ClickCease

כיצד לבצע קידומי מכירות לדפי הנחיתה הממירים של אמזון

מותגים מצליחים יודעים שזה לא מספיק להסתמך 100% על אמזון לצורך שיווק ומכירה.

זו הסיבה שסוחרים שכבר החלו לבנות מותג מעבר לאמזון נמצאים ביתרון מובהק בכל הנוגע להנעת המרות מוצרים באמזון – במיוחד כאשר הם משתמשים בקידום באמצעות דפי נחיתה.

קיים מספר רחב של כלים ליצירת דפי נחיתה, במאמר זה נרחיב בנושא החשיבות העומדת מאחורי השימוש בדפי הנחיתה. 

אם לא שמעתם הרבה על דפי נחיתה לקידום מכירות באמזון, זה כנראה בגלל שהם לא היו המיינסטרים הרבה זמן. 

סוחרים רבים היו תלויים במידה רבה באמזון בלבד לתעבורה ולמכירות שלהם, כאשר אמזון ממשיכה לבצע שינויים משמעותיים בתנאים וההגבלות שלהם, סוחרים מתחילים להיות יותר חשדניים מלהכניס את כל הביצים שלהם לסל אחד. 

במקום הזה בדיוק דפי נחיתה לקידום מכירות יכולים לשחק תפקיד גדול – הם דרך מצוינת לאסוף נתוני לקוחות ולהגדיל את המכירות באמזון. 

בנוסף, נסקור מהו דף נחיתה לקידום מכירות באמזון, כיצד הוא נפוץ וכיצד ניתן להגדיר אותו בכדי להניע מכירות ולאסוף נתוני לקוחות.

מהו דף נחיתה לקידום מכירות של אמזון?

בעולם השיווק באופן כללי, דף נחיתה הוא דף שקיים כדי לפתות לקוחות פוטנציאליים לשתף את כתובת הדוא"ל שלהם או מידע אחר בתמורה למשהו שהם תופסים כערך.

דפי נחיתה לקידום מכירות של אמזון מציעים בדרך כלל קודי קופון למוצרי אמזון בתמורה למידע של לקוח.

כיצד להקים דף נחיתה למוצרי אמזון שלכם

ישנן מספר תוכניות שניתן להשתמש בהן ליצירת דפי נחיתה לקידום מכירות, עליהם הרחבנו בניוזלטר הקודם. 

להלן השלבים הבסיסיים להקמת דף נחיתה דרך הכלי AMZ Promoter:

  1. ודאו שתוכן המוצר שלכם בדף מותאם: 

השלב הראשון חשוב במיוחד מכיוון ש – Promotor AMZ שואב את פרטי ASIN שלכם ישירות מאמזון. אם התוכן שלכם לא עשיר מספיק או כתוב בצורה גרועה, זה עלול להשפיע לרעה על הביצועים של דף הנחיתה שלכם, כמו כל דף נחיתה שיווקי למעשה.

  1. הקלידו את ה- ASIN ב – AMZ Promoter: 

התוכן שלכם יאוכלס אוטומטית בתוך הפלטפורמה, יחד עם קוד קופון.

  1. כללו את קוד הפרסום שלכם, מגבלת הזמן וההנחה: 

זכרו, המטרה היא אינה ביצוע עסקאות באופן ישיר. 

אתם יכולים להשתמש בדפי נחיתה כדי להשיק מוצרים ללקוחות הנוכחיים שלכם, שמוכנים לשלם מחיר יותר גבוה מכיוון שהם יודעים ומכירים את ערך המוצר שלכם. 

  1. בצעו עריכה נוספת: 

לאחר שהעלתם את כל נתוני המוצר שלכם, תוכלו לערוך את ה – backend ולהוסיף תכונות מיוחדות כגון סרטונים. מומלץ ביותר להעלות סרטוני עדות של לקוחות ב- YouTube – ברגע שיש לכם אישור מהלקוח להשתמש בו, תוכלו למקם אותו בדף הנחיתה.

  1. ודאו שקודי המעקב קיימים: 

כדי להפיק את המרב מדף הנחיתה שלכם אתם רוצים לוודא שאתם מוסיפים את פיקסל המעקב שלכם בפייסבוק.

Promotor AMZ עושה את זה ממש קל עם סוג של קופסת גזירה והדבקה, שבה אתם יכולים להכניס את הפיקסל שלכם.

משתמשים מתקדמים יכולים אפילו להזין את הקוד "הצג תוכן" בדף הנחיתה עצמו, ואת הקוד "ליד" בחלון המוקפץ לאחר שנטען הקוד. זה מאפשר לכם לבנות רשימה ממוקדת מפולגת של ממירים ולא ממירים שתוכלו למקד מחדש במסעות פרסום מאוחרים יותר של מודעות.

  1. הפעילו קידומי מכירות לדפי נחיתה בערוצים המועדפים עליכם: 

כעת, כאשר יש לכם את הכל במקום הנכון, הגיע הזמן לקדם את כל הערוצים המועדפים עליכם – קבלו החלטה זו על סמך המטרות שלכם, בין אם אתם מחפשים לאסוף את הודעות האימייל מהקהל שלכם בפייסבוק לקמפיינים עתידיים לשיווק דוא"ל ובין אם תשיקו מוצר חדש לגמרי לחברי ה – VIP שלכם באמצעות הדוא"ל.

אתם יכולים לבחור לקדם את עסקת דף הנחיתה שלכם בכל ערוץ שיווק שתבחרו, אך גילינו שקבוצות פייסבוק ודוא"ל יעילות במיוחד.

כיצד לוודא שדף הנחיתה שלכם מוצלח? 

כפי שאמרנו קודם, דפי נחיתה לקידום מכירות נותנים לסוחרים אפשרות להגדיל את המכירות וגם לקדם מוצר. אז מה הדרך הטובה ביותר להשתמש בהם?

עיצוב דף נחיתה בדרך הנכונה

אם היינו צריכים להציע הצעות מתאימות לכלל, היינו מציעים שתוודאו שתוכן המוצר שלכם מותאם. זה כולל את התמונות שלכם, שצריכות להיות ברורות, אינפורמטיביות ולעזור לדחוף את הצופה לקראת רכישה.

כיצד לייעל את תמונות המוצר באמזון

באשר לחלקים אחרים של הקריאייטיב, אל תהססו להשתמש בהם לפי שיקול דעתכם. בדקו וריאציות שונות בתוכן, כדי לראות עד כמה זה משפיע על שיעור ההמרות שלכם.

טרגטו את קהל היעד הנכון

כפי שהזכרנו לעיל, שמנו לב שהקמפיינים המוצלחים ביותר של דפי נחיתה לקידום מכירות נתוני CRM של מותג הם במיוחד רשימות דוא"ל של רוכשי VIP או קבוצה נאמנה בפייסבוק.

זה יעיל במיוחד לרשימות דוא"ל VIP, שם ראינו שיעורי המרות של דפי נחיתה עד 48%. רשימות VIP מוגדרות כרשימות של לקוחות שחזרו ורכשו מספר פעמים מוצרים, ו/או שהם משלמים על להיות חלק מהקבוצה. 

זה לא בהכרח אומר שסוחרים עם רשימות דוא"ל קטנות יותר או מעקב חברתי לא יצליחו עם דף נחיתה. עם זאת, הם לא צריכים לצפות לשיעורי המרות גבוהים עם קהל "קר". (עוד על כך בהמשך.)

מה לעשות לאחר שאנשים בוחרים בעסקה

בין אם אתם משווקים לאוהדים נאמנים או ללקוחות פוטנציאליים חדשים, חשוב לשלוח סדרת המשך בדוא"ל להצטרפות שלכם.

ברגע שקונה יבצע רכישה, הוא יראה הודעה מ – AMZ Promoter עם המידע הבא:

  • קוד מבצע בלעדי
  • קישור לדף המוצר באמזון
  • קישור להנחיות כיצד לממש את העסקה

זה נראה כמידע מספיק כדי להניע לרכישה, עם זאת, אם מישהו לא קונה את המוצר מיד – אולי הוא היה בעבודה או צפה בעסקה דרך מכשיר הקניות הלא מועדף שלו כאשר הוא הצטרף ואז תוכלו להזכיר לו באמצעות דוא"ל שני לממש בעסקה.

מה אם אין לכם עדיין רשימת CRM או דף פייסבוק עם עוקבים?

כפי שציינו בעבר, קשה יותר לשווק לקהל "קר". להיכנס קר ולצפות לתמורה גדולה אינו מעשי עבור סוחרים שאין להם עדיין רשימת מיילים, ניסיון מעיד, כי התנועה הקרה ממירה רק בכ  – 1%.

עם זאת, אין זה אומר שסוחרים חדשים אינם יכולים להרוויח מדפי נחיתה.

ההבדל העיקרי בין סוחר עם רשימת מיילים קודמת לבין סוחר בלי אחת כזאת 

מטרתו של הסוחר החדש צריכה להיות, לאסוף נתוני לקוחות ולבנות רשימה על מנת לשווק/לשווק מחדש ביעילות רבה יותר לקבוצה זו בהמשך – לא להניע מכירות מאסיביות.

גם אם הם לא מספקים את הדוא"ל שלהם, אתם עדיין יכולים לשווק מחדש לאותם אנשים שלחצו ונחתו על המודעה שלכם באמצעות הפיקסל של פייסבוק. 

כיצד מותגים יכולים להשתמש בנתוני CRM במטרה להגדיל את המכירות בפייסבוק ובגוגל

התחילו לבנות את הרשימה שלכם על ידי יצירת קהלים מותאמים אישית בפייסבוק באמצעות "תובנות קהל" במטרה לקבל "המרות אתר". בנו קהלים שונים ובידקו את שיווק דף הנחיתה/ההצעה שלכם. בידקו קהלים רבים ושונים (קטנים וגדולים) ותנו לפיקסל זמן ללמוד מהו שוק היעד שלכם.

על מנת להגדיל את הסיכויים, שהובלה קרה תצרף, היפכו את ההצעה שלכם למשתלמת ביותר. בהתאם לשולי הרווח שלכם, זה עשוי להיות הנחה של עד 50%. אבל אם השוליים שלכם לא מאפשרים זאת, והקהל שלכם מלא בקונים פוטנציאליים, ייתכן שתוכלו לעבוד עם הנחה נמוכה יותר.

בשורה התחתונה, 

דבר אחרון שעלינו להבהיר: אין להשתמש בדפי נחיתה של אמזון כדי לעודד ביקורות.

מטרת קידום דפי נחיתה היא לספק ערך עצום בצורה של הצעת הנחה, להגביר את המכירות ולבנות בסיס לקוחות נאמן כך שתוכלו להרחיב את פלטפורמת אמזון שלכם וליצור ביטחון והבטחת הכנסה עבורכם ועבור העסק שלכם.

כל עוד אתם זוכרים את מטרתם של דפי נחיתה לקידום מכירות של אמזון, ועוקבים אחרי השיטות המומלצות לעיל, אתם מצופים להתחיל לראות זינוק הן בלידים והן במכירות.

*קרדיט לאתר tinuiti

אהבתם? שתפו...

אולי יעניין אותך גם...

הערך המוסף לסוחר באמזון - את זה לא כדאי לכם לפספס

אמזון פוסט – Amazon Posts

היכולת להתבלט בין מיליוני המוצרים המשווקים באמזון היא מאתגרת. בעיקר כאשר המחיר ומהירות המשלוח הם

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח