ClickCease

חומרי אריזה חסכוניים עבור מוצרי אמזון FBA

אריזה נהדרת למוצר לא חייבת להיות יקרה. אתם יכולים לרכוש אריזה איכותית במחיר של בין $ 0.40 ל- $ 1.00. כסוחרים חשוב שנכיר את האופציות העומדות לרשותנו, את המונחים וחומרי הגלם מהם עשויים האריזות, בשביל שנוכל לדבר עם היצרן שלנו באותה שפה ולהגדיל את הערך המוסף ללקוח גם באמצעות האריזה. 

במאמר זה נציג לכם את סוגי האריזות הנפוצות ביותר המשמשים למוצרים הנמכרים באמזון: 

סוג 1: שקית פוליבאג/שקית PP

המונח polybag נמצא בשימוש רב בתחום הזה. זו פשוט שקית ניילון שקופה להפרדה של המוצר מהשאר. אם אתם הולכים על סוג זה של אריזות, דאגו לכלול חורים לנשימת המוצר ואזהרה על סכנות חנק.

שימוש בפוליבאג יעלה פחות מ- $ 0.01 לכל מוצר ולכן זו גם האריזה הזולה ביותר.

אנו לא ממליצים לכם שהאריזה תכלול רק עם שקית שכזאת, זה אמנם זול אבל פשוט מדי מה שעלול לפגוע בשביעות הרצון של הלקוחות שלכם. 

סוג 2: הוספת כרטיס חיצוני לאריזה

אתם יכולים להוסיף כרטיס לחלק העליון של הפוליבאג שלכם, מודפס עם הלוגו שלכם ועם כמה הוראות בגב.

שדרוג זה יעלה רק כמה סנטים למוצר. על גבי הכרטיס ניתן לכלול גם מידע על האתר שלכם ועוד פרטי מפתח חשובים. חשוב לציין, כי הכרטיס הזה לא מספק שום הגנה נוספת על המוצר – לכן  מומלץ להשתמש בו רק אם המוצר חסין לפגיעות חיצוניות כלשהם.

סוג 3: הוספת כרטיס פנימי לאריזה

באמצעות נייר איכותי תוכלו לכלול כרטיס בתוך התיק המכיל את המוצר שלכם.

הדפיסו את הלוגו שלכם בחזית עם פרטי החברה וההוראות מאחור והכניסו את הכרטיס לאריזה עצמה. גם אם אתם משתמשים בקופסא למוצר עדיין ניתן להכניס כרטיס פנימה.

אתם יכולים גם לכלול קופון, מידע על אחריות או פרטים על המוצרים האחרים שלכם בכרטיס הזה. כרטיס נייר כזה לא אמור לעלות יותר מ – 5  סנט לכל מוצר, המחיר תלוי בגודל של הכרטיס. 

סוג 4: אריזת קרטון נייר 

שימוש בקרטון נייר כחומר ליצירת אריזה למוצר שלכם הוא הבחירה הטובה ביותר במחיר אטרקטיבי יחסית. אריזת קרטון מתאימה יותר למוצרים קטנים עד בינוניים.  קרטון נייר עולה בדרך כלל בין $ 0.20 – $ 0.50. אתם יכולים להדפיס בחלק החיצוני של האריזה ובכך להגדיל הערך הנתפס של המוצר שלכם על ידי הלקוחות, מה שקוראים, אריזה ממותגת.

אנו מזמינים אתכם להשוות תמונות של מוצרים באמזון עם אריזה ממותגת ובלעדיה. מוצרים שמגיעים באריזה ממותגת נראים איכותיים יותר ולכן ניתן למכור אותם במחיר פרימיום גבוה יותר.

מכיוון שניתן לייצר את האריזות הללו במכונה, בדרך כלל איכות קרטוני הנייר טובה ולכן כל העבודה שלכם מסתכמת בעיצוב הגרפי שעל הקופסה עצמה.

סוג 5: קופסאות שי קשיחות 

מדובר בקופסה נוקשה או מתקפלת שבה נייר מודפס נכרך סביב קרטון. זה בדרך כלל מדובר בעבודת יד. מכיוון שמעורב פה יותר כוח עבודה מאשר בייצור קרטון נייר, עלות קופסאות מסוג זה בדרך כלל היא $ 0.50 עד $ 2.00 ומעלה. כמו כן האיכות קשה יותר לשליטה, מכיוון שהיא מיוצרת בעבודת יד.

קופסאות שי קשיחות מעבירות מסר שהמוצר הוא פרימיום, אך העלות משתלמת רק אם המוצר שלכם מוכר במחיר של 40 דולר או יותר.

סוג 6: אריזה שקופה 

מדובר על אריזה שקופה קשיחה המותאמת ספציפית למוצר שלכם, בשל כך זה מתאים למוצרים שכמות ההזמנות מינימליות שלהם גבוהה ונעה בין 3,000 ל 5,000 חתיכות. אריזות כאלה פופולריות בקרב מוצרי אלקטרוניקה כדי למנוע מהם להסתובב בארגז.

סוג 7: אריזה מיוחדת

ישנם סוגים רבים של אריזות מיוחדות שיכולות להגדיל את הערך הנתפס של המוצר שלכם ולהפוך אותו לייחודי, אך לעיתים קרובות הם דורשות פיתוח ועיצוב מיוחד של ייצור, המייקר אותם עבור רוב המוצרים. סוגי אריזות פופולריים במיוחד כאלה הם: קופסת מתנה מפח, צינור גליל או ניירות מיוחדים בעלי מרקמים וגימורים יחודיים. אם המוצר שלכם נמכר ביותר מ – $ 50 אז אתם יכולים לשקול לפתח משהו מיוחד שכזה.

לסיכום, אנו רואים באריזה כחלק מהמוצר עצמו, ניתן להשתמש בה לצורך העברת המסר בנוגע לערך המוסף של המותג כלפי הלקוחות, במטרה לחזק את הנאמנות שלהם למותג שלכם, מה שיכול לאורך הזמן להגביר את המכירות פלאים, שהרי זאת המטרה שלנו בסופו של דבר. 

אהבתם? שתפו...

אולי יעניין אותך גם...

לנהל נכון חנות באמזון- תוכנות ניהול כלים ופיצרים ייחודיים

A to z Guarantee program

כאשר אמזון הודיעה כי היא מרחיבה את דרישותיה כלפי הסוחרים ומחייבת אותם לרכוש פוליסת ביטוח

המשך קריאה »

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • בדיקות ואישורים למוצרים
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח