ב- TOS נאמר שאינך יכול "להפנות אנשים מאמזון" לאתר שלך, אך למותגים רבים שאפילו אמזון מוכרים בעצמם יש תווית עם הנתונים שציינתי. כל עוד זה על התוויות של המוצרים ולא במיילים זה בסדר, הרי המוצרים לא נמכרים בלעדית באמזון ואתה כן בונה לעצמך לקוחות למותג.
דוגמאות למידע שניתן להוסיף על גבי האריזה של המוצר:
- כתובת האינטרנט של המותג/ החברה על התווית הראשית של המוצר.
- קוד QR שמעביר את הלקוח לאתר של המותג.
- כתובת דוא"ל של שירות לקוחות.
- מספר טלפון בארה"ב.
- עלון עם קוד קופון לרכישה עתידית; לדוגמה: "קוד קופון של 10% לרכישה הבאה בחנות האמזון שלנו".