ClickCease

תגי מקור ותגי ייחוס (Amazon attribution tags) ומה ההבדל ביניהם

אז ככה, תגי המקור ותגי הייחוס שונים ומתפקדים בצורה שונה בפלטפורמה של אמזון. תגי מקור מיועדים במיוחד למדידת ספירת מבקרים והיבטים שונים אחרים כגון הזמנות עבור דפי הליסט שלנו ועוד. תגי הייחוס מודדים רק את התנועה שאינה בתוך אמזון שמגיעה לדפי המוצרים או הסטור, קרי תנועה חיצונית.

חשוב לדעת, תגי המקור מיועדים לעיונכם למעקבכם בלבד, ואינן ניתנות לשיתוף חיצוני עם לקוחות מכיוון שהם ממילא לא יוכלו לגשת אליהם או להשתמש בהם. התגים הם ספציפיים לדפי הליסטים שלכם, ולכן אתם לא יכולים להשתמש בהם כדי להביא תנועה לדף המותג מבחוץ לאמזון.

לעומת זאת, כפתרון לנושא מדידת תנועה חיצונית, מאפשרת אמזון לבעלי ברנד רג'יסטרי ליצור תגי ייחוס. ניתן ליצור כמה תגי ייחוס שרוצים, עבור הסטור שלכם ועבור דפי הליסט של המוצרים, בנפרד, וזאת כדי למדוד את האינטראקציה עם הלקוחות. 

פרו טיפ:

תגי הייחוס הינם קישורים שיכולים להוביל לסטור או לדפי המוצרים שהם למעשה חיצוניים, אבל מובילים פנימה לתוך הפלטפורמה של אמזון, עם זאת, מבחינת המדיניות של אמזון בכל הקשור להודעות האוטומטיות שניתן לשלוח ללקוחות, לדוגמא דרך – #הליום10) לא ניתן להכניס לינקים שכאלה להודעות, למעשה לפי המדיניות לא ניתן להכניס להודעות הללו שום לינק, גם אם הוא פנימי לאמזון. 

אהבתם? שתפו...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם...

להצליח ובגדול - טיפים לסוחרים מתחילים באמזון

דרופשיפינג

#דרופשיפינג  מזה דרופשיפינג? מדובר על טכניקה למכירת מוצרים מבלי לשאת באחריות לרכישה וניהול המלאי. יש

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח