ClickCease

תוכנת Jungle Scout – סקירה

סוחרים רבים יעידו כי שימוש בתוכנה Jungle Scout שינה עבורם את כללי המשחק. בשנה שעברה בחרו להשתמש בכלי הזה למעלה ממיליון סוחרים ובכך גברה התחרות, על ידי איתור מוצרים מנצחים בעלי פוטנציאל גידול והקמת חנויות חדשות.

המוטו שעומד מאחורי הכלי הזה הוא חיסכון בזמן לטווח הקצר, בזמן בניית הצלחה עתידית לטווח הארוך.

מהי Jungle Scout?

מדובר למעשה במנוע חיפוש, שמסייע לסוחר למצוא מוצרים מנצחים. הפי'צרים שבתוכנה מאפשרים:

  • קבלת צפי כמות מכירות
  • לבצע מחקר מילות מפתח
  • ריגול אחרי מתחרים

כל זאת באמצעות דשבורד אחד ידידותי.

מדוע כדאי לסוחרים להשתמש ב Jungle Scout?

מחקר פרטני ידני לוקח שבועות ימים ושעות, Jungle Scout מאפשרת זאת בלחיצת כפתור.

אוהדי התוכנה מתארים את ימי אמזון לפני Jungle Scout ואחרי ההשקה של הכלי הנהדר הזה.

בהשוואה לתוכנות אחרות, Jungle Scout מתמקדת במחקר שוק לאיתור מוצרים, שזה חלק עיקרי אם לא ה-חשוב ביותר בבניית חנות מצליחה באמזון.

פי'צרים ב – Jungle Scout

Niche Hunter צייד נישות:

התוכנה מאפשרת ממש לצוד נישות לאור מספר הנחות יסוד שמגדירים לה:

  • קטגוריות מוצר: לפי הגדרה אישית.
  • תחרות: ניתן לבחור ברמת התחרות לנישה, בין 1-10. המשמעות של הספרה 1 היא כמות מעטה של ביקורות וסיכוי גדול להתברג במהירות בעמוד הראשון.
  • ניקוד של הליסט (LQS): המדד הנבחן פה הוא כמה יעילה מאונדקסת היא הליסט למטרות SEO
  • מחיר ממוצע
  • הזדמנות: מדובר במדד כללי מבוסס על כל אותן פרמטרים שנבחנו לעיל. אם הציון פה גבוה, מדובר בפוטנציאל גבוה.

זורקים את כל הנתונים לתוכנה ומקבלים נישות אידיאליות לפי החיפוש, ומילות מפתח תואמות. מכאן, ניתן רק לצלול לתוך הנתונים המפורטים:

Product Tracker איתור מוצר:

דרך הכלי הזה למעשה, ניתן לראות את כל היסטוריית המכירות של מוצר מסויים. ניתן לשלוף את הנתונים הבאים: דירוג, מחיר, כמות יחידות נמכרת, כמות יחידות במלאי, מספר ביקורות ומה הציונים ועוד.

Product Database בסיס נתונים:

במערכת קיימים יותר מ 70 מיליון מוצרים מתוך הקטלוג של אמזון. באמצעות סינון לפי פילטרים ניתן לקבל השראה בנוגע לחיפוש הנכון בזמן קצר יחסית.

הרבה מהסוחרים, בעיקר החדשים, מתעלמים מהכלי הזה, בשל כמות הנתונים האדירה ולעיתים המבלבלת שהוא מספק. אני ממליץ כן לעצור ולבחון את הכלי הזה, שימוש נכון בפילטרים, בהחלט יכול למקד לכיוון הנכון.

Keyword Scout מנגנון מילות מפתח:

מחקר מילות מפתח קריטי להצלחה באמזון. אתם רוצים להיות בטוחים שאנשים אכן מחפשים את המוצר שלכם, ואתם כמובן רוצים להתאים את הליסט שלכם למילות המפתח המחופשות ביותר.

מה נותנת התוכנה:

  • מילות חיפוש נישתיות שלקוחות אמיתיים באמזון מחפשים
  • ביקוש למילות מפתח
  • הבנת הרלוונטיות של מילות מפתח
  • קביעת תקציב מראש לצורך קמפיין PPC

היתרון הגדול שקיים, לדברי בעלי החברה הוא שהנתונים מסתמכים על מה שאכן קיים בשטח, על נתונים אמיתיים, וכי כל המחקר מושתת על זה.

כמה עולה תוכנת Jungle Scout?

ממש לפני מספר ימים עודכנו החבילות והמחירים:

BASIC חבילה בסיסית: 39 $ לחודש, חיפושים מוגבלים בתכונות מסוימות

SUITE חבילת סוויטה: 69 $ לחודש, גישה מלאה לכל הכלים

PROFESSIONAL חבילת מקצוען: 129 דולר לחודש, מושבים נוספים לקבוצות

התשלום למעלה הוא במידה ומתחייבים לשנה, במידה ומעוניינים לשלם חודש בחודשו, התשלום שונה וגבוה בכ – 30%. השוואה מלאה בין מה ניתן לקבל בכל תכנית ניתן למצוא באתר:

https://www.junglescout.com/pricing/

ניתן להירשם ל – 14 יום ניסיון, במידה ולא מעוניינים להמשיך ניתן לקבל את הכסף בחזרה.

יתרונות תוכנת Jungle Scout: 

  • חוסכת לסוחרים המון שעות עבודה
  • מזהה את המוצרים הטובים ביותר למכירה לפי אופי החנות
  • מאתרת בדיוק את הביטויים המתאימים למיקסום הליסט
  • תומכת בקבלת החלטות לאור ניתוח נתונים היסטוריים
  • מסייעת בתכנון תקציב PPC
  • חוקרת נישות חדשות למציאת מוצרים אידיאליים למכירה

ויש גם חסרונות: 

אין שום ספק שהתוכנה הזאת מספקת נתונים חשובים בזמן אמת. אולם, בשביל לבצע שימוש נכון במוצרים הללו, צריך לדעת בדיוק גם מה מחפשים. את הנקודה הזאת סוחרים לעיתים מפספסים, ולכן לא יודעים כיצד להשתמש נכון בכלי הנהדר הזה ולא מפיקים ממנו תועלת.

עוד 2 כלים ייחודים לתוכנת Jungle Scout :

התוסף המדליק של Jungle Scout ל CROM –

מדובר בתוספת של נתונים שמתלבשת ישירות ממשק אמזון לסוחרים, ומראה בזמן אמת נתונים פר מוצר. התצורה של התוסף מאוד ידידותית וטבעית, לצד כל מוצר שאנו נחפש נקבל נתונים סטטיסטיים נוכחיים כמו: דירוג, הערכת כמות מכירות חודשית ומילות מפתח.

להלן כמה מהפיצ'רים:

  • מחיר עכשוי
  • קטגוריה
  • דירוג
  • היסטוריית תנודות במחיר
  • היסטורית דירוג
  • כמות מכירות יומית וחודשית
  • הכנסה
  • ציון וכמות ביקורות
  • סוג החנות (FBA, FBM' AMZ)

Jungle Scout Automates Review Requests כפתור בקשת ביקורות אוטומטי –

הכפתור הושק בסוף שנת 2019, מדובר בדרך חדשה ומקורית עבור סוחרים לבקש ביקורות מהלקוחות, מאוד ידידותי למשתמשים משני הצדדים ומאפשר להגדיל את כמות הביקורות ואת הדירוג של המוצר.

אהבתם? שתפו...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם...

הערך המוסף לסוחר באמזון - את זה לא כדאי לכם לפספס

Built It

אמזון השיקה קונספט חדש Built It בסגנון Kickstarter המאפשר לקונים לסייע לה בקבלת ההחלטה איזה

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח