ClickCease

עוד על אמזון פוסט Amazom Post

לאור התפתחויות השוק התחרותי שלנו עוד מידע על Amazon Post למי שעדיין לא יודעים הודעות אמזון יכולות להופיע כעת בדפי פרטי המוצר וזה כלי נהדר למקסום יכולות לפרסום בתוך המערכת של אמזון. 

פוסטים הוא כלי הפרסום החדש יחסית של אמזון המסייע להניע את המודעות שלכם למותג ולהגדיל את הסבירות לחשיפת המוצר. החשיבות שלו היא בכך שהוא מספק לקונים מבחר של תמונות אורח חיים באמצעות עדכונים במהלך תהליך הקניות שלהם.

הכלי הזה, שואף לאפשר לסוחרים למשוך קונים שיש להם עניין אמיתי במוצרים שלהם קרי קהל ממוקד. יתרה מכך, פוסטים מייעלים את תהליך הקניות על ידי מתן אפשרות למשתמשים לעבור מהפיד של מותג ישירות לדפי המוצר שלו, הכל בתוך אפליקציית הקניות לנייד של אמזון.

ניסיון של סוחרים שמשתמשים כבר בכלי המדהים הזה מעיד כי זה לא רק יספק לכם דרך חדשה להציג את המוצרים שלכם, אלא גם יעזור להגדיל את טווח ההגעה שלכם ולפתח זהות מותג חזקה יותר על ידי שיתוף התוכן שלכם עם הלקוחות הנכונים והפעם באמת.

אמזון כאמזון שכל הזמן מתייעלת גם בודקת כל הזמן מיקומים חדשים עבור פוסטים אלה בתוך דפי פרטי המוצר שלכם בפועל, אותם הם אמורים לפרסם באופן נרחב יותר בעתיד הממש קרוב. כך שלא רק שהקונים יוכלו לגלות את המותג והמוצרים שלכם באמצעות פוסטים, אלא שהם גם יוכלו לגלות את התוכן שלכם לאחר שימצאו את המוצר שלכם בשיטות הקניות המסורתיות של אמזון. 

פוסטים אלה בדף המכירות שלכם יכולים לשפר את ההמרות במידה ניכרת באופן מושכל, מכיוון שסוחרים יכולים ליצור תוכן המציג את היתרונות, התכונות והשימושים הרבים של המוצרים שלהם, הגברת המעורבות ובכך את הרכישות.

על ידי התאמת תוכן לקונים בעלי תחומי עניין ספציפיים, פוסטים מאפשרים לכם ליצור קשר עם אנשים שרוצים ללמוד עוד על מה שיש לכם להציע, ומאפשרת לכם להביא את המותג שלכם לחיים. בין אם אתם רוצים להניע את הגילוי או לחנך את הרוכשים לגבי המוצרים שלכם, פוסטים נותנים לכם הזדמנות לפרסם כמה שיותר תוכן רלוונטי. 

*קרדיט לאתר sostocked

אהבתם? שתפו...

אולי יעניין אותך גם...

בואו נקדם אתכם - טכניקות להזנקת מכירות באמזון

PRIME DAY 2021

הגענו לאותה התקופה בשנה: אנחנו ממש ממש לפני הפריים דיי. בשנה שעברה, שהמגפה העולמית היתה עוד

המשך קריאה »
הערך המוסף לסוחר באמזון - את זה לא כדאי לכם לפספס

פריים דיי 2021

נתחיל בזה שהמספרים הראשונים מדברים על סכומים של כ – 11 מיליארד דולר במסגרת הפריים

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח