הסוד של אמזון הוא לא SEO, PPC, שיווק קסמים או אסטרטגיה מהודרת אחרת. הדרך לזכות בטווח הארוך היא להלהיט את הלקוחות שלכם עם מוצר מעולה במחיר סביר.
איך עושים את זה?
טיפ 1: קראו את הביקורות
אפילו לפני השקת המוצר שלכם, לאחר שבחרתם את הנישה שלכם, בדקו את 10 הסוחרים המובילים.
קראו את כל הביקורות החיוביות והשליליות על המוצרים. על ידי מעבר על הביקורות בפירוט תוכלו למצוא אזורים לשיפור המוצר. על ידי שיפור המוצר לפני הזמנתו תמנעו בעיות וביקורות גרועות.
בנוסף, תוכלו להבין מדוע לקוחות בוחרים את המוצרים הנמכרים ביותר ותוכלו להתאים את המוצר שלכם כך שיענה על הצרכים האמיתיים של השוק.
טיפ 2: 100 ספקים
לא רק ליצור קשר עם 2 או 3 ספקים ולקבל הצעת מחיר. פנו למאה או יותר יצרנים בנישה שלכם.
למה? בדרך זו תוכלו למצוא את הספק הטוב ביותר עבור המוצר שלכם. על ידי פנייה לספקים רבים תוכלו להיות בטוחים שמצאתם את המחיר הנמוך ביותר ואת היצרן האיכותי ביותר.
זיכרו, רק בגלל שמפעל זול, לא אומר שהוא מייצר באיכות גרועה. ורק מכיוון שמפעל הוא יקר זה לא אומר שיש להם את המוצר האיכותי ביותר. חפשו את הספק שיש לו את המוצר האיכותי ביותר במחיר הוגן. בטווח הארוך תרוויחו הרבה יותר כסף בחזרה!
טיפ 3: שירות לקוחות
אם כבר השקעתם בשיפור המוצר, יהיו לכם הרבה פחות בעיות לקוחות והחזרות. בטווח הקצר, תשואות של פחות או יותר מ -1% או 2% לא יכולות לעשות הבדל גדול, אך כאשר אתם מוכרים אלפי יחידות זה מצטבר.
אמזון מודדת גם את % ההחזר שלכם. הסוחרים שמקבלים את התג הנכסף אמזון צ'ויס בדרך כלל עושים זאת מכיוון שיש להם את התשואות הנמוכות ביותר ואת דירוג המשוב הטוב ביותר.
קבלת תג של Amazon Choice יכולה להוביל למאות מכירות נוספות בחודש ולאפשר לכם לגבות מחיר פרמיה עבור המוצר שלכם, אתם מוכרים יותר ויש לכם שולי רווח גבוהים יותר.
טיפ 4: מיקסום הליסט
על ידי ביצוע העבודה הנוספת מראש, כדי להבין בדיוק מה הלקוחות שלכם מחפשים, זה מאפשר לכם ליצור את הליסט הטוב ביותר עבור המוצר שלכם.
למשל, אם אתם שמים לב שאנשים שקונים קרשי חיתוך מתלוננים על כך שהלוח כבד מדי, אתם יכול להכין גרסה קלה ולהדגיש זאת ביתרונות בליסט או ב – A+ CONTENT.
בדרך זו תוכלו להשתמש בביקורות השליליות של המתחרים המובילים בכדי לייעל את הליסט שלכם בשימוש בשפה שמדברת אל הלקוחות.
ליסט טוב מתחיל בכך שיש מוצר מעולה. אם אתה מוכרים מוצר לא טוב ומבטיחים יותר מדי בליסט, אז תהיה לכם בעיה לטווח הארוך. אך אם אכן יש לכם מוצר באיכות גבוהה, אז הליסט מאפשר לכם להדגיש את היתרונות ובכך להשיג יותר מכירות.
לסיכום, הטיפים הללו נאספו על ידי סוחרי אמזון מנוסים לאורך הזמן, כדאי לכם לפעול לפיהם, ואז תהיו גם אתם בדרך להצלחה המסחררת.