ClickCease

תווית ואריזה של המוצר, מה ניתן להוסיף מבלי להפר את התנאים וההגבלות של אמזון?

ב- TOS נאמר שאינך יכול "להפנות אנשים מאמזון" לאתר שלך, אך למותגים רבים שאפילו אמזון מוכרים בעצמם יש תווית עם הנתונים שציינתי. כל עוד זה על התוויות של המוצרים ולא במיילים זה בסדר, הרי המוצרים לא נמכרים בלעדית באמזון ואתה כן בונה לעצמך לקוחות למותג.

דוגמאות למידע שניתן להוסיף על גבי האריזה של המוצר: 

  1. כתובת האינטרנט של המותג/ החברה על התווית הראשית של המוצר.
  2. קוד QR שמעביר את הלקוח לאתר של המותג.
  3. כתובת דוא"ל של שירות לקוחות.
  4. מספר טלפון בארה"ב.
  5. עלון עם קוד קופון לרכישה עתידית; לדוגמה: "קוד קופון של 10% לרכישה הבאה בחנות האמזון שלנו".

אהבתם? שתפו...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם...

לנהל נכון חנות באמזון- תוכנות ניהול כלים ופיצרים ייחודיים

פלטפורמת RebateKey

מדובר על פלטפורמה המעניקה לקונים דרכה החזרים כספיים בגין רכישה של מותגים ומוצרים נחשקים. המשמעות

המשך קריאה »
לנהל נכון חנות באמזון- תוכנות ניהול כלים ופיצרים ייחודיים

Keepa VS Helium 10

עבור אתר שהתחיל ממש בקטנה ושימש למכירת ספרים ברשת, אמזון צמחה באופן יוצא דופן לכל

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח