ClickCease

חברת ampd

אנחנו נרתמים לעזרתכם סוחרים יקרים באיתור כל מיני כלים שיכולים לסייע לנו ולכם להביא כמה שיותר תנועה חיצונית לתוך הפלטפורמה של אמזון, בעיקר בעקבות השינוי שביצעה אמזון לאחרונה במדיניות שלה, בה היא אוסרת בתכלית האיסור קידום ביקורות באמצעים אפורים שאומצו ע"י חלק מהסוחרים עד היום. 

Ampd הוא ערכת כלים לאוטומציה של מודעות פרסום ממומנות, שמסייעת לבצע אופטימיזציה למודעות פרסום. 

מאז הקמתה ב-2015, המשימה היחידה של חברת ampd הייתה להעצים עסקי מסחר אלקטרוני. Ampd – שפועלת במקור בתור Metricstory ו- Keyword Genius – מציעה את הדרך המהירה, הפשוטה והיעילה ביותר להשיק, לנהל ולמקסם את הקמפיינים ב – Google Ads.

Ampd מאפשרת לחבר את התהליך מקצה לקצה – השקת מודעות, הגדלת וניהול תקציבים ושיפור התוצאות לאורך זמן. הבינה המלאכותית של המערכת מציפה ומציעה לסוחר את המודעות והתקציבים היעילים ביותר, ומבטלת כ – 90% מהמאמץ להגיע לאותן תוצאות בתהליך ידני מסובך, שגוזל זמן, של השקה וניהול מודעות.

על ידי שיווק לקהל של גוגל וניתובו לחנות שלכם באמזון, אתם בדרך להגדלת דירוג המוצר ודירוג הסוחר שלכם – ובכך להגדיל מכירות.

ברגע שאתם עובדים דרך המערכת של Ampd, אתם יכולים לראות את הנתונים מסוכמים בכרטיסיות מסודרות – Google Ads Assessment, Amazon Sellers, Google Ads Performance, Amazon Rankings. בנוסף קיימת כרטיסייה עיקרית בנושא דירוג באמזון – שאחריה כדאי לסוחרים לעקוב. 

ביום הראשון להשקת קמפיין, תראו רק את הנתונים הראשונים בגרף לאותו היום, לאחר מספר ימים תתחילו לראות הופעות רלוונטיות ממסע הפרסום שלכם בגוגל. ברגע שתתחילו לראות הופעות תוכלו להתחיל לעקוב אחריהם יחד עם מעקב אחר קליקים.

הביצועים של מונחי החיפוש האורגני של אמזון ודירוג המכירות באמזון הם שני נתונים עיקריים שתוכלו לראות בגרף לאחר השקת הקמפיין – שימו לב שהצבעים השונים מציינים מילות מפתח או קטגוריות שונות המוצגות בגרף עבור כל יום. עם הזמן, תוכלו לראות את הקווים ממשיכים לנוע למעלה וימינה וזאת הרי המטרה העיקרית שלנו. מומלץ בחום! 

*קרדיט לאתר ampd

אהבתם? שתפו...

אולי יעניין אותך גם...

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח