ClickCease

פרדוקס התאהבות במוצר

אז כל מי שאי פעם השקיע ולמד אחד מהקורסים שמלמדים כיצד למכור באמזון, מכיר את הסוגייה הזאת. הרי ששלב איתור המוצר הוא אחד השלבים החשובים והקריטיים להצלחת כל הביזנס, וכן זאת אכן מנטרה. 

אבל מה קורה אחרי שמצאנו מוצר שלפי השיטות שלנו הוא מנצח? אבל אנחנו לא מתחברים אליו? הכוונה היא לחיבור רגשי. האם זה ישפיע על כלל תהליכי ההמשך שלנו איתו? מה קורה אם אנחנו מוצאים מוצר, שלדעתנו הוא מנצח אבל הוא בכלל לא קיים באמזון? מה עם החלטנו להמציא מוצר? האם יש לו מקום באמזון בכלל? 

זאת דילמה לא קטנה. נתחיל ונאמר שלרוב סוחרים בוחרים להתמקד בנישה מסויימת ולרוב זוהי נישה שהם כן מתחברים אליה ויש להם להם איזשהו ערך מוסף בה, לדוגמא, הורים לתינוקות יבחרו במוצרי תינוקות. מי שמנגן על כלי מסויים, יכול לבחור במוצרי נגינה, מי שרוקד יבחר באביזרים מעולם הריקוד וכו'. 

עם זאת, גם בבחירת הנישה יש לקחת בחשבון את שלב הכדאיות את הפוטנציאל ואת גודל השוק. מוצרים לרקדניות בלט, אולי השוק הזה לא מספיק גדול, את הבחינה הזאת מומלץ לבצע באמצעות מחקר קצר של מילות מפתח רלוונטיות, יש לא מעט כלים שיכולים לסייע לנו בזה. 

אוקיי, מצאתם נישה, מה לגבי המוצרים? השיטה שלנו למציאת מוצר מנצח חלקכם מכירים, ומי שלא מוזמן להיכנס לאתר לעמוד הקורס, יש שם שיעור מלא בנושא. באמצעות השיטה אנו מוצא מוצרים פוטנציאליים תוך מספר דקות, אבל בואו נחזיר אתכם רגע לעולם הרגש, ההיקשרות למוצר. חכמים מאיתנו יאמרו שזה לא טוב, שלא צריך לערב פה שום רגש, הכל צריך להיות מספרים בלבד, עם זה אנחנו פחות מסכימים, זה נכון שהמספרים מאוד חשובים, אבל בשביל הדרייב, החיבר חשוב לא פחות. 

הנקודה אליה אנחנו חותרים היא, מתי צריך להתבצע החיבור. באיזה שלב. ופה ההמלצה שלנו, שלב החיבור עליו להתבצע אחרי שלב המספרים, וכאן המפתח להצלחה. בחרתם נישה, מצאתם מוצר מנצח מספרית, עכשיו פנו מקום לחיבור ולרגש, תבחנו את זה, לרוב בגלל שכבר הנישה מעניינת אתכם, זה יגיע מעצמו. 

היתרון הנוסף שמביא איתו החיבור הוא היכולת לבדל מוצרים. בעולם הסיני הקשוח שלנו, אנחנו חייבים לבדל מוצר. זה כבר לא בגדר בחירה, זה סטנדרט ומציאות. מוצר שנעלה לאמזון במסלול של פרייבט לייבל (המסלול שלמעשה אני רואה בו פוטנציאלי מאוד) ללא כל בידול, יהיה לו מאוד קשה להתקדם ולבלוט. 

במידה ואתם כסוחרים, מצליחים לפתח איזשהו סוג של רגש למוצר, הבידול יגיע לכם בקלות יותר ובצורה טבעית יותר, וגם תהיה לו יותר משמעות. 

כמובן שבשלב של הבידול אין להתעלם מעוד עובדות יבשות שיכולות לסייע לנו, כמו ביקורות הלקוחות על המוצרים הקיימים, בעיקר ביקורות שליליות, בשביל שנדע איזה בידול יכול גם לחזק את עוצמת המוצר שלנו למול המתחרים.

לכו תתאהבו במוצרים שלכם, ותתחילו להביא מכירות! 

אהבתם? שתפו...

אולי יעניין אותך גם...

לנהל נכון חנות באמזון- תוכנות ניהול כלים ופיצרים ייחודיים

A to z Guarantee program

כאשר אמזון הודיעה כי היא מרחיבה את דרישותיה כלפי הסוחרים ומחייבת אותם לרכוש פוליסת ביטוח

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח