחזור מכירות שנתי של 50,000$ ועד 250,000$ – העלות בתשלום חודשי היא 99$ ותכנית שנתית היא 79$ וכך הלאה
את פירוט כלל המחירים ניתן למצוא בקישור הבא: