ClickCease

כיצד להשתמש בכלי Sellery כדי להגביר את מכירות המותגים הפרטיים באמזון בשנת 2021

מחפשים דרכים להגביר את החשיפה למותג הפרטי שלכם? רוצים מכירות נוספות? חשבנו עבורכם על כלי אחד לפחות שיכול לשפר את מהירות המכירות שלכם באמזון, כמעט ללא מאמץ. Sellery

במטרה להגביר את מהירות המכירות באמזון, כלים מסוימים יכולים לגרור אותכם למלחמות מחירים נגד כל הסוחרים הלא נכונים.

אם אתם רוצים להגביר את מכירות המותגים הפרטיים שלכם, למקסם את הרווחים ולהתחרות באמזון עם הסוחרים הנכונים, אתם צריכים כלי שמבין את שוק המותגים הפרטיים. כי זה לא קשור רק למוצר שלכם, זה קשור ברוב המקרים על הדרך בה אתם פועלין ומול מי.

בואו נדבר קצת על שוק המותג הפרטי (PL) באמזון

כל הסוחרים, החל מסוחרי ספרים קטנים וכלה במותגי אופנה יוקרתיים, יודעים שטכניקת מחיר מחדש עובדת רק אם היא בקנה מידה גדול ודינמי. וזה חשוב במיוחד עבור מותגים פרטיים וזה בעיקר בגלל שהמתחרים האמיתיים שלהם לא גלויים וידועים מראש.

כך, למשל, רוב המוכרים של צד ג' דואגים מסוחרים שמוכרים את אותו מוצר, באותו רישום. והם מבססים את אסטרטגיית התמחור שלהם על מה שהסוחרים האחרים האלה עושים, זו טכניקה שמשתמשים בה רבים מהסוחרים כדי לזכות ב Buy Box. 

אבל בתור סוחרי פרייבט לייבל, אתם צריכים לדאוג גם לקבוצת סוחרים אחרת לגמרי. לרוב המתחרים שלכם יש ליסטים משלהם. מתחרים חדשים יכולים לצוץ בכל עת, וזה לא פשוט לדעת באופן שוטף מול מי אתם מתמודדים. 

להלן 4 סוגים של מתחרים בשוק של פרייבט לייבל:

  1. מתחרים ישירים (אותם מוצרים, אך עם ליסטים ומותגים שונים).
  2. מתחרים עקיפים (מוצרים דומים).
  3. מתחרים להחלפה (מוצרים תחליפיים).
  4. דרופשיפרים (אותו מוצר, אותו ליסט).

לא הרבה מהכלים האוטומטיים לוקחים בחשבון את כל המתחרים הללו. ומה הטעם להשתמש בכלי שאין לו את כל היכולות?

הגדלת מכירות פרייבט לייבל באמזון באמצעות Sellery יכולה לעזור לכם לא רק למצוא, אלא גם לפקח וללכת צעד צעד עם המתחרים שלכם. זה הכלי המושלם עבור סוחרים במסלול של פרייבט לייבל. באמצעות הכלי הזה אתם יכולים להילחם ב – 3  חזיתות בו זמנית. גישה משולשת זו מבוססת על שלושת הגורמים העיקריים המשפיעים על מכירות הפרייבט לייבל:

  1. מחיר המתחרה
  2. מהירות המכירה שלכם
  3. רמות המלאי שלכם

הודות לתכונות כמו רשימות חכמות וכללי תמחור, Sellery יכול לעזור לכם לפקח על שלושתם.

לכן, תוכלו להתאים את אסטרטגיית התמחור שלכם בהתאם. מכיוון שהוא מתעדכן בזמן אמת, תמיד יש לכם נתונים קונקרטיים לקבל החלטות מהירות ומושכלות. בואו נפרט: 

  • מחיר המתחרה

באמצעות Sellery תוכלו לעקוב אחר התחרות. הודות לתכונה קטנה וחיננית הנקראת "לשונית התחרות", אתם יכולים להשתמש במילות מפתח כדי לחפש מוצרים כמו שלכם. ואז פשוט אפשר לעדכן את Sellery לכלול אותם במאגר המתחרים שלכם בחלונית "מוצרים להתמודד נגדם".

לאחר שתבחרו מוצר מתחרה, השתמשו ב – Sellery כדי לקבוע את המחירים שלכם עם כללי תמחור.

מכיוון שהוא לא מבוסס על מחיר סוחר ספציפי, אלא על המחיר הכולל של המוצר, אתם יכולים להיות בטוחים שהליסט שלכם יהיה אטרקטיבי יותר, ללא קשר למה שעושים סוחרים אחרים.

שלא כמו אחרים, Sellery לא יבקש מכם לבחור מחיר. הוא מחשב את 'מחיר מינימלי + ​​משלוח' מיטבי עבורכם, בהתבסס על העלויות והמרווחים שלכם.

אם ברצונכם לא לכלול סוחרים ספציפיים מאסטרטגיית התמחור שלכם, תוכלו להכניס אותם לרשימה שחורה או להתעלם מהיצע של סוחר ספציפי (למשל סוחרים מועדפים או אמזון עצמה).

כל מה שאתם צריכים יש לכם ב – Sellery שגם מזהה את הסוחר המתחרה ועוקב אחריו לפי התרשים הבא:

כללי תמחור> מסנני תחרות> אל תכלול סוחרים ספציפיים> מזהה סוחר/ כינוי.

  • מהירות מכירות

Sellery הוא דרך נהדרת לזהות מגמות ולהגביר את מהירות המכירות שלכם. באמצעות רשימות חכמות, תוכלו לסנן את הליסטים שלכם כדי לזהות סוחרים מהירים, מובילים או איטיים. נתונים אלה יכולים לעזור לכם להשוות מכירות דומות, לדמות מגמות מכירות, לקצץ בעלויות ולמצוא הזדמנויות חדשות במהירות.

סינון למכירות מהירות:

המכירות שלי> יחידות שנמכרו> יותר מ- x' ואז מזהים את הטייטלים שזקוקות לחידוש.

סינון למכירות איטיות (למעט חדש במלאי או שהתחדש לאחרונה):

המכירות שלי> יחידות שנמכרו> פחות מ- x 

דבר אחד שיש לזכור הוא שככל שדירוג החיפוש שלכם גבוה יותר, כך אתם מוכרים יותר באמזון.

אך דירוג החיפוש שלכם תלוי גם במהירות המכירות שלכם. אם אתם חדשים באמזון, ייתכן שתצטרכו להשקיע יותר ב – PPC. המטרה היא להפציץ בהתחלה, כדי לבנות את נפח המכירות שלכם להמשך.

  • רמות מלאי

הרשימות והפילטרים החכמים של Sellery יכולים גם לעזור לכם להבין אילו פריטים כדאי למלא מחדש או להיפטר מהם.

רשימות חכמות תמיד מעודכנות ותוכלו לבדוק אותן בתדירות שתרצו ולוודא שאתם מפיקים את המרב משטח האחסון שלכם.

חשוב, כי תצטיידו במלאי ככל שתוכלו להרשות לעצמכם. זה חשוב במיוחד אם אתם שולח את הפריטים שלכם למחסנים של אמזון, מכיוון שתשלמו דמי אחסון חודשיים של אמזון בנוסף לדמי הפניה ודמי סוחר אחרים.

כמו כן, אם מדובר במוצר FBA, כדאי שיהיה לכם רמות מלאי מתאימות כדי שתוכלו למכור את הכל בתוך שנה לכל היותר, ובכך לא תשלמו בסופו של דבר דמי אחסון לטווח ארוך.

לסיכום, מדובר באחד הכלים האוטומטיים שיכולים לחסוך לכם זמן חקירת מתחרים, ועל הדרך כסף כמובן, אנחנו מאוד בעד אוטומטיזציה של תהליכים, ו – Sellery מספק זאת במקרה הזה. 

אהבתם? שתפו...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם...

חיפוש ופניה לספקים

מה זה כולל?

  • הכרות עם אתרים למציאת ספקים
  • קריטריונים לספק שנרצה לעבוד איתו
  • משלוחים (סוגי שילוח: אויר, ים , DDP) 
  • חישוב ריווחיות מוצר
  • פניה לספקים, איך נכון לדבר איתם ועל מה להתמקח
  • תשלום לספק  
  • הוזלת מחירים
  • הזמנת סחורה – כמה להזמין ומתי על מנת לא לצאת ממלאי


למי זה מתאים?

סוחרים מתחילים.

אורך השיעור: 55 דקות.

עלות: 250 ש"ח