ClickCease

מהן רשימות אמזון Movers and Shakers וכיצד להשתמש בהם

רשימת Movers and Shakers של אמזון היא דרך נהדרת לראות אילו מוצרים מוכרים ממש טוב בתוך 24 שעות. 

מהן רשימת ה- Amazon Movers and Shakers?

הרשימה מציגה לכם הסוחרים את המוצרים שהשיגו את הרווחים הגדולים ביותר בדירוג המכירות שלהם במהלך 24 השעות האחרונות. זה מתעדכן מדי שעה, כלומר למעשה מדובר בסקירה בזמן אמת של אופן התנהלות הקונים באמזון כרגע. ולכן, הרשימה היא דרך נהדרת לראות את המוצרים החמים ביותר.

באפשרותכם לסנן ולצפות בקטגוריות הרלוונטיות ביותר לעסק שלכם. על ידי כך תוכלו לראות כיצד ההצעה שלכם בהשוואה לכמה מהעסקים המניבים את הביצועים הטובים ביותר במסחר אלקטרוני. ככה תוכלו לבצע לבצע התאמות בהתאם. 

יש את רשימת רבי המכר של אמזון, זה לא אותו דבר?

ברשימת ה- Amazon Movers and Shakers מדובר על המוצרים הנמכרים ביותר. 

ההבדל בין שתי הרשימות הוא בעיקר לתקופת הזמן שהם מכסות. רבי המכר של אמזון מראה לך 30 יום של ביצועי מוצרים, אמזון Movers and Shakers מכסה רק את 24 השעות האחרונות.

זה הופך רשימת Movers and Shakers ליותר שימושיות לאיתור אילו מוצרים עולים ויורדים בפופולריות, הרווחים שהם משיגים בהיקף המכירה לעומת המכירות הכוללות בחודש.

מוצר עם מכירות נמוכות יחסית עשוי להגיע לראש רשימת Movers and Shakers גם אם הוא לא זז כמעט במהלך החודש שהיה. אם הגידול במכירות גבוה מספיק ביממה האחרונה, הוא זכאי להיות מוביל ברשימת Movers and Shakers.

שתי הרשימות הללו (Movers and Shakers) מתעדכנות מדי שעה, ושתיהן שימושיות כדי לראות כיצד המוצרים שלכם משתווים למה שהצרכנים אוהבים כרגע. 

כיצד תוכלו לבצע שימוש נכון ב- Amazon Movers and Shakers כדי להגיע למכירות רבות יותר

אמזון Movers and Shakers צריכות להיות חלק קבוע ממערכת הכלים לחקר השוק שלכם. עקבו אחר הרשימות לאורך זמן ורשמו כל מוצר עם ביצועים גבוהים. ייתכן שתבחינו בכמה תנודות מהירות בהן תוכלו להשתמש כדי להרחיב את טווח המוצרים שלכם ולהשיג בכך רווח מהיר יותר.

שימו לב, אל תפלו לדחף להתחיל פשוט למכור את הדבר הראשון שאתם רואים בראש הרשימה. חשוב שתחפשו עקביות, ומגמות שאתם יכולים למנף כדי להשפיע לאורך זמן על השורה התחתונה שלכם. חשבו מה אומר מוצר בעל ביצועים גבוהים על התנהגות הלקוחות. לדוגמא, אם אתם מזהים מכחולים וצבעי ציור שמופיעים בטופ הרבה יותר משבוע-שבועיים, זה סביר להניח שאנשים נכנסים לאמנות ואולי יש פשוט מופע אמנות חדש בטלוויזיה שגרם לזה ולא באמת צורך קבוע למוצר. במקרה הזה, בדרך כלל כבר מאוחר מדי לרדוף אחרי הטרנד ולהתחיל למכור מברשות לצביעה בעצמכם. 

עליכם להיות תמיד מודעים להקשר התרבותי בו חיים הלקוחות שלכם, כאשר תוכנית הטלוויזיה ההיא תסתיים, הביקוש לאספקת אמנות יירד. אבל, אם תעקבו בתדירות ובצורה שוטפת אחרי רשימות Movers and Shakers אתם כבר יכול לנצל את הטרנד הבא.

אופטימיזציית מציאת מוצרים עבור אמזון Movers and Shakers

ברגע שאתם יודעים מה הלקוחות רוצים, ויש לכם את הנתונים להוכיח זאת, אתם צריכים להתחיל למכור במהירות. אל תשכחו כי אלפים, אולי עשרות אלפי סוחרים אחרים בנישה שלכם, צופים גם ב- Amazon Movers and Shakers כדי לקבל רעיונות למוצרים. ולכן אתם צריכים איזשהו יתרון.

  • היתרון טמון באופן האופטימיזציה של רשימות המוצרים שלכם. השתמשו בכל מה שאתם יודעים על מדוע לקוחות רוצים מוצר ספציפי זה והתמקדו בזה בעת כתיבת הליסט. 
  • כתבו את תיאור המוצר שלכם בהקשר של התמונה הגדולה הרלוונטית בליסט, כלול מילות מפתח ספציפיות. 
  • תמונה איכותית היא חובה, יחד עם צילומי המוצרים הרגילים שלכם, מומלץ לשקול צילומים של המוצר המשמש במצב הרלוונטי ביותר (צילומי אווירה). 
  • וודאו שהמוצר מופיע בכל קטגוריות המשנה הרלוונטיות, רישום באופן רחב יותר, יתרום לחשיפה רחבה יותר.
  • עודדו והמריצו ביקורות של לקוחות. אלה מגבירות את הנראות בחיפוש אורגני וניתן להשתמש בהם כדי לחדד את מחקרי השוק השוטפים שלכם. 
  • זכרו תמיד שהמטרה שלכם היא לא לרדוף אחרי מגמות, אלא להגדיר אותן.. זה רק עניין של איך אתם ממנף את הנתונים.

פיתוח מוצרים תוך כדי שימוש בנתוני התנהגות צרכנים

עם הזמן תפתחו ידע עמוק על התנהגות צרכנים בנישה שלכם, עד שתוכלו לצפות מראש מגמות לפני שהן

קורות בפועל. קשרו את מחקר השוק שלכם לדברים כמו:

  1. עונתיות (אתם מוכרים יותר פרחים סביב חג האהבה)
  2. אירועים מרכזיים (אתם מוכרים יותר כדורי כדורגל במהלך המונדיאל)
  3. סרטים, טלוויזיה ותרבות (הסרטים המצוירים של פופאי, גרמו בזמנו למכירות התרד בארה"ב להרקיע שחקים)
  4. פוליטיקה (המתיחות בין השווקים תשפיע על מוצרים הקשורים אליהם)

עם הזמן תלמדו לתת דין וחשבון על ההשפעות של כוחות חיצוניים אלה ותפתחו כיוון יציב לגבי התפתחות הנישה שלכם. חשוב שתהיו חלק פעיל בקהילות אונליין הקשורות לנישה שלכם.

משם, המחקר שלכם באמצעות Movers and Shakers מאפשר לכם לאתר את סוג המוצרים שאנשים זקוקים לו בעתיד המיידי ולפתח אותו. כמובן, זה צריך למכור כמו גם להיות שימושי. המוצרים המובילים ביותר של אמזון נוטים להיות בעלי תכונות כגון: 

  1. מחיר – פריטים בעלות של 10-50 $ הם אידיאליים למקסום שולי הרווח
  2. גודל – אנשים נוטים לקנות פחות פריטים גדולים באמזון, פריטים קטנים יותר נמכרים טוב יותר
  3. מִשׁקָל – זה לא רק שמוצרים קלים יותר זולים יותר למשלוח, אלא שהם בדרך כלל מוכרים טוב יותר

אם יש לכם מושג לאיזה כיוון הנישה שלכם הולכת, צרו מוצר קומפקטי כדי לתמוך במגמה זו במחיר סביר. 

לסיכום, 

לא רק שרשימות ה- Amazon Movers and Shakers הן כלי פנטסטי לחקר שוק, הן גם לגמרי בחינם. עם תשומת לב ומודעות, סבלנות וראיית הנולד, הרשימות יכולות להפוך לאבן הפינה בהיצע המוצרים המתפתח שלכם. רק זכרו לפקוח עין ביקורתית תמיד ולרדוף רק אחרי ההזדמנויות המבטיחות ביותר.

אהבתם? שתפו...

אולי יעניין אותך גם...

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח