ClickCease

קידום אתרים בגוגל עבור אמזון FBA

בואו נגיד שעד לא מזמן, זה לא היה נושא כזה מדובר בקרב סוחרים במסלול FBA, אבל לאחרונה בשל ההצהרה של אמזון בנושא חלוקות דרך אתרים חיצוניים בראשם rebatekey, התחילו להתפתח כל מיני מערכת שמתמקדות בקידום אתרים נכון בגוגל כדי להביא יותר תנועה למוצרים באמזון.

כמו אמזון FBA, לגוגל יש קבוצה משלה של מילות מפתח ואלגוריתמי דירוג. ההבדל העיקרי בין השניים הוא שיש לכם שליטה על התוכן שלכם באתרי האינטרנט שלכם כדי לדרג מילות מפתח עם זנב ארוך שיובילו תנועה לתוך הליסט שלכם באמזון.

בנוגע למוצרים קיימים, הליסט שלהם כבר מדורגת על עשרות עד מאות מילות מפתח עבור המוצר שלכם. יכול להיות שאתם כבר נהנים מאלפי מבקרים ייחודיים מגוגל, אבל כנראה שאין לכם מושג על כך או יכולת לנטר אותם.

לדוגמה, עבור אחת הנישות שחקרתי, קיים מוצר שמוביל לכ – 15K חיפושים חודשי בגוגל, שלגביהם הוא מדורג בין עשרת המוצרים המובילים בעמוד. רבות ממילות המפתח הללו רלוונטיות ביותר וסביר להניח שיגיעו לאמזון ויסתיימו ברכישה (מילות מפתח רבות בכוונת קונים). גם אם הן מילות מפתח עם כוונה אינפורמטיבית, אתם יכולים להפנות אותן לבלוג שמסביר את היתרונות/תכונות של המוצר שלכם כדי להפנות אותן בסופו של דבר למוצר שלכם בפועל. הרי שככה בדיוק עובדת התוכנית של Amazon Associate ויש סיבה למה כל כך הרבה אנשים עושים את זה – כי זה עובד.

הנה הרעיון הכללי של איך זה עובד:

  1. "כריית" מילות מפתח – חפשו את כתובות האתרים של המתחרים שלכם באמצעות מסדי נתונים של מילות מפתח SEO לדוגמא, הליום 10. איספו את כל מילות המפתח שעבורן הם מדורגים ב – 10 הראשונים. שימו לב למילות מפתח רלוונטיות דומות למילות המפתח שלכם, שכן אלו הן מילות המפתח עם זנב ארוך נחשבות למכרה הזהב. כלים כמו SEMRush ו-like מספקים בדרך כלל ציון של כמה קשה לדרג מילת מפתח. הרעיון הוא לאתר את כל מילות מפתח נמוכות מאוד, ובאותה מידה מילות מפתח רלוונטיות ביותר, וליצור קצת תוכן סביב מילות המפתח הללו.
  2. תוכן / בלוגים – זה יכול להיות פשוט כמו מאמר של בין 500 עד 2,000 מילים עם SEO בסיסי (מילת מפתח בכותרת וכו'). על כל מה שמילת המפתח עוסקת בו. אתם אולי חושבים שזו עבודה רבה, אבל לא חסר בשוק כלי קופירייטינג מושתתים על עקרונות של בינה מלאכותית למשל copy.ai שיכולים בעצם ליצור לכם מאמר פוסט בבלוג תוך דקות, ומדובר במאמרים איכותיים אשר כתובים היטב. לחלופין, אתם יכולים לבצע שימוש בכותב תוכן שיכתוב לכם מאמר עשיר ב – SEO.
  3. יתרון נוסף – זה מעולה עבור המותג שלכם, גם למלא את האתר בעוד חומר איכותי וגם להביא עוד תנועה ומכירות לאמזון. 

לסיכום, 

יש הרבה יותר שעולם ה – SEO יכול לספק, מאשר רק זה, ומה שכן, כל אחד מכם יכול לעשות זאת למעשה עבור הליסט שלו, יש שפע של מידע חינמי ביוטיוב דרכו תוכלו להבין בדיוק מה יש לבצע. 

בהצלחה!

אהבתם? שתפו...

אולי יעניין אותך גם...

לנהל נכון חנות באמזון- תוכנות ניהול כלים ופיצרים ייחודיים

הפיצ'ר Amazon Brand Analytics 

  מטרת הפי'צר היא לאפשר לכם הסוחרים למקסם את המכירות באמצעות ניתוח נתונים אפקטיביים. מי

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח