ClickCease

האסטרטגיות הטובות ביותר לתנועה חיצונית לתוך באמזון ב – 2022 – חלק ב'

בחלקו הראשון של המאמר שפורסם בניוזלטר הקודם סקרנו בעיקר יתרונותיה של התנועה החיצונית ופרטנו איזה נקודות עליכם לוודא שקיימות בפוסט שלכם לפני שאתם ממשיכים לקידום תנועה חיצונית. וכעת נמשיך לתכלס:

כיצד להניע תנועה חיצונית לרשימות אמזון?

מלבד קידום המוצרים שלכם בתוך אמזון, כסוחרים, אתם צריכים גם להיות מודעים היטב כיצד לקדם את המוצרים שלכם מחוץ לאמזון. למרות שיש הרבה דרכים לבצע זאת, אלו המפורטות לעיל הן נהדרות ולגיטימיות.

  1. תנו לשיווק שותפים לצעוק – תאמינו או לא, שיווק שותפים הוא אחת הדרכים היעילות ביותר להניע תנועה חיצונית לרשימות המוצרים שלכם באמזון. מלבד מוכרים, תוכניות שותפים מספקות יתרון גדול לבלוגרים, משפיענים ומשווקים מקוונים. לשותפים יש את הכוח להשפיע על אנשים דרך קישורי המוצרים שהם נותנים, ועוזרים להם גם להרוויח כסף.

תוכנית השותפים של אמזון מיועדת באופן בלעדי בדיוק לזה. ברגע שקישורי השותפים נוצרים, הם יכולים לשלוח מבקרים ישירות לדף רישום המוצר שלכם, לשפר את המכירות שלכם כמו גם להציע עמלה קטנה בתמורה.

תנועה חיצונית

אין ספק, אמזון הפכה לתחרותית ביותר. יש אלפי מוכרים שמתחרים שם בחוץ. מכירת המוצר שלך תלויה במידה רבה באיזה סוג קהל רואה את הליסטים שלכם, כעת, זה יכול להיות מאתגר להשגה באופן אורגני, מה שגורם לכם להוציא יותר על מודעות ומסעות פרסום בדוא"ל.

למרות שהכסף המושקע בהם הוא גם גדול, תוכנית השותפים עובדת אפילו טוב יותר מכיוון שהיא עוזרת לכם להביא קונים פוטנציאליים ממקומות שאולי לא הצלחתם להגיע אליהם.

אז מה עליכם לעשות – בשביל להוביל לעוד תנועה חיצונית שכזאת?

התחברו עם משפיענים או בלוגרים שונים שמייצרים תוכן בקטגוריית המוצרים שלכם באמזון. שוחחו איתם והציגו בפניהם תוכנית כיצד הם יכולים לעזור לכם לקדם את המוצרים שלכם. שאלו מה המחירים שלהם ונסו לנהל משא ומתן. כעת, יש להוציא לפועל את אסטרטגיית קידום המוצר עם המשפיענים ולהמתין עד שהמכירות יזרמו פנימה. מכיוון שלמשפיענים/בלוגרים יש כבר אמינות עצומה בקרב העוקבים שלהם, קידום המוצרים שלכם דרכם הגיוני.

במילים פשוטות, קונים פוטנציאליים מגיעים לדף המוצר שלכם ממישהו שהם באמת סומכים עליו. כמו כן, הם מגיעים למקום אמין – שהוא אמזון. ואם המוצר הוא בשימוש רב ובאיכות מדהימה, וקיימת כבר הוכחה חברתית מוצלחת (ביקורות), המכירות שלכם בטוח יעלו.

תוכנית השותפים של אמזון לא רק מגדילה את ההכנסות עבור השותף אלא גם עבור הסוחרים.

ברגע שהם מאשרים אתכם לתוכנית השותפים שלהם, אתם מוכנים ליצור קישורים. ניתן להשתמש בקישורים אלה גם באתר האינטרנט שלכם.

כאשר קונים לוחצים על הקישורים האלה, אתם גם זוכים להרוויח כסף גם אם הם לא רוכשים את המוצרים שלכם.

מעניין, איך זה עובד?

ובכן, אם הם ילכו לאמזון דרך הקישורים שלכם ויגלשו במוצרים אחרים ויבצעו רכישה, תרוויחו עמלה קטנה על כל רכישה.

קישורי שותפים יכולים להיות משותפים בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ופינטרסט כדי להגדיל את ההסתברות שלכם לבצע מכירות ולהרוויח עמלה.

עם זאת, היזהרו מאוד בעת קישור פריטים משלכם. ישנן דרישות השתתפות מיוחדות של אמזון, שעליכם לקרוא אותן כדי להבטיח שאינכם מפרים את מדיניות התוכנית שלה.

נניח, למשל, אתם תפרו את המדיניות של אמזון אם תעודד את המשפחה והחברים שלכם לבצע רכישה דרך הקישורים שכם.

  1. אינסטגרם – שימוש בו כאמצעי שיווק

מאז שנכנסה אינסטגרם לשוק, היא צברו פופולריות עצומה. היא כבשה את העולם החברתי בסערה ותפסה מקום יפה עבור קמעונאים אלקטרוניים. זוהי פלטפורמה נהדרת למשוך מיליוני לקוחות שם בחוץ.

אתם יכולים להשתמש בעדכוני אינסטגרם או פרסומות סיפור ולהשתמש בהם כדי שהעסק שלכם יצמח. אתם יכולים להפוך את המוצרים שלכם לפופולאריים בקנה מידה גדול ולקהל הנכון.

מה עליכם לעשות?

אתם יכול להציג את המוצרים שלכם רק לקהל בעל דמוגרפיה שיש סיכוי גבוה יותר לקנות. את המוצרים שלכם.

אם כבר יש לכם חשבון FBA תוכלו ליצור בקלות קודי קידום במדיה חברתית על ידי ניווט אל פרסום > קידום מכירות. פעולה זו עוזרת לשלוח תנועה חיצונית לליסטים שלכם.

אם יש לכם חשבון FBA וגם חשבון Shopify פשוט תייגו את המוצרים שלכם באינסטגרם כדי ליצור ערוץ מכירות טוב באינסטגרם. פעולה זו תעזור לכם להפנות קצת תנועה לחנות Shopify שלכם ותסייע לקונים לבצע רכישה. לאחר מכן, אמזון תדאג לחלק ההגשמה עבוכם.

לא רבים יודעים שרוב מוכרי אמזון מורידים את הוצאות הPPC  (תשלום לפי קליק) על ידי השקעה רבה יותר במודעות אינסטגרם. זה גם מתגבר על כל התחרות הלא רצויה.

  1. צרו סרטון מוצר מנצח

צרו סרטון מוצר מנצח לקידום מכירות ביוטיוב. כ-1/3 ממשתמשי האינטרנט מבלים את רוב זמנם בצפייה בסרטונים. לסרטון טוב יש את היכולת להשפיע על אנשים אם נעשה בצורה נכונה.

עכשיו, אם אתם כבר מותג או סימן מסחרי רשום, ואתם גם חלק מתוכנית רישום המותגים של אמזון, אז אתם ברי מזל.

אתם יכולים לנצל את תכונת הווידאו המשופרת של תוכן מותג (EBC). לא הרבה מותגים מנצלים את התכונה המדהימה הזו כפי שהם צריכים. זוהי אחת הדרכים האידיאליות והיעילות ביותר עבור המוצרים שלכם להיות ייחודיים מהמתחרים שלכם.

מה עליכם לעשות?

צור סרטון unboxing מקצועי ואיכותי המציג את המוצר שלכם. כשאתם עושים זאת, אתם גם יוצרים חוויה ללקוחות שלכם ועד כמה המוצר שלכם יכול להיות מועיל עבורם.ודאו שהסרטון צולם הוא האור הנכון ובעל רזולוציה טובה. מכיוון שרוב הלקוחות מחפשים דרכים להפחית את הסיכונים שלהם לקבל החלטת רכישה שגויה, סרטון המוצר שלכם יכול לעזור להם בכך. אם אתם לא מקצוענים לעשות את זה, אז שכרו אדם שיכול לעשות את זה בשביכם.

  1. קידום באתרי עסקאות

יש הרבה אתרי עסקאות שבהם אתם יכול לקדם את המוצרים שלכם. מי לא אוהב מבצע/הצעה? אתרים אלה יכולים להיחשב גם כחלק מדדי קבוצת היעד שלכם.

Slickdeals.net  הוא אתר כזה שבו אתם יכול לקדם את המוצר שלכם. זוהי אחת הקהילות הגדולות ביותר שמציעות עסקאות וקופונים בתמורה לביקורת. חבריה חולקים עסקאות, קופונים לאחרים ומכסים מגוון רחב של מוצרים.

מה עליכם לעשות – בשביל להוביל לעוד תנועה חיצונית שכזאת?

ערכו מחקר קרקעי ומצאו כמה אתרי עסקה טובים שהם פופולריים ובעלי בסיס לקוחות טוב. רשמו 2-3 אתרים והחליטו עם אילו אתם רוצים ללכת. הירשמו כשותפים איתם. כן, זה כרוך בתשלום, אבל בסופו של דבר, זה ישתלם כי תהיה לכם כמות טובה של מכירות. אם אתם מציעים הנחה טובה, יש סיכוי גבוה שהמוצרים שלכם יופיעו ברשימה המומלצת שלהם או בכל עמוד ראשי של אתר עסקאות. בסופו של דבר, זה יביא לכם תנועה טובה גם לליסטים המוצרים ולמכירות שלכם.

כאשר אתם מתקשים למצוא את הדרכים הנכונות לקדם את מוצרי אמזון שלכם, ללא ספק, אתרים המציעים מבצעים צריכים להיות נקודת הפעולה הראשונה שלכם.

  1. מודעות פייסבוק – זהו אופן שיווק שחובה לקחת בחשבון

העולם כולו נמצא היום בפייסבוק, ואסור לנו לפספס פלטפורמה כזו. אתם יכולים לפרסם את המוצרים שלכם בפייסבוק ולראות את התוצאות בעצמכם. אבל גם שימו לב שיכולים להיות לזה כמה חסרונות.

אם כבר יש לכם קבוצת פייסבוק או קהילה מבוססת, אז מודעות פייסבוק יכולות לחולל פלאים. עמוד הפייסבוק שלכם הוא פלטפורמה מצוינת להציג את המוצרים שלכם לקהל הנכון בקלות.

כשאתם מפרסמים את מוצרי אמזון שלכם בפייסבוק, אתם מצמצמים את הזמן הנדרש להשקה או הצגת מותג חדש. כמו כן, זה מגדיל את המכירות, וכאשר מכירות המוצרים שלכם גדלות, הדירוג האורגני שלכם באמזון עולה גם הוא.

אבל הנה טעות נפוצה שרוב המוכרים נוטים לעשות. הם שולחים תנועה ישירות לליסטים של אמזון. כאשר אתם עושים זאת, אתם למעשה מורידים את הסיכויים שלכם להצליח. הסיבה מדוע איננו ממליצים לשלוח תנועה ישירה לליסטים שלכם היא שלא תוכלו לעקוב בצורה מדויקת אחר מודעות הפייסבוק שלכם והשפעותיה על הקליקים, הצפיות, קהל היעד שלך וכו'. לכן, כאשר אין לכם את הנתונים הדמוגרפיים האלה, איך אתם מתכוונים לדעת איזה סוג של אנשים מתעניינים במוצרים שלכם ומי מבצעים רכישה? גברים או נשים? שום דבר.

מה עליכם לעשות – בשביל להוביל לעוד תנועה חיצונית שכזאת?

צרו דף נחיתה מותאם ואטרקטיבי של אמזון שיביא לכם את כתובות המייל של קונים פוטנציאליים. שלחו להם את קודי ההטבה שלכם. צור עמוד פייסבוק (אם כבר יש לכם אחד לעסק שלכם, אז אין בעיה). הגדירו את חשבון המודעות שלכם בפייסבוק כדי לשלם עבור שירותי המודעות שלהם.

צור דף נחיתה טוב באתר שלכם.

אל תשלח תנועה ישירה לדף הליסט שלכם באמזון, במטרה לעקוב אחרי הנתיב ממנו מגיעות המכירות.

כשאתם יוצרים מודעת פייסבוק, השתמשו בתמונות מהנות ונקיות כדי להציג את המוצרים שלכם. שמרו על טקסט המודעה שלכם קצר, ועם זאת משכנע. לאחר שהמודעה שלכם פעילה, התחילו לעקוב אחר ביצועי מסע הפרסום שלכם. הנתונים הסטטיסטיים יעזרו לכם להראות מה עובד ומה לא. לאחר מכן תוכלו לשנות את מסע הפרסום שלכם ולהמשיך ללמוד דרכים שונות לשפר את המכירות שלכם.

  1. השתמש בGoogle Ads

למרות שאתרי מדיה חברתית הם הדרך הטובה ביותר להביא תנועה חיצונית לליסטים שלכם באמזון, אינכם יכולים להתעלם גם מהענק גוגל.

בין אם מדובר בחיפוש אחר מידע או בחיפוש אחר המוצרים הנכונים, גוגל תמיד הייתה המקום הראשון עבור כולנו. אתם תתפלאו לקרוא מה חושף דו"ח מחקר של סטטיסטי  שבוצע לאחרונה, לפי דוח הסקר הזה, 63.2% מהחיפושים באינטרנט בארצות הברית מחפשים בגוגל, ו-93% מהם משתמשים בגוגל בטלפונים הניידים שלהם.

בשלב זה, כמוכרים, אתם עשויים לתהות מדוע אתם צריכים בכלל לחשוב על גוגל כאשר אתם יכולים פשוט להתמקד בפלטפורמת אמזון כדי להפוך את המוצרים שלכם לפופולאריים? למה בכלל נרצה להתרחב מלבד אמזון?

ובכן, ישנם מספר יתרונות בשימוש בערוצי שיווק מלבד אמזון. זה עוזר לכם להצמיח את העסק שלכם. למרות שהעדיפות הראשונה שלכם צריכה להיות אופטימיזציה של התנועה שלכם כמו גם המרות בתוך אמזון, אתם לא יכולים לפספס את גוגל.

אמזון מציעה לסוחרים המון כלים שיעזרו להם לגשת לאלפי קונים ש"מתקדמים" לבצע רכישה. אבל ברגע שקונה פוטנציאלי קונה את המוצר שלכם באמזון, הוא או היא לא הלקוח שלכם. זה של אמזון! לקוחותיה למטרות קידום או שיווק. עם זאת, המקרה עם Google Ads שונה לחלוטין. אם תשתמשו בו בחוכמה, תוכלו גם לאסוף את פרטי הקשר של לקוחות פוטנציאליים.

תוהים איך?

ובכן, החוכמה היא לחבר את Google Ads וכרטיסי המוצר שלכם באמזון באמצעות "דף נחיתה". זה בדיוק המקום שבו תוכלו להתחבר ללקוחות שלכם. ישנם כלים שונים שיכולים לעזור לך ליצור דף נחיתה אטרקטיבי תוך זמן קצר. אז, אתם לא צריכים להיות מודאג לגבי זה.

אם כבר עבדת עם המוצרים הממומנים של אמזון, Google Ads תהיה קלה יותר להבנה.

מה עליך לעשות?

צור חשבון Google Ads. שימו לב ש-Google Ads מסווגות ל-3 רמות: AD, AD Group Campaign.

אתם יכולים לבצע אוטומציות של מסעות הפרסום שלכם בדרכים שונות. עם זאת, הגישה הטובה ביותר היא לבחור פריט אחד עבור מסע הפרסום שלכם, ולחלק את מסע הפרסום הזה ל-3-5 קבוצות למודעות. כל קבוצת AD צריכה להכיל 3-6 מילות מפתח, שיהיו קשורות באופן קטגורי. לכל קבוצת מודעות צריכה להיות מודעות שונות, אך כולן ממוקדות בקטגוריה.

כשזה מגיע למודעות גוגל ומודעות אמזון, מחקר מילות מפתח משחק תפקיד חשוב מאוד, מכיוון שהוא משפיע על הדירוג האורגני. מהלך אחד שגוי, והוא נגמר. לא רק הכסף שהרווחת קשה מעורב, אלא גם הזמן והמאמצים שלכם. חוץ מזה, צעד שגוי יכול גם להוריד את הדירוג האורגני של המוצר שלכם. לפני הצגת מודעות, ודאו שדף פרטי המוצר שלכם באמזון מותאם ואטרקטיבי מספיק כדי לעזור להביא להמרות. אם זה אחרת, הכסף שהשקעתם בגוגל אדס ילך לשווא.

  1. הציגו את המוצרים שלכם בYouTube –

כשאנחנו אומרים "יוטיוב", מה הדבר הראשון שמכה בראש? סרטונים? סרטים? כֵּיף? מוּסִיקָה? נכון לגמרי.

אבל בתור סוחרים, ראו את YouTube מנקודת מבט אחרת. זוהי אחת מפלטפורמות הזרמת הווידאו הגדולות בעולם עם בסיס קהל עצום. אז למה לא למנף אותו לטובת העסק? הגיוני נכון? אתם יכולים לשווק את המוצרים שלכם כדי להגדיל את מכירות המוצרים שלכם באמזון.

YouTube בהחלט סלל את הדרך לשיתוף תוכן, מדיה וחדשות. בעוד שרוב המוכרים חושבים שהם משתמשים בפלטפורמות חברתיות שונות כמו אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט ופייסבוק לשיווק המוצרים שלהם, הם לא מבינים עד כמה תחום המסחר האלקטרוני תחרותי.

המדיניות לא מפסיקה להשתנות, והאסטרטגיות שאתם מבצעים היום לא יעבדו מחר. לכן, חיוני לנצל כל הזדמנות שעומדת לפתחכם.

ומה יכול להיות יותר טוב מיוטיוב?

אז מה עליכם לעשות?

הגדירו את ערוץ היוטיוב שלכם. פשוט התחברו עם מזהה Gmail שלכם והתחילו לנהל את הערוץ. זה כל כך פשוט. אבל אנחנו ממליצים שיהיה לכם ערוץ מותג נפרד במקום לשמור אותו אישי.

התאם אישית את ערוץ YouTube שלכם ​​על ידי הוספת סמל, לוגו ושם ערוץ טובים.

תנו תיאור טוב וספק קווי מתאר ברורים של המותג, הייעוד, המוצרים והחנות שלכם באמזון.

השתמשו במילות המפתח הנכונות, כך שזה יעזור לדרג את הסרטונים שלכם ב-YouTube עבור מילות מפתח פוטנציאליות.

הוסיפו את פרטי הקשר שלכם – דוא"ל, כתובת אתר, דפים חברתיים ומספר טלפון. צרו כמה סרטונים מדהימים שמושכים את תשומת הלב של הלקוחות שלכם. תגיד, למשל, 10 הדרכים הטובות ביותר להשתמש (במוצר שלכם) עבור (תכונה מיוחדת). שמרו על משך הזמן קצר כי אף אחד לא אוהב סרטונים ארוכים. כללו את מילות המפתח הנכונות בסרטון שלכם כדי שיגיע לקהל הנכון שמחפש אותו.

הוסיפו את דפי הליסטים והאתר שלכם באמזון (אם יש לכם) בסרטונים שלכם. פעולה זו תעזור לקונים פוטנציאליים לנווט ישירות לחנות שלכם.

  1. צור קשר עם בלוגרים

בלוגים הם אחת הדרכים הטובות ביותר להביא תנועה חיצונית לרשימות המוצרים שלכם. הם נהדרים להבאת נראות לקהל הנכון ולהביא יותר מכירות.

למרות שזה תמיד רעיון מצוין להחזיק בלוגים לעסק המוכר שלכם, לגרום לבלוגרים לכתוב על המוצרים שלכם זה סופר מחמיא. זו הזדמנות נפלאה להגיע לקהל שלהם ולגרום לו לקנות את הדברים שלכם!

אבל הנה אמת מרה – אם ניסיתם לשלוח אימייל למשפיענים, תדעו כמה זמן זה לוקח לגשת אליהם ולקבל מהם כן. לכן, חשוב לשאול אותם את הדרך הנכונה. אחרת, היו מוכנים לאימייל "שקט" או "לא, תודה".

מה עליכם לעשות?

כדאי להתחיל בקצת מחקר ולחפש בלוגים שכותבים סביב נישת המוצר שלכם.

פנו לכמה בלוגרים ושאלו אותם אם הם יהיו מוכנים לשתף איתכם פעולה כדי לדבר על המוצרים שלכם לקהל שלהם. כמו משפיעני וידאו, בלוגרים יידעו לכתוב ולקדם את המוצרים שלכם בצורה הטובה ביותר.

למרות שלרוב הבלוגים הפרטים ליצירת קשר מוזכרים בבירור בכותרת התחתונה או בכותרת העליונה, מה שמקל בלחיצת כפתור בלבד, ישנם בלוגים מסוימים שדורשים עבודת בילוש. כעת, אם אינכם מוצאים דרך נכונה להתחבר אליהם, בדקו את הדפים שלהם וצור איתם קשר משם.

מאילו טעויות להימנע? שליחת תנועה ישירות לרשימות מוצרים של אמזון, אז למה לא בעצם?

ובכן, מ- 2 סיבות חשובות:

מערכת היחסים ארוכת הטווח שאולי תרצו לבנות עם הלקוח שלכם אובדת מכיוון שכאשר אתם שולחים תעבורה ישירה, זו תהיה רכישה חד פעמית, ולעולם לא תהיה לכם אפשרות לקבל את מזהה הדוא"ל שלו או איש קשר שלהם פרטים.

לעולם לא תדעו איזה סוג של קהל רכש את המוצר שלכם, באיזה גיל הם מעניינים את הקהלים במוצרים שלכם וכיצד תוכלו לעזור להם להמשיך.

כאשר אתם שולחים תנועה ישירות לליסטים המוצרים שלכם, זה גם פוגע בדירוג שלכם באמזון. תנועה חיצונית רואה לפעמים שיעורי המרה נמוכים בהשוואה לתנועה פנימית. לכן, כאשר אתם שולחים תנועה ישירות לליסטים שלכם, זה יגדיל את הצפיות אך יוריד את שיעורי ההמרה שלכם.

ומבחינת אלגוריתם של אמזון, מומחים רבים מאמינים שלשיעורי ההמרה יש חלק חשוב בדירוג האורגני. לכן, כאשר הוא יורד, זה גם משפיע על הדירוג שלכם. אז מה שאולי חשבתם להגביר את המכירות שלכם (באמצעות תעבורה חיצונית) ממש פוגע כאן.לכן זה חיוני ליצור דפי נחיתה. במקום להוביל תנועה ישירות לליסטים של אמזון, חשוב לשלוח אותם תחילה לדף הנחיתה שלכם.

זה יעזור לכם להשיג 2 דברים:

הראשון, אתה מסננים את התנועה או את הקונים הפוטנציאליים כדי לשפר את שיעורי ההמרה שלכם. אנשים שלא מעוניינים לקנות את המוצר שלכם לא יטרחו להזין את הפרטים בטופס יצירת קשר. רק קונים שבאמת מתעניינים יקדישו מזמנם להזין את הפרטים שלהם.

שנית, דף הנחיתה מאפשר לכם לאסוף את פרטי הקשר שלהם (ולעקוב אחר אותם מבקרים באמצעות קוד מיוחד). זה יכול לשמש לשיווק המוצרים שלכם בעתיד.

אם המטרה העיקרית שלכם היא להגדיל את המכירות והדירוגים, אז דפי נחיתה ספציפיים לאמזון הם האפשרות הטובה ביותר. כדי לעזור לכם לעצב את זה, כלים כמו Landing Cube מועילים. הוא מספק לכם קודי קידום מכירות חד-פעמיים בתמורה לדוא"ל של לקוח.

סיכום,

הסתמכות רק על הפלטפורמה של אמזון יכולה להתברר כמסוכנת. כמו כן, זה משאיר את רוב הקונים הפוטנציאליים ללא שום ניצול. כשאתם חושבים על שיווק, חיוני לגוון את הערוצים שלכם במקום לשים את כל הביצים בסל אחד.

כדי לבנות מותג מדהים, נצלו את ערוצי התנועה השונים שתוארו במאמר. תעבורה חיצונית מאפשרת לכם ליצור קשרים טובים יותר עם הלקוחות שלכם.

*קרדיט www.sellerapp.com

אהבתם? שתפו...

אולי יעניין אותך גם...

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח