ClickCease

כיצד להיערך למכירת פריטים חזרה לבית הספר באמזון BTS

חשבתם פעם למכור פריטים לבית הספר באמזון? אם כן, במאמר זה נדבר על איך החודשים שלפני תחילת שנת הלימודים עשויים להיראות, וכיצד למכור פריטים בחזרה לבית הספר באמזון בבטחה ובהצלחה.

במבט לאחור ל – 5 השנים האחרונות אנו יכולים לראות דפוס ברור בכל הנוגע לתזמון ה Back To School לכן אנו קוראים לסוחרים שרוצים להתכונן להתחיל לתכנן כמה חודשים לפני.

קבלו סקירה קצרה על אירועי Back to School היסטוריים באמזון:

על פי סטטיסטיקה, אנשים בארצות הברית תכננו להוציא עליה למעלה מ – 100 מיליארד דולר בשנה שעברה, כ – 790 דולר למשק בית. ולמרות שהיתה ציפייה לירידה קלה במכירות המסחר האלקטרוני השנה, מכירות BTS הצליחו באמזון. בשנה שעברה התחילו אירועי הכנה לבית הספר של אמזון כבר בחודש יולי. זה היה אירוע די בינוני, עם ימי הנחה אקראיים. אבל היו גם קמפיינים רחבים יותר, כמו מכירת הקיץ הגדולה של אמזון באוגוסט.

אבל למה כל כך מוקדם אתם שואלים? סקר סטטיסטי שנערך ביוני 2020 העלה כי רבע מההורים שהשתתפו התכוונו להתחיל לקנות ציוד BTS כבר בתחילת יולי. ורק כ -1 מתוך 10 מהמשיבים ציינו כי מחכים עד לספטמבר. אבל אז הפריים דיי נדחה לאוקטובר. המשמעות הייתה שאמזון הסתכנה בלאבד עסקים אם לא תמצא דרך לחוזרים לבתי ספר את העסקאות שציפו לראות במהלך הקיץ. אז, BTS נדחקה קדימה אפילו יותר מאשר בשנים קודמות. והאסטרטגיה הזאת אכן השתלמה. המכירות נטו של אמזון צמחו ב -36% ברבעון השלישי 2020, בהשוואה לשנת 2019. באשר לסוחרים שלא היו מוכנים להתחיל למכור פריטים לבית הספר באמזון בחודש יולי, הם החמיצו הזדמנות להגדיל את עסקיהם וחבל.

חזרה לבית הספר 2021 – ציר הזמן של העונה

השנה הדברים נראו קצת אחרת. זו היתה הפעם הראשונה בהיסטוריה שפריים דיי ו- BTS התחילו ביוני. כידוע, פריים דיי התקיים ב -21 וב -22 ביוני. חנויות בתי הספר וחנות המכללות התחילו גם הם במבצעים בתזמון קרוב מאוד. 

הפריים דיי שלמעשה היה בעברו אירוע מכירות של יום אחד ועם השנים הפך לאירוע מתמשך לאורך שבועות. לכן, כמו בשנים קודמות, לא היה גם השנה תאריך סיום ברור לאירוע פריים דיי. ובשל כך היה סוג של עמעום, ואף אחד לא ידע מתי אירועי מכירות של ציוד חזרה לבית הספר יסתיים. אבל ברור בוודאי שיהיה איזושהי הצלבה בין השניים בקיץ האחרון.

כיצד תזמון BTS השפיע על סוחרי אמזון בשנה הנוכחית

יתכן שנחשפתם לבלוגים אשר קראו לסוחרים להירשם למבצעי בזק עבור פריים דיי ו- BTS. אבל רוב הסוחרים ידעו שחלון ההגשות נסגר כבר לפני חודשים.

לכן, הדרך היחידה להקדים את התחרות בציוד חזרה לבית הספר היא לרשום את הפריטים הנכונים בזמן המושלם, בנקודת המחיר הטובה ביותר, ועם מתכון נכון. 

להלן כמה מהדרכים המעשיות שיכולות לעזור:

  • מחקר רווחיות – דמי אמזון כלולים – תוך שימוש רק ב- ASIN / ISBN / UPC.
  • עריכת ליסטים בנפרד, בקבוצות קטנות או בכמויות גדולות באמצעות סמארטליסטים.
  • פריסת מחיר אוטומטית במסגרת כללים מוגדרים, כך שלעולם לא תמכרו בפחות ממה שתרצו.
  • חישובים שלוקחים בחשבון שוליים, סימונים, MAP וכללי חיתוך מחירים.
  • תובנות לגבי מוצרים דומים ותחליפיים (אידיאלי עבור פרייבט לייבל) 
  • שליפת נתונים מדויקים בזמן אמת על פיהם תוכלו לקבל החלטות מושכלות.
  • עריכת מחירים בזמן אמת, ללא השהיה, כך שתמיד תהיו כמה צעדים לפני המתחרים (למשל עד שהם מתמחרים מחדש, כבר חתכתם עליהם והמחיר שלכם עלה לאוויר לפני שלהם)

כיצד להתכונן לקראת אירועי BTS 

בתיאוריה, מכירת פריטים לבית הספר באמזון השנה לא אמורה להיות שונה משנים אחרות. אבל BTS 2021 היתה סערה מושלמת של ביקוש מאולץ, הסתמכות יתר על קמעונאים אלקטרוניים, ונוסטלגיה אמיתית לבית הספר בגלל הסגרים שהיו בשנתיים האחרונות.

לכן, המוקד עבור כל סוחר רלוונטי באמזון שלא היה לו הרבה מה להרוויח מהפריים דיי השנה, היה להשיג את הרווח הגדול ביותר, המהיר ביותר, ברגע שיסיים איתו. זה עשוי לכלול מוכרי ספרי לימוד, אך גם אנשים הסוחרים במכשירי כתיבה, תוספי מזון ופריטי PL.

מעבר לכך, חשוב לזכור, כי על פי הסטטיסטיקה, כמעט רבע מתלמידי המכללה לא מתכוונים להירשם לסמסטר הבא, אלא לעבוד במקום. 

בנוסף, חשוב לציין שאנחנו חייבים לראות התנהגות קנייה בקיץ הנוכחי כיוצאת דופן באמזון. המעט שאנחנו להגיד הוא שסוחרי אמזון שלא התאימו את עצמם למציאות החדשה הזו עלולים היו להפסיד. 

להלן מספר דרכים בהן ניתן להכין את העסק שלכם ל- BTS:

חלק מתעבורת ה- Prime Day זולגת לפריטים בחזרה לבית הספר. משמעות ההצלבה הזו היא שאתם התיו הראשונים לראות שיא במכירות ומערך חדש של דמוגרפיה של קונים שהוא לא טיפוסי. 'חריגים' אלה אינם קונים חוזרים, ולכן לא כדאי לבסס את החלטות הרכישה והמחסן שלכם ב- BTS על הזמנותיהם.

סוחרים וספקים גדולים שרצו לייעל משלוחים למרכזים של אמזון יוכלו לשקול לאחסן את המוצרים שלהם קרוב יותר למחסן ה- FBA הרגיל שלהם. בדרך זו, ברגע שמגבלות המלאי של אמזון מתעדכנות, הקופסאות מוכנות למשלוח.

מאחר שאמזון העלתה את מגבלות ה- ASBA של FBA, כעת מוטלת האחריות של כל סוחר לבדוק פעמיים את מגבלות הכמות בתור המשלוח ולעמוד בהן. אך סוחרים לא ישרים עשויים להתעלם מהגבולות ולנסות להגניב יחידות נוספות ולגרום לעיכובים נרחבים.

טיפ: אם יש לכם עודף סחורה במסלול FBA, כדאי להסיר אותו עד אמצע אוגוסט כדי להימנע מעמלות עודפות באוקטובר. 

לסיכום, יש הרבה מה ללמוד מהמאמר הזה, למה שקרה בשנים הקודמות ובשנה האחרונה למי שמוכר או מתכוון למכור ציוד לחזרה לבית הספר, או ציוד כלי כתיבה בכלל, ועל ההבנה הכללית של התנהגות הצרכנים בנוגע לאירוע יוצא דופן וממוקד. 

אהבתם? שתפו...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם...

הערך המוסף לסוחר באמזון - את זה לא כדאי לכם לפספס

Click Up מערכת ניהול

בעולמנו הרחב יותר, בתור מנהלי חנויות באמזון, מי שגדול יותר ומי שגדול פחות, וכמו בכל

המשך קריאה »
לנהל נכון חנות באמזון- תוכנות ניהול כלים ופיצרים ייחודיים

תוכנת Seller Labs – סקירה

Seller Labs היא אחת המערכות המתאימה ביותר לאלו ששוקלים להתחיל למכור באמזון. התוכנה מספקת ליזמים

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח