אז ככה, תגי המקור ותגי הייחוס שונים ומתפקדים בצורה שונה בפלטפורמה של אמזון. תגי מקור מיועדים במיוחד למדידת ספירת מבקרים והיבטים שונים אחרים כגון הזמנות עבור דפי הליסט שלנו ועוד. תגי הייחוס מודדים רק את התנועה שאינה בתוך אמזון שמגיעה לדפי המוצרים או הסטור, קרי תנועה חיצונית.
חשוב לדעת, תגי המקור מיועדים לעיונכם למעקבכם בלבד, ואינן ניתנות לשיתוף חיצוני עם לקוחות מכיוון שהם ממילא לא יוכלו לגשת אליהם או להשתמש בהם. התגים הם ספציפיים לדפי הליסטים שלכם, ולכן אתם לא יכולים להשתמש בהם כדי להביא תנועה לדף המותג מבחוץ לאמזון.
לעומת זאת, כפתרון לנושא מדידת תנועה חיצונית, מאפשרת אמזון לבעלי ברנד רג'יסטרי ליצור תגי ייחוס. ניתן ליצור כמה תגי ייחוס שרוצים, עבור הסטור שלכם ועבור דפי הליסט של המוצרים, בנפרד, וזאת כדי למדוד את האינטראקציה עם הלקוחות.
פרו טיפ: