ClickCease

10 עובדות שכדאי לכם לדעת על אמזון 2020

בשנת 1994 התפטר בזוס מעבודתו והקים את הארגון אמזון במחסן של ביתו הקט. בשנת 1995 הוזמן המוצר הראשון מאמזון אונליין – זה היה, כמו שכולנו יודעים, ספר. בחודש הראשון של ההשקה מכרה אמזון ספרים ל – 50 מדינות בארצות הברית. תוך 30 ימים כמות המכירות השבועית הגיעה לגובה של 20,000$.

25 שנים עברו מאז הושקה הענקית אמזון, מאז ועד היום היא מחזיקה בתואר זירת המסחר אונליין הגדולה והמוכרת ביותר בעולם.

אמזון הפכה להיות שם נרדף למכירות אונליין כבר אז, והיא ממשיכה לגדול ולחדש את מגוון המוצרים ללקוחות שלה, כאשר המטרה העיקרית של החברה היא להתפרס על כמה שיותר זירות מסחר בעולם. עד כה נעשית עבודה טובה וניכר, כי קיים מענה לכל צורך של כל לקוח, באמזון. אנשים פונים לאמזון בשביל לרכוש כמעט הכל, ממתנות ועד למוצרי מזון.

מי שמחפש השראה איך לשדרג חנות קיימת או איך להגיע למוצרים חדשים, כדאי לכם לקרוא  את 10 העובדות הבאות:

📍עובדה 1#: הפופולריות של אמזון: בחודש ספטמבר 2019 נכנסו לאפליקציה 150.6 מיליון משתמשים, וזאת בהשוואה לאפליקציה השנייה בגודלה הלא היא של וולמארט, לאפליקציה שלה נרשמו כניסות של 76.45 מיליון לקוחות בלבד.

📍עובדה 2#: לקוחות סומכים על אמזון, 89% מהקונים טוענים שיש סבירות גבוהה שהרכישות שלהם אונליין יהיו דרך אתר אמזון, יותר מאשר אתרים אחרים.

📍עובדה 3#: נכון להיום יש 150 מיליון מנויים לאמזון פריים.

📍עובדה 4#: הרבעון הראשון של אמזון לשנת 2020 הסתכם במכירות בסדר גודל של 75.5 ביליון דולר.

📍עובדה 5#: קטגוריית מוצרי החשמל מככבת במקום הראשון בקרב הקונים בארצות הברית, האמריקאים אוהבים לקנות את מוצרי החשמל שלהם באמזון.

📍עובדה 6#: 82% מהקונים טוענים שלמחיר יש השפעה מכרעת בשלב קבלת ההחלטה שלהם לרכוש מוצרים באמזון.

📍עובדה 7#: 67% מהקונים באמזון מעדיפים לבצע את מרבית הרכישות להם דווקא דרך המחשב.

📍עובדה 8#: בממוצע, עסקים קטנים (SMB) בארצות הברית מוכרים יותר מ 4,000 מוצרים לדקה.

📍עובדה 9#: לאמזון יש יותר מ 2.5 מיליון סוחרים פעילים שמוכרים דרך זירות המסחר שלה.

📍עובדה 10#: 23% מהקונים אונליין נכנסים קודם כל לאמזון לקבל השראה לאיזה מוצרים לרכוש לפני ואם בכלל הם ממשיכים לצאת ולגלוש ברשת.

אהבתם? שתפו...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם...

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח