ClickCease

היכולת למכור באמזון בלי שום בלי ניסיון, כסף או רעיון

אמזון השתלטה על עולם היזמות בסערה. ניתן לטעון, כי היא המובילה של תנופת המסחר האלקטרוני, ומעוררת באלפי אנשים את ההשראה לבנות עסקים אונליין משלהם.

להלן 5 טיפים שסייעו לכם להבין כיצד אמזון מאתגרת עסקים מסורתיים וכיצד באמת תוכלו להקים עסק ללא ניסיון קודם, הרים של כסף או אפילו רעיון:

טיפ 1: אתם לא צריכים הר של כסף כדי לצאת לדרך

במוצר הראשון ממש בתחילת הדרך ניתן להשקיע רק 2,000 דולר השקעה הראשונית בסיסית. אפשר להתחיל עם מודל ארביטראז', קונים מוצרים מוזלים (קמעונאיים או אונליין) כדי למכור אותם מחדש. זו נקודת התחלה נהדרת אם יש לכם תקציב מוגבל. אתם יכולים אפילו למצוא כמה פריטים ברחבי הבית שלך ולמכור אותם רק כדי להתחיל!

טיפ 2: לא צריך רעיון למוצר כדי להתחיל

צריך למכור משהו שיש עליו נתונים היסטוריים של מכירות כדי שיהיה בסיס טוב להתחלה. אתם עשויים לחשוב שהזדמנות זו יכולה להיות מכרה זהב, אך התחרות בשוק הזה עשויה להיות רוויה מדי, או שהמוצר אינו מבוקש. חשוב שתחפשו מוצרים בעלי דפוסי מכירה מבטיחים.

זה בסדר גם אם לא תהיה לכם זיקה חזקה למוצר, אולי אתם לא מחשיבים את עצמכם כשפים גדולים, אבל אתם כן רואים בצנצנות לשימורים כמוצר פוטנציאלי למכירה באמזון. המטרה היא למצוא מוצר עם ביקוש גבוה ותחרות נמוכה. תהליך מציאת מוצר באמזון יכול להפתיע אתכם, יכול להיות שתאתרו מוצר שלא היה אי פעם היה תחת הרדאר שלכם, אבל הוא כן כזה שיכול לבנות את הבסיס לעסק רווחי

טיפ 3: אין צורך להמציא רעיון

אף ששיטת ה –  FBA היא שיטת המכירה המועדפת על 67% מהסוחרים באמזון, זו לא הדרך היחידה לעשות זאת. ישנן שיטות אחרות להצלח, כמו אלה שהזכרנו כאן קודם כמו ארביטראז' ודרופשיפינג. אפיקים כאלה מאפשרים לכם למנף מוצרים שכבר קיימים באמזון. בנוסף לארביטראז', אתם יכולים לקנות מוצרים בכמות גדולה מספק כדי למכור מחדש.  שיטת הדרופשיפינג מאפשרת לכם לקנות מוצרים קיימים מספק ולאחר מכן לשלוח את המוצר ישירות ללקוח. אתם לא צריך להיות מקוריים או ייחודים עם הרעיונות שלכם, אבל אתם כן צריכים לאתר מוצר עם מספיק ביקוש, עקבו אחר הדרישה לו ותזכו בלקוחות.

טיפ 4: אתם לא צריכים לחיות ולנשום את אמזון כדי להצליח

אם אתם מתמקדים וקובעים יעדים מציאותיים, העבודה על העסק שלכם לא צריכה להרגיש מכריעה או קשה. מחקר שבוצע מצא כי 39% ממוכרי אמזון משקיעים פחות מ -10 שעות בשבוע בניהול עסקיהם באמזון. זה קצת פחות משעה וחצי ביום. אתם יכולים לנהל עסק באמזון בעבודה צדדית או דרך להרוויח הכנסה נוספת בהתחלה, ואולי אם תרצו במשך להעביר את זה להיות העסק העיקרי שלכם.

עם זאת, רוב מוכרי אמזון מסכימים כי אמזון אינה פלטפורמה שניתן להתעשר בה מהר. אמזון הוא משחק ארוך טווח של חינוך עצמי לנושאים חדשים ומתפתחים ולהישאר  תמיד מעודכנים במדיניות המשתנה כל הזמן. כדי לעשות את זה טוב, אתם צריכים להיות מוכנים לעשות את העבודה. יהיה עליכם להישאר כל הזמן תחרותיים ולהגן עליכם מבעוד מועד מול חקיינים. 

מה שנחמד באמזון הוא שיש לכם את הגמישות להפוך אותה לכל מה שתרצו. כשאתם בונים עסק מסורתי, זה יכול להיות קשה להתחייב למספר שעות או רק לל"משרה חלקית" מבלי לוותר על צמיחתו.

טיפ 5: אינכם צריכים לחכות ל'זמן מושלם" להשקת המוצר שלכם

אנו ממליצים להתחיל עכשיו ולאורך הדרך ללמוד הטעויות שלכם. 

חוץ מזה שחשוב לקחת בחשבון עונתיות של מוצרים, אין זמן נכון או לא נכון להתחיל למכור באמזון. אתם יכולים להשקיע באופן הדרגתי בעסק שלכם מבלי להכניס "הכל פנימה" בבת אחת. אם אתם הולכים על פרייבט לייבל, אמזון מטפלת באחסון, משלוח והחזרות, וזה גם יתרון עצום וחוסך זמן עבורם הסוחרים.

הזירות ש אמזון תמיד יהיו תחרותיות, וככל שתכנסו לזה מהר יותר, כך ייטב. תלמדו להיות פקחים כשיש תחרות בסביבה. חשבו על כל המותגים שאתם מכירים ואוהבים. רובם מוכרים בזכות כל שנצחו בתחרות. המותג הגדול הבא יכול להיות שלכם.

יש יתרון גדול למסחר אלקטרוני ולבניית עסקים באמזון. הוא מספק גמישות רבה יותר מעסק מסורתי, עם מודלים עסקיים, ואינכם צריכים ליצור רעיון מאפס.

אמזון מנגישה את פתיחת העסק לכולם. בעבודה קשה, ההצלחה של אמזון נמצאת בהישג יד. בנו באמזון כמו שאתם רוצה.

אהבתם? שתפו...

אולי יעניין אותך גם...

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח