אמזון – הקניות הוירטואלי הגדול ביותר בעולם, בו מוכרים אלפי סוחרים יותר מאלפי מוצרים בשביל להתתבלט צריך לאמץ גישה חדשה.
ספרו את סיפור המוצר שלכם בתיאור כדי לתת לקונים סיבות משכנעות יותר לרכוש את המוצר על פני המתחרים שלך. הוסיפו דוגמאות והסברים ברורים על אופן השימוש במוצר ואיך בזכותו החיים שלהם ישתפרו.
אם אתם רשומים כמותג, דרך נהדרת להיות מסוגל לספר את הסיפור הזה היא באמצעות תוכן A +.
אנחנו כבר מכירים את התנאים של אמזון לכך שהתמונה הראשית צריכה להיות של המוצר על רקע לבן ולפחות 1,000X1,000 פיקסל (אנו ממליצים להעלות 2,000X2,000). בשביל להתבלט, צריך לעשות יותר עבור שאר התמונות במודעה. נסו לצלם לפחות 5 תמונות אורח חיים המראות שימושים או יישומים שונים של המוצר שלכם. אנשים אוהבים להיות מסוגלים לדמיין את עצמם משתמשים במוצר, אבל לפעמים הם זקוקים לקצת יצירתיות. בנוסף, זו הזדמנות נהדרת להראות שימוש פחות ידוע במוצר שלכם. אנו ממלליצים בחום להוסיף גם טקסט לתמונות.
השתמשו כראוי ב- Search Terms. הכותרת, בולטים (Bullets) והתיאור צריכים לכלול את מילות המפתח החשובות ביותר למוצר שלכם. עם זאת, אתם יכולים להוסיף מילות מפתח נוספות למונחי החיפוש ב backend.
הימנעו ממילות קישור כמו "a", "by" או "for" מכיוון שהם לא יעזרו לך. בנוסף, אל תחזרו על מילים, גם אם זה מילת מפתח.
לדוגמה, במקום "dry skin, damaged skin, oily skin", עדיף שתרשום “dry damaged oily skin”.
הימנעו גם מפסיקים, יש הגבלה ל 250 תווים וכדאי לנצל את זה למילים הכרחיות.