ClickCease

למה בעצם כל כך חשוב להירשם לתוכנית ברנד רגיסטרי (Brand Registry) של אמזון?

מעבר לזה שהתוכנית מגנה מפני "חוטפים" או זיופים, היא מאפשרת לקבל החלטות עסקיות חכמות ומהירות יותר באמצעות פיצ'רים לניתוח נתונים (Brand Analytics).

הינה כמה מעניינים:

1) דו"ח מונחי חיפוש של אמזון (Search Terms Report):

יש מספר תוכנות ברשת שנותנות לנו דוחות כאלה אבל אף אחת מהם לא מדוייקת ב100% כי אמזון לא מאפשרת יותר גישה לנתונים האלה כמו פעם.

2) דו"ח על התנהגות רכישה חוזרת:

בעזרתו אפשר לבנות אסטרטגית שיווק בכדי להניע רכישות חוזרות ולרכוש לקוחות חדשים.

3) דו"ח ניתוח של הנישה/השוק:

מאתר מוצרים מובילים הנרכשים לצד המוצרים שלך כדי לזהות הזדמנויות למכירות צולבות ובידול מוצלח.

4) דו"ח השוואת מוצרים:

מגלה לנו איזה מוצרים הלקוחות רואים או מוסיפים לסל יחד עם המוצרים שלנו ומאפשר לנו לראות איזה מוצרים יכולים להגדיל לנו את המותג.

5) דו"ח דמוגרפי:

דו"ח עם פירוט מצטבר של לקוחות לפי גיל, הכנסה, השכלה, מין ומצב משפחתי. גילוי קהל היעד שלך פותח הזדמנויות להתאים אישית את מאמצי השיווק.

6) אפשרות ליצור ליסט חדש מ 2 מוצרים קיימים (Product Bundle) ללא צורך לארוז אותם ביחד לפני שליחתם למחסנים של אמזון.

דבר אחרון, למעשה הדבר הכי מטורף זה, שאפשר לקבל אישור מיידי לרישום המותג אם משתמשים בתוכנית AMAZON IPA (באמצעות רשימת עורכי דין המאושרת על ידם) ללא צורך להמתין 6-12 חודשים עד שיאושר סימן המסחר על ידי USPTO.

אהבתם? שתפו...

אולי יעניין אותך גם...

לנהל נכון חנות באמזון- תוכנות ניהול כלים ופיצרים ייחודיים

הפיצ'ר Amazon Brand Analytics 

  מטרת הפי'צר היא לאפשר לכם הסוחרים למקסם את המכירות באמצעות ניתוח נתונים אפקטיביים. מי

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח