ClickCease

בחירת שם מותג

אנו דוגלים מאוד בשיטת מכירה בפרייבט לייבל, על כל המשתמע מזה. 

ניסיון אישי שלנו, ולא רק שלנו, הראה שלאורך השנים, מי שמוכר בשיטת פרייבט לייבל, הצליח להגיע למכירות יפות מאוד, לרוב יותר מאשר בשיטות האחרות כמ: ארביטארז', דרופשיפינג וכו. 

השיטה שנקראת פרייבט לייבל, היא למעשה תהליך, שהרי המטרה שלנו היא ליצור בסופו של דבר מותג עולמי, עם כל מה שמשתמע מזה. 

אני אתמקד היום בדרך שאני ממליץ למציאת שם למותג. זה נשמע פשוט למדי, אבל ברגע שבאמת צריך להתחיל לחפש שם למותג, אנו נתקלים בלא מעט אתגרים בדרך. 

כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון בעת בחירת שם למותג: 

  1. על שם המותג להיות קליל וקל לביטוי (מתגלגל על הלשון כמו שאומרים) 
  2. עדיפות לשם מותג שהוא מילה אחת ולא יותר מ 5 אותיות במילה
  3. יש לוודא שלשם שבחרנו אין משמעות מסוימת שאינה תואמת את המותג בכל מיני שפות. הדרך לבדוק את זה, היא google translate. חשוב בעיקר להתמקד בשפות של קהל היעד בזירה בה אתם מוכרים, אם זה ארצות הברית, אירופה או שאר הזירות
  4. חשוב מאוד לוודא, כי לא קיים שם מותג כזה בעולם לשום סוג של עסק, וכאן התהליך מתחיל להיות יותר מאתגר

יש כאלה שמראש יש להם שם, והוא אכן אורגינלי ואותנטי ובדרך כלל גם בה באותו קו עם המוצרים שהם מציירים. אבל לרוב הסוחרים אין שמץ של מושג, והם צריכים להתחיל ולחפש שם, שעומד בכל הקריטריונים שצוינו לעיל.

חשוב לזכור, כי שם המותג הזה, ילך אתכם לאורך כל הדרך, אם זה בתהליך ברנד רג'יסטרי, ובשאר תוכניות הרישום שאמזון עצמה מציעה, וגם זה בפתיחת החנות עצמה והצגת המוצרים גם ב – Amazon Store הממותגת שלכם בהמשך. 

אנו רוצים להמליץ לכם על כלי, חינמי, שיכול לסייע לכם למצוא שם קליט, פנוי למותג. 

מדובר על האתר: 

https://businessnamegenerator.com/

כל מה שעליכם לעשות הוא, בראש העמוד הראשי בשורת החיפוש, להכניס מילה שאתם רוצים ששם המותג שלכם יהיה בסביבתה, אפילו אם המילה הזאת כבר תפוסה. מנוע החיפוש הזה יציף לכם בתוצאות את כל הווריאציות הקיימות, הפנויות הכוללות או דומות למילה הזאת. 

ויש גם אפשרות לסנן, באם מעוניינים שהשם שנבחר יהיה מילה אחת או יותר, אני מזכיר לכם את התנאים שציינתי למעלה, יש עדיפות למילה אחת קליטה. 

מנוע החיפוש הזה יכול לקצר לכם תהליכים באופן משמעותי לעבר מציאת שם המותג שמתאים לחנות שלכם. מי שמנהל כבר מספר חנויות, יודע שמדובר בתהליך שיש לבצע כל פעם מחדש, ולכן כל קיצור דרך מתקבל בברכה. 

אהבתם? שתפו...

אולי יעניין אותך גם...

להצליח ובגדול - טיפים לסוחרים מתחילים באמזון

One – Tap Product Review

נכון ליום כתיבת מאמר זה, עורכת אמזון ניסוי של מערכת המאפשרת ללקוחות להשאיר משוב על

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח