ClickCease

תווית ואריזה של המוצר, מה ניתן להוסיף מבלי להפר את התנאים וההגבלות של אמזון?

ב- TOS נאמר שאינך יכול "להפנות אנשים מאמזון" לאתר שלך, אך למותגים רבים שאפילו אמזון מוכרים בעצמם יש תווית עם הנתונים שציינתי. כל עוד זה על התוויות של המוצרים ולא במיילים זה בסדר, הרי המוצרים לא נמכרים בלעדית באמזון ואתה כן בונה לעצמך לקוחות למותג.

דוגמאות למידע שניתן להוסיף על גבי האריזה של המוצר: 

  1. כתובת האינטרנט של המותג/ החברה על התווית הראשית של המוצר.
  2. קוד QR שמעביר את הלקוח לאתר של המותג.
  3. כתובת דוא"ל של שירות לקוחות.
  4. מספר טלפון בארה"ב.
  5. עלון עם קוד קופון לרכישה עתידית; לדוגמה: "קוד קופון של 10% לרכישה הבאה בחנות האמזון שלנו".

אהבתם? שתפו...

אולי יעניין אותך גם...

בואו נקדם אתכם - טכניקות להזנקת מכירות באמזון

הגנה על המותג

במאמר הזה נתמקד בשתי שאלות נפוצות בנושא הגנה על מותג, לוא דוקא בעולם מכירות האונליין

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח