ההבנה באילו מונחי חיפוש הלקוחות שלכם משתמשים קריטית כדי לבצע אופטימיזציה של הליסטים והמודעות ממומנות. ההמלצה שלנו היא לחקור את הדוח הזה באופן קבוע.
אחד היתרונות הטובים ביותר של דוחות פרסום באמזון הוא שאתם יכולים למנף את הנתונים כדי להתאים את הקמפיינים שלכם בהתאם ליעדים העסקיים שלכם. בתוך דוחות אלה, דוח מונחי החיפוש של אמזון הוא האפשרות הטובה ביותר שלכם למצוא את המונחים המדויקים שבהם משתמשים הלקוחות שלכם כדי לחפש מוצרים. באמצעות דוח זה, תוכלו לבצע אופטימיזציה של מיקוד מילות המפתח ומיקוד המוצר שלכם על סמך יעדי ה-PPC שלכם.
בואו נרחיב,
כיצד לנתח את דוח מונחי החיפוש של אמזון?
כפי שציינו, המטרה מספר 1 של דוח מונחי החיפוש, היא למצוא את מונחי החיפוש הרלוונטיים ביותר שהביאו את הלקוחות להקליק. כך, תוכלו להשתמש במונחי חיפוש אלה כדי להגדיל את הרלוונטיות ולהפחית את הוצאות המודעות של מסעות הפרסום הממומנים שלכם.
הנה כמה דברים שתוכלו למצוא בדוח מונחי החיפוש:
- שם מסע הפרסום
- שם קבוצת מודעות
- שם הפורטפוליו
- סוג התאמה של מילת מפתח
- מונחי חיפוש לקוחות
- הופעות
- קליקים
- שיעור קליקים (CTR)
- מחיר לקליק (עלות לקליק)
- סכום שהוצא
- סך ACoS (עלות פרסום של מכירה)
- החזר כולל על הוצאות פרסום (ROAS)
- סך המכירות
- שער חליפין
פרו – טיפ: כדאי לבצע שימוש בפורטפוליו ליצירת פלחים בין מסעות הפרסום במטרה לנהל אותם בצורה יעילה יותר. כמו כן, תוכלו לפלח את מסעות הפרסום וקבוצות המודעות שלכם לפי סוגי המוצרים, תכונות וכו'.
כיצד להשתמש במונחי חיפוש אלו?
ניתן לבצע אופטימיזציה של מסעות פרסום PPC קיימים, כדי לאסוף מספיק נתונים לבחירת מילות המפתח הממירות ביותר, לצורך זה, אתם צריכים להפיק את דוח מונחי החיפוש למשך 7 ימים אחורה לפחות.
בדוח תוכלו לזהות את מונחי חיפוש שמייצרים מכירות, הוסיפו אותם למסעות הפרסום הקיימים שלכם במטרה למקסם את המכירות מהם. כמו כן, נסו למצוא מונחי חיפוש לא רלוונטיים שאינן נותנים מספיק המרות וקליקים. הוסיפו אותם לרשימת הנטגיב שלכם כדי למנוע הוצאות מיותרות על המודעות.
המדדים העיקריים שיש לנטר הם מכירות מוצרים, קליקים, שיעור קליקים ומספרי הזמנות. בעזרת הפילוח הנכון ונתוני מונחי החיפוש, ניתן לכבות את קבוצות המודעות שמייצרות קליקים והופעות אך אינן מביאות להמרות.
פרו טיפ נוסף: זה מעולה לבדוק את מסעות הפרסום שלכם ב-PPC לצורך אופטימיזציה טובה יותר. דוח מונחי החיפוש הוא למעשה כלי ביקורת חינמי של אמזון לניתוח PPC במטרה לקבל נקודת מבט חדשה ועדכנית על מסעות הפרסום שלכם.
לסיכום,
דוח מונחי החיפוש, מוצרים ממומנים של אמזון יספק לכם מספיק מידע לתוך הנתונים ההיסטוריים על מה שהלקוחות שלכם מחפשים כדי למצוא מוצר. נצלו את ההזדמנות הזו גם כדי לבדוק ולבצע אופטימיזציה של הליסטים שלכם.
*קרדיט לאתר sellerapp